Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lifaya schreef:Bummer, zilverpoets is op...
Jij had wss dus ook korting op het showhalster omdat het helemaal gepoetst moest worden? mijn showhoofdstel was 30 euro, maar zilver is echt bruinig (wat je ook op de foto ziet)
hutch84 schreef:o er zijn trouwens gewoon van die doekjes te koop met zilver poets , is stukken makkelijker als met zo een fles dan eerst in wrijven dan uit poetsen dat hoeft met die doekjes niet .
zijn gewoon te koop bij de kruidvat
schoen poets gaat prima op leer en is ook een leerverf daarover kan je meer vinden op bokt
hutch84 schreef:die chonchos lagen toch in de kast, bij de pads ? want daar heb ik er de enkele maanden geleden toch nog een aantal uit gehaald
Coentjuh schreef:Kom ik verd*mme daar, staat ie me glashard uit te lachen in mijn gezicht, midden in de winkel.. "maar die hebben we helemaal niet meissie"
Die zijn dus een klant kwijt, wat een belachelijke manier om klanten zo te behandelen (en ook een beetje zonde van de benzine)
hutch84 schreef:prof choice singels waren de eerste dag al op , in de maten 26/ 27/28 inche was er ook naar op zoek en was er om 12 uur en al uitverkocht jammer want die stond echt op de lijst,..