[WN] christmas sale bij Arthur's

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Re: christmas sale bij Arthur's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 23:24

Bummer, zilverpoets is op...

Jij had wss dus ook korting op het showhalster omdat het helemaal gepoetst moest worden? mijn showhoofdstel was 30 euro, maar zilver is echt bruinig (wat je ook op de foto ziet)

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 23:25

o er zijn trouwens gewoon van die doekjes te koop met zilver poets , is stukken makkelijker als met zo een fles dan eerst in wrijven dan uit poetsen dat hoeft met die doekjes niet .
zijn gewoon te koop bij de kruidvat
schoen poets gaat prima op leer en is ook een leerverf daarover kan je meer vinden op bokt

ElineMeike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 23:39

lifaya schreef:
Bummer, zilverpoets is op...

Jij had wss dus ook korting op het showhalster omdat het helemaal gepoetst moest worden? mijn showhoofdstel was 30 euro, maar zilver is echt bruinig (wat je ook op de foto ziet)

Jaa die van mij was ook 30 euro, maar volgensmij kwam dat ook omdat er geen leadrope aan zat... Hij hing niet in die kast, maar daarnaast zegmaar...
Ik heb nu een andere leadrope gekocht voor 35 euro, dus nu heb ik alsnog 5 euro meer betaald dan zo'n mooie, niet bruinige, en met dezelfde leadrope erbij..... BALEN
hutch84 schreef:
o er zijn trouwens gewoon van die doekjes te koop met zilver poets , is stukken makkelijker als met zo een fles dan eerst in wrijven dan uit poetsen dat hoeft met die doekjes niet .
zijn gewoon te koop bij de kruidvat
schoen poets gaat prima op leer en is ook een leerverf daarover kan je meer vinden op bokt

Aah dankjewel!! Gaat dat gewoon hetzelfde als op een schoen? Het leer verkleurt dan gewoon?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 23:43

oef dat is wel vrij balen! Nadeel is dat als je alles apart koopt het zo goedkoop lijkt :') en zo'n set weer meteen zo duur :') ik heb ook een hoofdstel los voor 30 euro en teugels los voor 35 euro gekocht :') nou waren achteraf ook best veel leuke hoofdstellen voor 60 euro maar, ik vond die teugels niks :') en ik hecht wel waarde aan teugels :))

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 23:47

ja, maar 1 ding als er maar een fractie verschil in zit zou ik het niet doen , ik zou hem dan even in een laagje olie zetten en dan in de zon hangen ( zon zorgt er ook voor dat leer verkleurd en dus als hij nu te licht is kan hij volgend jaar dezelfde kleur hebben door natuurlijke verkleuring )
donkerder maken kan altijd als licht niet genoeg resultaat geeft ..

( vraag me niet de zon te toveren want dat kan ik helaas niet )

dat zelfde heb ik dus ook , mooi hoofdstel inclusief teugels en de teugels zijn bagger maar los zag ik geen leuk hoofdstel dus dan toch maar de set.

ElineMeike

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 00:02

Jaa precies!!!
Ik had dat halster genomen omdat die 30 euro was, en toen kwam ik er nadat ik hem al had gekocht achter dat ik niks had om hem mee vast te houden, dus wij weer terug, leadrope gekocht, bleek dat die best wat lichter was dan dat mijn halster was(ik mocht de tassen niet weer meenemen in de winkel), nu maar hopen dat het wat bijkleurt...
Afbeelding

ElineMeike

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 00:05

hutch84 wil je niet eens een zonnedans voor me doen?
moet je het wel even filmen :D

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 00:19

Gewoon heel veel in je handen houden, wordt die vanzelf donkerder haha. Of inderdaad in de zon hangen die er niet is :')

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 00:36

Ik ben bij twee kerstsale's geweest en all I got was...

Afbeelding

Mooie saddle blanket voor €10,-! :D
Ik was op zoek naar bepaalde stijgbeugels en een showkinketting, maar heb niet gevonden wat ik zocht -O-

Het was wel heel gezellig, zowel in Vorstenbosch als in Westerbork :9k
We waren net na 10 u binnen bij Arthur's en rond kwart voor 11 al weer buiten - het was toen nog lekker rustig! 8-)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 01:03

Morgen ga ik met een vriendinnetje *\o/*
Ik mag een "echte" western jeans kopen van mamsie 8-) is dan direct ook het enige.
Vriendinnetje heeft wat meer nodig geloof ik :D

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 01:08

ik ga morgen ook *\o/*
ben benieuwd wat mijn aankopen gaan worden daar :=

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 01:41

ik ben er morgen (na heel veel lief kijken naar mijn ma) ook bij..
ik ben nu al bang voor het vermageren van mijn spaarvarkentje

hebben hebben hebben.

weet iemand of er nog laarzen zijn in maat 41/42 voor een leuke aanbiedingsprijs?
en vanaf welke prijs zijn de hoofstellen?

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 02:03

hutch84 schreef:
die chonchos lagen toch in de kast, bij de pads ? want daar heb ik er de enkele maanden geleden toch nog een aantal uit gehaald

Mooie pad heb je gescoord!

Ja, snap waar ze liggen, was alleen benieuwd of iemand een leuk setje had gescoord en voor welke prijs. Ik denk haast niet dat we morgen kunnen, maar wilde graag 1 of 2 nieuwe broeken, een nieuwe jas, handschoenen en conchos voor mijn hoofdstel.

Ik vind de prijzen die net genoemd zijn voor hoofdstel en teugels wel laag hoor. 30 euro voor een hoofdstel en 30 voor teugels is echt erg goedkoop, ook bij elkaar opgeteld. Ik heb voor deze pony 10 jaar geleden dan wel een duur hoofdstel gekocht, maar het is nog steeds als nieuw. En teugels moeten gewoon goed zijn. Heb laatst nieuwe gehaald bij Arthur en ze zijn prima, dus doe je er ook langer mee. ( als je pony ze niet opvreet..................... :( :o )

Maar even zien hoe het allemaal looopt morgen. Heb geen zin eigenlijk in drukke winkel broeken te passen of voor niks te rijden.

En daarna de paardensale is ook niet goed voor mijn hebberigheid........... :P

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 09:48

Gisteravond met 2 westendinnetjes geweest
Het was lekker rustig, nog nooit meegemaakt hahaha
Ik heb een cruel girl jeans en een windjas gekocht, en voor een stalgenoot een winterdeken die ik daar vorig jaar voor mijn paard had gekocht

Zocht eigenlijk nog een leuke (old sorrel) vest maar de vesten die er hingen waren of niet mijn smaak of hartstikke dun. Prof choice singel was er niet in de juiste maat

Heb nog even staan kwijlen bij die leuke fleecedekens (peacetekens, etc) maar vond ze te prijzig om ze voor de fun te kopen

Ik bedenk me net dat ik vergeten ben om naar teugels te kijken die bij het bit wat zwaarder zijn. Ik heb fijne teugels (van die je niet hoeft in te oliën) maar die gaan bij het bit alle kanten op tijdens de galop.

Verder had ik nix nodig :-(

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 10:13

prof choice singels waren de eerste dag al op , in de maten 26/ 27/28 inche was er ook naar op zoek en was er om 12 uur en al uitverkocht jammer want die stond echt op de lijst,..

mij een zonne dans zien doen tja euh nieuwjaarsnacht heb ik daar wel tijd voor in de kroeg..

en bedankt ben ook erg blij met mijn pad vandaag eens kijken hoe alles bij elkaar kleur

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 11:16

weet iemand wat voor zweetdekens er zijn? Ik heb een heel wensenlijstje maar vind een zweetdeken met hals atm het belangrijkste. Maar zit al op internet te speuren, als ik niets vind bestel ik online wel iets :)

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 11:16

Ik ging voor een two ear met ferrules, welke ze voor mij achter zouden houden, aangezien ik ieder jaar te laat ben/voor niets ben en van ver kom. Ze hadden hem zelfs nog goedkoper, 70 euro ipv 100/120 euro bij andere winkel. "Zal ik doen, maar normaal houden we eigenlijk geen dingen achter" werd er letterlijk gezegd.

Kom ik verd*mme daar, staat ie me glashard uit te lachen in mijn gezicht, midden in de winkel.. "maar die hebben we helemaal niet meissie"

Die zijn dus een klant kwijt, wat een belachelijke manier om klanten zo te behandelen (en ook een beetje zonde van de benzine)

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 11:36

Ik ga er zo heen en hoorde net wat ik aan centen mee kan nemen :D :D :D :D
Ik hoop dat er nog een winterdeken hangt in Sjakie zijn maat en een pad en een hoofdstel *\o/* *\o/* *\o/*
En dan houd ik nog genoeg over voor het sparen voor een ipad *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 12:28

Coentjuh schreef:
Kom ik verd*mme daar, staat ie me glashard uit te lachen in mijn gezicht, midden in de winkel.. "maar die hebben we helemaal niet meissie"

Die zijn dus een klant kwijt, wat een belachelijke manier om klanten zo te behandelen (en ook een beetje zonde van de benzine)

Tjeeminee dat is kl*te :(
Sprak je met dezelfde persoon aan de telefoon als in de winkel? Kan goed zijn dat een medewerker dacht dat ze het in de winkel hebben wat niet bleek te zijn.
Soms is het een loktactiek, je bent dan toch al in de winkel koop je vast iets anders (denken ze dan).
Eigenlijk wel raar dat Arthur iets niet zou hebben..?

hutch84 schreef:
prof choice singels waren de eerste dag al op , in de maten 26/ 27/28 inche was er ook naar op zoek en was er om 12 uur en al uitverkocht jammer want die stond echt op de lijst,..

En Arthur zegt altijd dat je je niet hoeft te haasten omdat hij genoeg voorraad van alle spullen heeft :? ggggrrrr
Ach ja, bestel ik 'm lekker puh ergens anders hihi

Lau_John

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 12:35

Zijn er ook veel dekens in de sale?? Zoek een waterdichte met hals:)

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 12:41

Wij zijn gisteren geweest en toen had hij wel het een en ander liggen. Ook waterdicht met hals. Wel vnl in de maten 74/76 en een paar grotere.
Ik heb een waterdichte (zonder hals) op de kop getikt voor €50,-! Erg blij :D

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 16:32

LindyH schreef:
Ik wil zo'n pad als hutch! :9 Hopen dat die er morgen nog is...

En ik heb 'm! *\%/*

En nog een slofteugel van touw. Leer is mooier, maar voor die enkele keer dat ik 'm gebruik een beetje te duur. Verder heb ik me in kunnen houden. Ben trots op mezelf. :D

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 17:18

ik heb ook schandalig ingekocht :D

ariat`s.......showhoofdstel......viltpad......blanket......heeeeeele lange knal roze longeerzweep :') ..........en een outdoor deken <3

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 18:13

foto s

ben wel benieuwd wat jij er voor betaald heb , want bij mij klopte er na afrekenen in mijn voordeel geen donder van of er zat meer korting op mijn spullen dan genoemd of ze zijn iets vergeten te rekenen

tweety_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 18:38

@Hutch84, waar ligt die grijze vilt pad ergens? Ik ga morgen nog eens en ben eigenlijk op zoek naar zo een pad haha. Mag ik vragen wat je hem betaald hebt?