Waar rijden jullie in ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 23:36

Nee, je koopt ze wel bij een westernzaak want tot nu toe heb ik geen cowboyfit kunnen vinden in een andere zaak Cool

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 10:00

ik ben er net zoeen als jeddah en sm. ik rijd altijd in rijbroek of joggingbroek en nooit in spijkerbroek. en dat omdat ik altijd m'n knieen kapot rijd, ook op een westernzadel, maar ook omdat ik zoiets heb van die dingen worden ervoor gemaakt en zo blijven mijn spijkerbroeken nog enigzins netjes. op de wedstrijden wel in spijkerbroek met chaps erover, maar als het mocht zelfs dan in rijbroek }>

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 11:23

Ik wissel het gewoon af. Rij in een spijkerbroek, Wrangler of ander merk, maakt me niet uit als er maar een enkele naad aan de binnenkant zit. Maar ik rij ook regelmatig in een rijbroek. Heb btw jeansrijbroeken.
Bebruik m'n spijkerbroeken ook in m'n werk en heb de neiging altijd vreselijk vies te worden met rijden en heb een hekel aan wassen. Daardoor zijn de rijbroeken een uitkomst en blijft m'n wasmand iets leger.
Qua schoensel zweer ik bij Blundstone jophurs. Waterdicht, goed voetbed en kunnen een stootje hebben.

pmarena

Berichten: 48140
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 15:47

Ik rij in elk zadel op alles wat maar een beetje op een spijkerbroek lijkt.
Liefst stretch-jeans en niet te strak , niet te wijd.

Maar het maakt mij helemaal niks uit ,
mijn broekenverzameling bestaat voornamelijk uit broeken van de Zeeman en Hans Textiel ....

Verder met mini-chaps en sportschoenen.
Ook heb ik lange chaps maar die zitten niet geweldig in m'n dressuurzadel Haha! .

Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 22:47

Ik rij altijd in Wrangler spijkerbroeken. En ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit problemen heb met doorrijden van mijn knieen. Ik had dat wel toen ik pas begon (10 jaar geleden inmiddels), maar dat lag puur aan het feit dat ik te veel met mijn knieen klemde waardoor mijn broek omhoog kroop en er vouwen bij mijn knieen kwamen die zo heerlijk gingen schuren.

Mijn tip voor die genen hier die nog brandplekken hebben van het schuren, ontspan je been dan rij je niet meer door.