hihihi, een westernzadel op een cocktail!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:05

Ik zou graag een foto willen zien van het zadel met een ruiter erop.
En dan het liefst zonder pad.

Dan kijken of je aan de voor/zij kant(waar de concho's zitten) nog een hand er tussen kan krijgen.
Denk het eerlijk gezegd niet want ik vind het zadel nogal naar voren duiken.

Het is geen kritiek maar ik gun gewoon ieder zijn lol met een goed passend zadel.
In een half jaar heb je je paard zo kapot met en slecht passend zadel.

Nee ik ben geen engelse ruiter... oja wel een beetje.

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 12:18

ik ben ook heel tevreden met mijn zadel en mijn paardje loopt er heel erg lekker mee. Als hij niet goed had gelegen had ze gister in de bak wel in protest gegaan want na 4,5jr ken ik haar toch wel goed genoeg om dat te weten. Ik snap dat heel veel mensen bezorgd reageren, een goed passend zadel is toch heel belangrijk. Dit zadel is zeker geen goedkope zadelmarkttroep troep nee Nickyu, iemand bij mij op stal heeft hetzelfde merk en het was geen goedkoop zadel.

pmarena

Berichten: 48140
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 16:09

Prijs maakt niks uit voor de pasvorm hoor ... tenzij je het echt goed aan laat meten

IMO ligt hij ook "raar" .... en een paard hoeft het niet altijd te laten merken als het niet helemaal okee ligt.. ben je er zelf van overtuigd dat hij helemaal past , wees dan iig alert op signalen dat je het mis hebt Lachen

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 16:12

pmarena schreef:
ben je er zelf van overtuigd dat hij helemaal past , wees dan iig alert op signalen dat je het mis hebt Lachen


dat zal ik doen

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 23:46

ik heb er voor de zekerheid nog iemand naar laten kijken, diegene is er ook van overtuigd dat het goed ligt en dat de foto´s een vertekenend beeld geven. (Hierover dus liever geen commentaar meer geven)

pmarena

Berichten: 48140
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 23:52

De eerste foto's zijn ook wat teveel van onderen genomen denk ik , dan krijg je een heel raar beeld

Nouja , je zal het wel merken , mocht er toch iets niet goed zijn.

Foto van je avatar is wel leuk !

Timbers
Berichten: 1398
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 19:58

Esther19 schreef:
Mijn merrie is een dochter van cocktail en ik heb gister dus een westernzadel gekocht Haha! Haha! Zal ze wel niet helemaal voor gefokt zijn maar het staat wel leuk! Heb nog geen foto´s, die zet ik er nog wel een keer op.

Zijn er nog meer mensen met een ´niet westernpaard´ die wel met westernzadel rijden?


Ben mijn (klein gebleven) Negro dochter ook western aan het aanrijden......erg leuk. Ze is nu 4 jaar en we beginnen helemaal bij het begin, alleen cirkels stappen en buigen, met een bosal.......ben erg beniewd hoe ze het gaat doen. Maar ze pakt het allemaal erg lekker op dus wie weet gaan we ooit nog eens een pleasure wedstrijdje rijden.
Whoa is haar beste onderdeel... Haha!. Ze staat erg graag stil, maar dat heeft soms ook zijn voordelen.

mienmien

Berichten: 920
Geregistreerd: 13-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 23:24

Wij, mijn kruising bonte nesxappie doet het heel leuk in de westernsport. Nou ja 1 keer op wedstrijd geweest en 5e geworden in de horsemanship. Was ik toch wel een beetje heel erg trots. We rijden ook engels dressuur in de L2. Het ene omdat hij dat leuk vindt. Het andere omdat ik dat leuk vind. Het grappigste op de show was wel dat ik nu eens een keer het grootste paard had..... Haha