Super ex-manegepaard van de Veluwe Ranch

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JerInTho

Berichten: 191
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: Arló

Super ex-manegepaard van de Veluwe Ranch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 23:40

Wij hebben sinds april een ex-manege paard van de Veluwe Ranch binnen onze "kudde". We konden hem kopen omdat hij het manege werk niet meer aankon. Als hij meer dan een uur per dag liep, dan werd hij kreupel.
En bij de Veluwe Ranch zijn ze zuinig op hun paarden en laten ze ze niet doorlopen als ze kreupel zijn!!! OK dan!
Jan heeft ons toen duidelijk te kennen gegeven dat hij zijn paarden niet zomaar aan iedereen verkoopt. Hij kende mij al langer en wist hoe ik voor mijn andere paarden zorgde....
Alle keren dat ik op de Veluwe Ranch ben geweest heb ik genoten van de aanblik van tevreden paarden.
Het feit dat Desperado het werk niet meer aankon is voor ons een zege geweest!!! We hebben er een wereld paard aan. *LOL* Hij is goed op het been, kent alle oefeningen (zoals stop, spin, rollback, enz)en hij is altijd op nekraining te rijden. Je hoeft hem nooit strak te nemen of in zijn mond te hangen, HIJ IS NIET VERREDEN!!!! Dit kan ik over veel paarden op andere maneges niet zeggen.
Ook wil ik nog even kwijt dat dit voor Jan duidelijk kreupele paard bij ons nog nooit één stap kreupel heeft gedaan. Lachen
Jan wilde en wil het beste voor zijn paarden......

Als je nog een leuk leerpaard zoekt, kan ik je er zeker een aanbevelen van de Ranch. Het zijn stuk voor stuk leuke en goede paarden met veel ervaring. Over de rest van alle kritiek die ik hier over de paarden heb gelezen wil ik nog één ding zeggen: ONZIN !!!