uguk leeft nog hoor!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
slyding roos
Berichten: 26
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: frieslan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-01 18:31

ik kom al mijn hele leven op die manege en mijn moeder heeft er altijd gewerkt.IK heb van karin ( de ex vrouw van willem ) het westernrijden geleert. Cor en marjolijn hebben de manege ongeveer een jaar geleeden verkocht aan theo en kete de leeuw. En er word nu westeren les gegeven door danielle en een man maar daar weet ik de naam niet van. Uguk leeft nog wel maar is als ik me niet vergis een tijdje geleden verkocht veel oude pony's zijn weg zoals bel boots, scoty, kitty enz. Er worden nog steets pony kampen gegeven, en het is er erg mooi geworden sinds cor en marjolijn weg zijn de moeite waart om te gaan kijken.O, ja je moet het willem niet kwalijk nemen dat hij niet erg vrollijk was wand hoe zou jij je voelen als je te horen krijgt dat de manege verkocht word en ales kwijt raakt en daar niks aan kunt doen Frusty

roos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 18:54

Waar gaat dit over??? Heb ik iets gemist???

Sonja

OK, laat maar, verkeerd gepost zie ik......

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sonja op 2001-07-08 19:06 ]</font>

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 22:27

Tjee... Wat geinig... Een paardje dat ik jááááren geleden een weekje op ponykamp heb gereden leeft nog steeds! Ik heb nog een foto van hem.

Ik was een jaar of 10 toen ik daar was. Wat voor ras is ie eigenlijk, hoe oud en hoe groot???

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 02:18

Aangezien ik regelmatig langs Oosterwolde rijdt, zal ik binnenkort eens komen kijken hoe het verandert is. Ook kan ik dan zien of er nog paarden/pony's zijn die ik ken. Die kans is erg klein denk ik, aangezien het zo'n 15 jaar geleden is dat ik er op ponykamp ben geweest. Een van de paarden staat in mijn profiel op de foto, genaamd Lilly.