YES!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

YES!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-02 19:37

hey,
Vandaag had ik mijn eerste westernwedstrijd. Ik reed op het paard van mijn (annvoe op bokt) instructriese (brendie).
Ik zou eigenlijk eerst alleen pleasure doen maar toen stond ik ingeschreven bij trail en pleasure dus deed ik dat ook maar. Trail ging opzich wel lekker alleen nam ze het bruggetje niet. Dus die heb ik maar over geslagen.
Was wel jammer want ik had het blaadje niet van hoe je moest rijden dus uiteindelijk bleek ik iets vergeten te zijn en dat koste me dus punten Frusty . Maar ik ben 7de geworden in de trail, en er deden er 16 mee.

Toen ging ik de pleasure doen, dat ging fantastisch en ik was de enige die op 1 hand reed. Alles ging lekker dus ik mocht door naar de 'finale'.
Ik was dus best zenuwachtig want brendie liep al de hele dag en dus wist ik niet hoe ze nou ging doen. Ze was inderdaad moe en het was wat moeilijk om haar op de hoefslag te krijgen in de galop maar verder deed ze het FANTASTISCH! En toen kwam de uitslag en ik was 2DE GEWORDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus: BRENDIE JE BENT EEN SUPER PAARD Lovers !!!
groetjes celinde

PS: Annemieke, bedankt dat ik deze wedstrijd op brendie mocht rijden

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 20:14

van harte gefeliciteerd hoor!!!!!!!
ik hoop ook snel eens te starten met mijn paardeje en ik heb ook nog nooit westernwedstrijden gereden

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 20:18

GEFELICIBOKT !!!
HOEPLIJK ZAL JE NOG VEEEEEEEELE WEDSTRIJDEN WINNEN HE :d

Laika

Berichten: 3208
Geregistreerd: 05-02-02
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 21:05

Gefeliciteerd! Een goed begin is het halve werk. Op naar de volgende prijzen!

DubbelFun

Berichten: 88676
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 22:04

Goed van je hoor en dat in een eerste wedstrijd. Maar waarom op een 'vreemd' paard en niet op Radetsky Verward

celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-02 17:16

Nou, dit was mijn eerste westernwedstrijd en ik heb besloten niet met radetsky te starten, misschien ooit nog kleine wedstrijdjes. Radetsky zal ook nooit echt goed op mijn been reageren en daarom zou ik dan ook altijd laatste zijn, 1 keer is niet erg....maar steeds is niet leuk.
Maar ik ga nu een paar wedstrijden doen met brendie. En dan kijk ik wel verder, en annemieke vind het heel leuk dat ik op brendie rijd.
dus waarom niet? Knipoog