Hoi Bokkers...
Het leek me een leuk idee om een topic te openen en al jullie verhalen/ervaringen etc. met elkaar te delen! Heb al even gekeken of er een topic was maar kon er zo snel geen vinden..
In september heb ik mijn vriend leren kennen in Gumbet (Turkije).. Ik heb echt een zwak voor Turken, en had een vriendin dan ook gewaarschuwd je houdt me tegen hoor als het zover is

Meneer werkte als propper, en maakte uiteraard een praatje met ons.. Ik was al ver in de wolken haha, beetje gepraat, grapjes staan maken, en hij vroeg of we wat kwamen drinken.. Verteld dat we later terug zouden komen.
We liepen verder en ik zei tegen mijn vriendin OMG ik heb met hem gepraat! Tuurlijk heb ik met hem gepraat, tuurlijk vroeg hij ons naar binnen voor een drankje.. Dat is zijn werk, domper. 'S avonds toch terug gegaan voor een drankje, en een hele leuke avond gehad. Daarna elkaar iedere dag gezien, ook buiten zijn werktijd. Het was echt te laat ik was verliefd.. Na 8 dagen moest ik terug naar Nederland. Hij is ons uit komen zwaaien bij het hotel, en we bleven appen en videobellen. Eenmaal thuis in nederland hebben we het na 2 weken officieel gemaakt

In november ben ik terug naar Istanbul gegaan (waar hij in de winter woont). We hebben lekker samen vakantie gevierd, en hij heeft me heel Istanbul laten zien.. En nu het grote nieuws, hij komt zondag naar Nederland

Ik wou nooit meer beginnen aan een vakantieliefde, zo ver weg.. Maar het is het allemaal waard!
Nu ben ik wel benieuwd naar jullie verhalen hoor!