Links Bokkie, rechts Brammetje.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik zal even wat van mijn telefoon overzetten naar de iPad!
maar als ik langsloop schieten ze snel in hun hok
Ik kan ze al wel aaien (ook in hun hok) en als ik 1,5 meter afstand van het hok loop blijven ze wel rustig zitten. Maar zodra ik de kooi open doe zijn ze hoe dan ook pleite.
die horen rastechnisch altijd langharig te zijn.DubbelDun schreef:Een kortharige Coronet bestaat nietdie horen rastechnisch altijd langharig te zijn.
@juultje: hier kun je de Amerikaanse variant zien
https://www.google.nl/search?q=amerikaa ... 21&bih=488
Een mooie volle kruin is natuurlijk het mooist, maar je hebt er ook bij die minder volle/ronde kruintjes hebben.
Alleen bij Cavia's met wit (bont) op het koppie kan een kruin wit zijn, terwijl hij toch Engels gekruind is.

meneer had wel zin in een one night stand dus

DubbelDun schreef:Ik denk het
De kombi van een Lilac Sheltie (niet raszuiver) en een choco-Dalmatiër Rex/US-teddy is vast niet een alledaagse.
Overigens gaat dat dus gewoon zwarte gladhaartjes (met misschien wat wit want beide ouders zijn bont) jongen op leveren

En goede keuze, ze zijn zooo leuk
En ontzettend gezellig! Ik heb 3 heren bij elkaar zitten, en dat gaat bij mij tot nu toe erg goed! De tijd zal het leren!
ik heb een zwak voor witjes. 
Een lieve, zwarte dame! 

ik ruik weer de ammoniak als ik echt boven de bak hang. Ik heb nu alleen hennep in de bak liggen, maar ik las en zag dat veel mensen een onderlaag hebben onder de normale bodembedekker, wat is goed te gebruiken?