Hierbij alvast het testrecept voor de maand september.
Jullie vaste VT-mods zijn helaas nog verhinderd, vandaar dat ik zo vrij ben geweest om een nieuw topic te openen. Omdat ik op het punt sta om met vakantie te gaan, staat dit testrecept er een paar dagen eerder dan jullie gewend zijn

Naar aanleiding van deze test geven we een gezamenlijk cijfer, die achter het recept in het overzicht komt te staan. Zo ontstaat na verloop van tijd een leuk overzicht van welke recepten erg lekker zijn en welke minder. Bovendien komen er dan ook meer tips los om het -indien nodig- te verbeteren en kun je er makkelijker iets uitkiezen.
Normaal worden aanmelding voor het testrecept altijd via PB aan Elles of Kris gedaan, maar ik denk dat het handiger is om het deze maand even anders te doen. Als je mee wilt doen, dan kun je in dit topic een berichtje plaatsen

Wat is de bedoeling:
Je hebt voor dit recept een maand de tijd om het aan een groep slachtoffers naar keuze voor te schotelen. Geef het recept een cijfer en zet dat -samen met je commentaar, dingen die je anders hebt gedaan en eventueel een foto- in het topic. Aan het einde van de maand worden alle cijfers opgeteld en komt er een gemiddelde uit. Dat wordt in het overzicht van recepten gezet, zodat het meteen duidelijk is met welke recepten je de show kunt stelen bij vrienden en familie

Ook deze maand is er gekozen voor een overheerlijk recept, speciaal voor de snoepkonten onder ons:
Chocomuffins met witte chocolade
Klik hier voor het recept

Wanneer je de kans hebt om er een foto van te maken als het klaar is, doen! Erg leuk

Probeer je zoveel mogelijk aan het recept te houden, anders zijn de cijfers niet echt meer betrouwbaar

Het testrecept blijft een sticky, tot het volgende recept er staat.