Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Lotje02 schreef:Ik zou ook iets van pasta doen, daar zit ik ook altijd behoorlijk vol van...maar of dat nou zo lekker is om 11 uur smorgens......Er zijn ook speciale shakes die je een hele tijd een vol gevoel geven, maar ik weet niet precies welke dat zijn.
En inderdaad een paar boterhammen smeren, wat fruit en veel drinken meenemen. Dit kun je tussendoor of in je pauze dan opeten.
Lotje02 schreef:Kun je niet wat eerder van huis weggaan en dan om 10 voor 12 nog even snel wat eten?
LiNdA1986 schreef:Klopt, je kan ook een gekookt ei eten, zit je ook tijd van 'vol'
tanya89 schreef:Ik ga werken in een kledingzaak, daar moet ik om 12uur beginnen, omdat ik nog een half uur moet scooteren moet ik om kwart over 11 weg, is 11uur eten. Daarna is mij verteld dat je rond 15:00uur 5 minuten pauze hebt, mits daar tijd voor is gezien het behoorlijk druk is daar.
Opzich heb ik er geen problemen mee als ik afval maar ik wordt altijd zo wiebelig/trillerig als ik trek krijg en dat vind ik iets minder fijn![]()
Ik denk dat ik maar een banaan meeneem en bijvoorbeeld wat van dat drinkontbijt dat kloek ik dan wel achterover in m'n 5minuten pauze.