Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Misschien haal ik een paar flesjes smirnoff of gewoon cola

Njen schreef:Hebben jullie nog tips voor in de salades? Dit zijn dus dingen waar ik niet eens opkwam

Maar mochten jullie zo nog recepten hebben(evt met pasta) en ik vind het er lekker uitzien ga ik ze zoiezo uitproberen
Wil nml weer eens wat anders en in de zomer heb ik geen zin in echt warm eten. Couscous heb ik 1x koud op en dat was heerlijk, maar ik durf het niet zo aan om dat zomaar te gaan maken, aangezien ik dat dus eigenlijk ook nog nooit op heb. En die wraps met roomkaas en zalm, is dat met rauwe zalmsnippers ofzo? 
Njen schreef:Kan natuurlijk ookMaar mochten jullie zo nog recepten hebben(evt met pasta) en ik vind het er lekker uitzien ga ik ze zoiezo uitproberen
Wil nml weer eens wat anders en in de zomer heb ik geen zin in echt warm eten. Couscous heb ik 1x koud op en dat was heerlijk, maar ik durf het niet zo aan om dat zomaar te gaan maken, aangezien ik dat dus eigenlijk ook nog nooit op heb. En die wraps met roomkaas en zalm, is dat met rauwe zalmsnippers ofzo?
)
)
ken een lekker pasta recept met ham
Njen schreef:Maya, heb je voor mij een recept met rijst voor een koude salade?
Ik zal het zo overtypen. Maar eeuhm.. dit is wel in de hoeveelheden voor een gezin bij de BBQ
Dus ik zou voor jullie de boel door de helft doen ofzo.
)mais en gerookte ham nickyu schreef:bakje 3 :
ijsbergsla in kleine stukjes
appel in kleine stukjes
rode ui
gebakken (zelf !) spekjes
geraspte kaas
paprika in kleine stukjes
pijnboom pitjes
sausje appart meenemen
(lekkerste is bekertje cola + 2 eetlepels mayo + theelepel verse bieslook + theelepel verse peterselie)
nickyu schreef:die is erg simpel![]()
heb er 2
het allergoedkoospte mix zakje en theelepel cumbadja mee koken met de pasta
als het bijna gar is laten schrikken , uit laten lekken en heel even met boter of olie
opwarmen ..(het geheim van lekkere pasta .. beet gaar , laten schrikken en daarna heel even n
gesmolten boter opwarmen .. gespeisde olijf olie kan ook) daarna
koud bijvoegen
gerookte ham
blikje ananas , paar druiven en 2 nectarines
ijsbewrgsla gele paprika
frisse vullende fruit salade
![]()
ook lekker
pasta koken en laten schrikken
lente uitjes(3) even fruiten daarna 1 papirka en hoe heten die suri .. volgens mij kouseband
harricoverts doen de truuk evt ook ..100 grams ongveer , + handje cashews
gekookte (blik)mais en gerookte ham
aflaten koelen door elkaar mengen en wat(1) rauwe jonge uitjes zeer dun er door
dressing-> tomaten puree 3 blikjes klein , eetlepe olijf olie ,theel;epel azijn ,theelepel basterd of poeder zuiker, 2 eetlepels basilicum