Bij een zeer chique uitgebreid diner met 6 vrienden:
strawberry bombe covered with chocolate (aardbeien pudding met chocolade)
dit was een soort opgesteven aardbeien mousse die bij het storten uit de vorm langzaam maar zeer zeker steeds verder begon uit te dijen en vrolijk over de rand van de schaal liep om een soort plas van aardbei te vormen. Gelukkig had ik nog tijd om iets anders te maken

zelfgemaakte ravioli
het deeg maken ging goed, maar de vulling was te nat en droop dus over de plakken heen. De randen wilden niet op elkaar blijven, zodat ik uiteindelijk een paar natte zakjes
 ondefinieerbaar spul had, dat ik niet in kokend water durfde te gooien. Dus maar in de magnetron geprobeerd, waarna het dus aan de buitenbant uitgedroogd was en binnenin nog steeds een smurrie. Mijn vriendje heeft braaf twee happen geproefd maar toen ik voorstelde om maar een pizza in de oven te gooien was hij toch wel erg gelukkig.
 ondefinieerbaar spul had, dat ik niet in kokend water durfde te gooien. Dus maar in de magnetron geprobeerd, waarna het dus aan de buitenbant uitgedroogd was en binnenin nog steeds een smurrie. Mijn vriendje heeft braaf twee happen geproefd maar toen ik voorstelde om maar een pizza in de oven te gooien was hij toch wel erg gelukkig. en jullie?

Geplaatst
               Geplaatst 

)
 )                                                          B)
  B)  en de chocola er vergeten in te doen... halverwege het rijzen er nog ingepropt. Resultaat: een mislukte, uit elkaargevallen cake en chocola die aan de cakevorm kleefde. Nou ja van je grootste fouten leer je hè!!
  en de chocola er vergeten in te doen... halverwege het rijzen er nog ingepropt. Resultaat: een mislukte, uit elkaargevallen cake en chocola die aan de cakevorm kleefde. Nou ja van je grootste fouten leer je hè!!  . Zulke dingen gebruik ik wel vaker. Het zakje was voldoende voor 4 porties maar ik besloot de helft te gebruiken. Het rook heerlijk!! Echt een indiaas restaurant
 . Zulke dingen gebruik ik wel vaker. Het zakje was voldoende voor 4 porties maar ik besloot de helft te gebruiken. Het rook heerlijk!! Echt een indiaas restaurant  . Maar toen ik het proefde, whahahaha
 . Maar toen ik het proefde, whahahaha  , dat deed gewoon pijn
 , dat deed gewoon pijn  , zo scherp was dat. Ik heb er nog een hele witte kool doorheen gesneden maar nog was het niet te verhelpen. Alles is in de vuilnisbak beland
 , zo scherp was dat. Ik heb er nog een hele witte kool doorheen gesneden maar nog was het niet te verhelpen. Alles is in de vuilnisbak beland  

.
 .                                                         

kweet niet wat voor me dat het geen blunder wordt
  kweet niet wat voor me dat het geen blunder wordt                                                         

laten zien dat ik zo'n ding wel even door de lucht kon gooien en weer opvangen. Maar ik was vergeten dat de bovenkant nog helemaal los was. Dus de omelet door de lucht en het hele lokaal zat eronder..
  laten zien dat ik zo'n ding wel even door de lucht kon gooien en weer opvangen. Maar ik was vergeten dat de bovenkant nog helemaal los was. Dus de omelet door de lucht en het hele lokaal zat eronder..  

Het enige dat ik toen nog had om te eten waren de twee gehaktballen die ik erbij had willen eten. Boterham onder de bal, ketchup erop, klaar. De rest kon zo in de vuilnisbak. Wij hadden ons het eten iets anders voorgesteld.
 Het enige dat ik toen nog had om te eten waren de twee gehaktballen die ik erbij had willen eten. Boterham onder de bal, ketchup erop, klaar. De rest kon zo in de vuilnisbak. Wij hadden ons het eten iets anders voorgesteld.