Mcdonalds

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 18:26

Meestal een cheese burger en frietjes
en anders een Mac rip

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 20:00

Merel Blom"]
MAAR: ik kwam erachter dat er echt niet normaal veel kilocalorien in zitten.. Dus eet er nu met een schuld gevoel..
[/quote]
Zonde! Als je er gaat eten, kun je er beter van genieten. Een keertje zondigen is niet erg hoor!
[quote="Merel Blom schreef:
Omdat ik zag dat veel van jullie er een menu eten met milkshake zal ik jullie even laten schrikken:
Neem een Big Mac menu, met frietsaus en een Chocolade milkshake, dan ben je al op 3/4 van standaart je dagelijkse behoefte, namelijk bijna 1500 kalorien, terwijl een gemiddeld mens er 2000 mag... Haha, dat vond ik wel schrikken eigenlijk.. Bloos Bloos

Ikke dus niet Knipoog Met een beetje gezond verstand weet je toch wel dat de Mc niet goed voor je is. Maar, als je het niet iedere dag eet en de andere dagen wel gezond eet, dan is het echt niet zo heel erg, IMO.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 20:05

Ga niet heel vaak naar McDonalds (denk 1à2 keer per jaar ofzo)
Maar als ik ga ga ik voor
-McSalad Shaker (die met stukjes hesp en kaas) en frietjes en een
medium cola

Ben meer een Quick-fan (maar wordt ook niet heel veel gegeten, pak 1 keer in de 3-4 maanden) en daar ga ik voor :
- Long Chicken menu (long chicken, frietjes, mayo en/of ketchup, cola)
- King Fish menu
- streeksalade met frietjes

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 20:25

Bigmac menu, supersize met dubbel frietsaus en cola-light (de volgende keer toch maar eens een milkshake erbij....)

Wij eten echt heel vaak bij de meksmek....
Tijdens onze huwelijksreis 2 jaar terug hebben we het helemaal bont gemaakt. We zijn tuin ongeveer 12 dagen weggeweest, waarvan we zeker 4x bij de Macdonalds hebben gegeten (wel in diverse steden, in berlijn, en maastricht en nog wat steden).

Nu eten we zeker 1x per maand bij de macdonalds. Ze hebben het gewoon veels te lekker gemaakt!!!!!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 21:04

Wmijn"]
[quote="Merel Blom"]MAAR: ik kwam erachter dat er echt niet normaal veel kilocalorien in zitten.. Dus eet er nu met een schuld gevoel..
[/quote]
Zonde! Als je er gaat eten, kun je er beter van genieten. Een keertje zondigen is niet erg hoor!
[quote="Merel Blom schreef:
Omdat ik zag dat veel van jullie er een menu eten met milkshake zal ik jullie even laten schrikken:
Neem een Big Mac menu, met frietsaus en een Chocolade milkshake, dan ben je al op 3/4 van standaart je dagelijkse behoefte, namelijk bijna 1500 kalorien, terwijl een gemiddeld mens er 2000 mag... Haha, dat vond ik wel schrikken eigenlijk.. Bloos Bloos

Ikke dus niet Knipoog Met een beetje gezond verstand weet je toch wel dat de Mc niet goed voor je is. Maar, als je het niet iedere dag eet en de andere dagen wel gezond eet, dan is het echt niet zo heel erg, IMO.
[/quote]

Precies, mee eens. Als je erheen gaat, weet je dat je je vol gaat vreten met allerlei ongezonde, vette dingen. Dat mag best eens Haha! *LOL*

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 22:16

Ik ga de laaste tijd toch minstens om de dag naar de mac drek....Gister 2x geweest, ik schaap me diep... Bloos
Ik doe altijd
-Groenteburger en daar moet ik altijd op wachten Boos!
-Medium friet met veeeeeel fritesaus
-Grote choco of aarbeien milkshake
-donut geval
-Soms ook een salade...

Geen wonder dat ik 1,5 kilo erbij heb gekregen...

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 22:58

Zo die groenteburger zijn echt harstikke duur man Boos! vlees is nog goedkopen echt stom Boos!

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 14:47

Kipnuggets menu met een milkshake toe. De rest hoef ik niet, want een hamburger is net als karton en ik houd ook niet van sla enzo. Maar die kipnuggets en die superdunnen frietjes

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 14:47

meestal een mc kroket menu (groot en dan nog een extra mc kroket en voor de honger nog effe een fietje. Of een Fishfilet menu is ook errug lekker! Ben helemaal weg van vis

Marije_jiplover

Berichten: 25335
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 21:34

flair schreef:
meestal 2 mckroketten Haha! De patat is zo koud en de rest vind ik eigenlijk niet zo lekker. Af en toe eens kipnuggets met zoetzure saus. Ik ben niet zo`n macfreak, het is allemaal zo lauw en die vieze verlepte slablaadjes tussen je eten. Misselijk bah.


Daarvoor bestellen wij ons eten altijd 'knetterheet'
Vers dus. En als het dat niet is, brengen we het gewoon terug! Tegenwoordig gaan we niet zo vaak meer, maar als we gaan, moet het dus wel eetbaar zijn.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 17:19

Of een McKroket, of Nuggets of McChicken en natuurlijk een Milkshake medium aardbei!

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 18:59

mckroket is lekkkkkkkkkkkkker maar een grote milkshake vanile gaat er ook lekker in, gemeen om dit topic te starten hoor ik krijg er helemaal zin in Haha!

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 19:05

mac chicken een hamburger en milkshake chocola Haha!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 21:46

ALS ik kom neem ik een medium friet en medium cola. Als toetje dan een mc fleury met m&M stukjes.

Wruppie
Berichten: 260
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 22:20

Ik werk bij de Mc Donald's dus als ik wat neem (niet te vaak hoor) in de pauze ofzo is t meestal mc chicken menu of quarter pounder menu..maar alle specials probeer ik wel uit (wil wel weten wat ik verkoop Haha! )

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 22:31

ik kom niet zo onwijs vaak bij de mac, maar als ik er ben meestal een mc nuggetmenu of gewoon een friet met een hamburger, ik krijg het alleen nooit op Haha! zo'n menu vind ik al veel te groot..

Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 23:49

Chikken McNuggets *jum*, zwaar verslavend, met patat en een (zo groot mogelijke)milkshake vanile! Helaas een tijd niet gehad, bijna geen McDonaldsen hier in de buurt. Het dichtst bij is 20 km weg, waar ik nooit kom! *snik*

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 17:10

DAt jullie die patat van de Mac lekker vinden...... Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 17:16

Ik neem altijd vanalles Lachen Quarter Pounder, Big Mac (altijd favoriet Knipoog), McChicken, Double Cheesburger...patat...McFlurry, gewoon Cola (zonder ijs overigens!). Dat soort dingen Lachen

Per keer eet ik ongeveer 2 big macs, grote patat met 4 mayo en een grote cola Lachen

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 14:31

Als we er 'uitgebreid' gaan eten neem ik meestal een bigmac menu met een naturel met blue cheese saled shaker en een flurrie crunch achteraf. Jummie.
Gister nam ik genoegen met een saled en een mc kroket Haha!

XxreneexX

Berichten: 660
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 00:27

een fishburger(gaat er alleeen zo van uit je mondjuh stinken dus kauwgoms en andere troep bij de hand) en een quarterpounder! :> en mac flurry m&ms toe :>

Tammyvlier
Berichten: 189
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Tegelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 17:55

ik heb altijd een fish filet menu.
wat ook ekker was was afgelopen week de mc special cheeseburger

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 20:23

soms vele hamburgers (3/4) met de cocacolacard voor 0,70 cent!!!!!!!!

het lekkerst:
-mckroket of een bigmac of een chickenburger
-een grote aarbeienmilkshake
-patat met 2 bakjes fritessaus......

njummie

Plau

Berichten: 310
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 23:58

Pinky_girl schreef:
Als we er 'uitgebreid' gaan eten neem ik meestal een bigmac menu met een naturel met blue cheese saled shaker en een flurrie crunch achteraf. Jummie.
Gister nam ik genoegen met een saled en een mc kroket Haha!


nadat we eerst mosselen hadden gegeten Extreme duivel

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 13:16

Milke shake,vaak smaak chocolade.Een mac kroket of een qauterpounder.Nooit neem ik patat,vind ik niet lekker daaro.