Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Ineke2 schreef:Friet uit de airfryer is heerlijk krokant. Het doet voor mij niet onder voor friet uit de frituur.
Loretta schreef:Friet is zo of zo ongezond ook als het uit de airfryer komt. Misschien is het iets minder ongeoznd dan frituur.
Ik hanteer voor mezelf 1 stelregel. Ik eet in de regel altijd gezond. Maar als ik een keer ongezond eet dan moet het ook super lekker zijn.
PSvanLot schreef:Loretta schreef:Friet is zo of zo ongezond ook als het uit de airfryer komt. Misschien is het iets minder ongeoznd dan frituur.
Ik hanteer voor mezelf 1 stelregel. Ik eet in de regel altijd gezond. Maar als ik een keer ongezond eet dan moet het ook super lekker zijn.
Dat is niet helemaal waar. Je kunt ook verse aardappelen snijden en dan is dat sowieso niet ongezonder dan een aardappel koken/bakken. Komt geen vet bij aan te pas...
Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, anjali, Annienke, Bertje16, Bommeltje_, bonnielau, chantal_bel, Doritos, Dropveter101, Eefje_Sammy, Eik, fohadie, henshem, HighFly_, IASCrawler, kiki1976, Koekie_186, Mariett, meiske04, Melanie_D, noviceh, ontherun, Paloedie, Pardoesje, pukkepaard, Room_Soesje, s_casper, secricible, Sica, singa, sterregoud, tienus63, VinandoW, Winna, xChoco, xColorCross, xPabloBokt, Yavanna, Zoolgangster en 59 bezoekers