In juni heb ik voor mijn verjaardag een airfryer van Philips gekregen. Hartstikke blij mee maar al na een paar maand (niet intensief gebruik) begon hij kuren te geven. Toen m'n patat en snacks er echt koud uit kwamen toch maar eens contact opgenomen met Coolblue ivm garantie.
Opgestuurd voor reparatie, en 2 week later terug gekregen. Zogenaamd gerepareerd, achteraf bleek er niks gerepareerd want ja hoor, weer koud eten, ook na veel langer er in te hebben gelaten.
Weer gebeld en weer opgestuurd.
Nu kreeg ik afgelopen week ineens bericht dat ik mijn geld terug kon krijgen, eerst maar even achteraan gegaan wat er nou mis is. En er is zoveel mis mee dat ze hem niet repareren.
Ik kan dus een nieuwe krijgen, of mijn geld terug. Inmiddels besloten dat ik voor mijn geld terug ga.
Alleen nu begin ik mijn airfryer toch wel te missen, niet omdat ik zo dol ben op patat maar ik maakte ook andere dingen er in.
Dus nu begint de eindeloze zoektocht naar een nieuwe airfryer.
De één heeft het over merken zijn beter, de ander raad me één van de Blokker aan. Ik weet niet waar ik moet beginnen.
Nu krijg ik hier natuurlijk ook verschillende mensen dus verschillende meningen, maar toch hoop ik wijzer te worden uit jullie ervaringen zodat het kiezen voor een nieuwe airfryer iets makkelijker word

Even wat side info, ik deed van alles met de airfryer, groente grillen, vlees/vis, aardappel op allerlei manieren en natuurlijk ook voor patat (die ik graag krokant eet) en snacks.