Uitgekookt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fitzroy

Berichten: 25110
Geregistreerd: 11-01-01

Uitgekookt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-22 13:39

Ik kreeg een banner voor uitgekookt en zag dat ze een aanbieding hebben om 4 maaltijden te proberen voor € 20,-. Ik heb echt een ontzettende hekel aan koken dus dit lijkt me wel wat.

Heeft iemand hier ervaring mee? Als in: smaakt het echt lekker en vers?

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16238
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Uitgekookt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 13:55

Ik heb hier een paar keer besteld. Het eten is erg lekker en is goed vers, ondanks dat je het bevroren aangeleverd krijgt.

Marita
Berichten: 567
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 14:03

Ivm onze verhuizing eten we dit al zeker vijf weken. Heerlijk eten en veel keuze. Smaakt alsof je het zelf net hebt gemaakt. Aanrader!

Bij ons komt het gekoeld, niet bevroren. Je kunt het wel in de vriezer doen, aangezien het vers gemaakt is.

Aranel
Berichten: 20200
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 14:05

Dit is wel echt kwaliteit hoor. Het pand zit hier in de stad en is heel klein begonnen als groente en fruit zaak en uitgegroeid tot wat het nu is.

Nicky1963

Berichten: 1989
Geregistreerd: 26-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 14:21

Wij hebben er eens een kerstmaaltijd (luxe tapas- kerstgourmet) besteld en dit was een aanfluiting!

- bij het pannenkoekenbeslag zou zoet beleg geleverd worden. Dit was niet het geval.
- de smulsalade is niet geleverd. In plaats hiervan ontvingen wij een oneetbare salade (pastasalade honing-vijg op basis van ongare macaroni. Deze is in de vuilnisbak beland, zo slecht was het.
- het geleverde brood was niet het brood dat op de internetsite vermeld werd. Eén brood was niet lekker, het was droog en korrelig.
- er stond op de verpakking van het vlees niet vermeld wat het was, zodat wij op zoek moesten naar de drie vegetarische vleesvervangers. Twee daarvan waren herkenbaar, de derde is niet gevonden.
- de huisgemaakte apfelstrudel was in dunne ongelijke reepjes gesneden. Het werd een ondoenlijke klus om dit netjes te serveren.

Om het goed te maken kregen wij korting van 50 euro op een volgende bestelling.

Bij de volgende bestelling was de op de website vermelde salade niet geleverd.
Hierna was er nog een heen en weer geschrijf over de factuur en de korting. Niemand scheen het bij Uitgekookt te begrijpen.

Nee, voor ons nooit meer. Matig eten, onzorgvuldig, duur en weinig begrip bij de medewerkers.
Laatst bijgewerkt door Nicky1963 op 15-11-22 14:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Nicky1963

Berichten: 1989
Geregistreerd: 26-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 14:22

Aranel schreef:
Dit is wel echt kwaliteit hoor. Het pand zit hier in de stad en is heel klein begonnen als groente en fruit zaak en uitgegroeid tot wat het nu is.

Ben ik het dus niet mee eens. Misschien zijn ze uit hun kunnen gegroeid.

Themba

Berichten: 1461
Geregistreerd: 02-06-08
Woonplaats: Rheden

Re: Uitgekookt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 15:13

Had veel cliënten die daar van aten.
Van alle maaltijd leveranciers was dit toch wel de beste en lekkerste.

MarliesV

Berichten: 15197
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Uitgekookt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 16:34

Nicky1963 van wanneer is jouw ervaring? Want als het over kerst gaat, neem ik aan dat dit geen recente ervaring is?

TS, ik heb zelf geen ervaring hier mee maar hoor van een vriendin (recent) dat het erg lekker is.

Marita
Berichten: 567
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 17:38

Ik eet er nu weer eentje, prima!

Vorig jaar Kerst ook besteld en gegeten. Was compleet en lekker. Je hebt net pech gehad Nicky, denk ik!

Nicky1963

Berichten: 1989
Geregistreerd: 26-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 17:59

MarliesV schreef:
Nicky1963 van wanneer is jouw ervaring? Want als het over kerst gaat, neem ik aan dat dit geen recente ervaring is?

TS, ik heb zelf geen ervaring hier mee maar hoor van een vriendin (recent) dat het erg lekker is.

Drie jaar geleden, zoiets. Het zou natuurlijk kunnen dat ik pech had en dat het bij anderen helemaal goed is gegaan en lekker is geweest. Dat hoop ik dan maar.

Marita schreef:
Ik eet er nu weer eentje, prima!

Vorig jaar Kerst ook besteld en gegeten. Was compleet en lekker. Je hebt net pech gehad Nicky, denk ik!

Dat zou natuurlijk altijd kunnen.

Eilish
Berichten: 3018
Geregistreerd: 01-09-06

Re: Uitgekookt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 18:07

Wij hebben er laatst 4 maaltijden besteld, ieder 2. Ik las dat ze het beste uit de bus kwamen bij, volgens mij, Radar. Maar wij vonden het allebei niet lekker smaken. Van Vers aan tafel en van de lokale groenteboer vonden wij lekkerder.