Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
Brainless schreef:Lielle schreef:ik heb een philips airfryer xxl en een slowcooker, en vind ze dat ze elkaar perfect aanvullen en zeker niet vervangen. Ik zou dus voor een nieuwe airfryer gaan.
Ik heb de Ninja 500 en dat is een airfryer XXL, oven, slowcooker en hogedrukpan ineen.
Super fijn om te hebben.
lor1_1984 schreef:Voor mij is het nadeel daarvan dat ik de airfryer en slowcooker vaak tegelijkertijd gebruik (soep in de sc en dan bijvoorbeeld broodjes en/of kippenvleugeltjes in de af voor erbij) wat niet lukt met 1 apparaat.
Vandaar de keuze voor 2 losse apparaten.
Brainless schreef:lor1_1984 schreef:Voor mij is het nadeel daarvan dat ik de airfryer en slowcooker vaak tegelijkertijd gebruik (soep in de sc en dan bijvoorbeeld broodjes en/of kippenvleugeltjes in de af voor erbij) wat niet lukt met 1 apparaat.
Vandaar de keuze voor 2 losse apparaten.
Broodjes zijn in de ninja binnen 6 minuten afgebakken (hij is sneller dan de airfryer), had er eerst ook 2, fryer en slowcooker, maar dat nam zoveel ruimte in elke x, vandaar dat ik voor de Ninja heb gekozen. Kost wat, maar werkt echt als een ehhh tiet
Doordat ik nu ook hogedruk heb merk ik dat ik dat veel vaker gebruik dan de slowcooker.. alles is juist heel snel klaar.
Draadjes vlees met 15/20 minuten hoge druk, kip valt met 10 minuten hogedruk al van het bot.
Heb nu zin in spareribs
lor1_1984 schreef:Ik zag mezelf eindigen met de Ninja, een losse airfryer én een losse slowcooker omdat ik zowel af als sc zoveel gebruik.
Vandaar de voor mij handigste oplossing: geen Ninja maar een losse af en sc.
Momo94 schreef:Wij hebben een kleine keuken en wilde ook graag een airfryer, maar aangezien ik ook meer wil mee doen heb ik uit eindelijk voor de ninja foodi 750 gekozen. Vandaag binnen gekomen, morgen gebruiken want ja.. vandaag eten we helaas bij mijn schoonouders.
lieke2 schreef:Momo94 schreef:Wij hebben een kleine keuken en wilde ook graag een airfryer, maar aangezien ik ook meer wil mee doen heb ik uit eindelijk voor de ninja foodi 750 gekozen. Vandaag binnen gekomen, morgen gebruiken want ja.. vandaag eten we helaas bij mijn schoonouders.
Is dit die 14in 1?
*edit idd de 14 in 1, die lijkt me wel wat ja
Ik ben er overigens nog steeds niet over uit
Als ik er aan denk, probeer ik de kookprogramma's op 24kitchen te kijken van de airfryer om te zien wat ze er daar allemaal mee doen
lieke2 schreef:Zo dat scheelt enorm veel!! Met de volledige garantie erop?
Ik ben benieuwd hoe je het gaat vinden, wil je een keer updaten?
Momo94 schreef:En eehh... dat is een snelle conditionering. Multicooker nu voor de 3de keer gebruikt en vriendlief weet nu al als die pfffff..!!! Doet met de snelkookstand dat het eten zowat klaar is. Moet alleen nog op de borden geschept worden.
lieke2 schreef:Momo94 schreef:En eehh... dat is een snelle conditionering. Multicooker nu voor de 3de keer gebruikt en vriendlief weet nu al als die pfffff..!!! Doet met de snelkookstand dat het eten zowat klaar is. Moet alleen nog op de borden geschept worden.
Ik zit wat te kijken op youtube maar hoe ze daar dingen in 1 x combineren, groenten, pasta en vlees en dan is het vlees knapperig. Dat klinkt goed.
Die pasta, is dat dan zo'n alles in 1 pot? Dus alles erin gooien, incl ongekookte pasta en het komt er kant en klaar uit?