Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
F_inley schreef:https://www.steakhouseamadeus.nl/ echt een aanrader ik ben zonder Kids er geweest vriendin van mij met een 2 jarige. snelle bediening en heerlijk eten!
Verder zit er heel veel in de buurt wij hebben op park berkenrhode gezeten daar en zijn elke dag wel ergens gaan eten.
De natte neuzen route is trouwens erg leuk wandelen en zit ook een heerlijk en kindvriendelijk restaurant bij!
PSvanLot schreef:F_inley schreef:https://www.steakhouseamadeus.nl/ echt een aanrader ik ben zonder Kids er geweest vriendin van mij met een 2 jarige. snelle bediening en heerlijk eten!
Verder zit er heel veel in de buurt wij hebben op park berkenrhode gezeten daar en zijn elke dag wel ergens gaan eten.
De natte neuzen route is trouwens erg leuk wandelen en zit ook een heerlijk en kindvriendelijk restaurant bij!
Wij zitten ook op Berkenrhode! Ben zo benieuwd, was je er ook met een hond?
Ik ga de natteneuzeroute eens opzoeken.
Bellatrix schreef:Juffrouw Tok is ook leuk! Ligt nog geen 10 min van Amadeus.
verootjoo schreef:Wok eastern plaza in Elst Utrecht worden mijn kinderen altijd heel gelukkig van.
Hele kidsafdeling erbij met speeltuin, bios, koekjes bakken, schminken etc. En heerlijk eten.
Iets verder dan 20km.
prompter schreef:Brasserie van Landal Miggelenberg? Je hoeft niet op het park te verblijven. Lekker eten en terras met zicht op de speeltuin
Kaitlyn schreef:De Waldhoorn in Otterlo kun je ook lekker en gezellig eten. Zijn daar weleens met mijn neefjes geweest.
JustMe8484 schreef:Roadhouse Arnhem. Buiten een speeltuintje en binnen een leuke speelkelder.
Lau schreef:Happy Italy in Arnhem boven hebben ze een hele speelzolder. Leuk te combineren met bijv een dagje burgers zoo die ook een hele grote speeltuin heeft.
PSvanLot schreef:Kaitlyn schreef:De Waldhoorn in Otterlo kun je ook lekker en gezellig eten. Zijn daar weleens met mijn neefjes geweest.
Daar had ik inderdaad ook al naar gekeken!JustMe8484 schreef:Roadhouse Arnhem. Buiten een speeltuintje en binnen een leuke speelkelder.
Net opgezocht en dat ziet er heel goed uit, ook genoeg keuze vegetarisch en hele leuke kindermenu's!Lau schreef:Happy Italy in Arnhem boven hebben ze een hele speelzolder. Leuk te combineren met bijv een dagje burgers zoo die ook een hele grote speeltuin heeft.
Dat is inderdaad ook nog een optie, maar misschien net wat ver en in de stad? Wel prima eten met kinderen!