Als er geraspte kaas in de koelkast ligt kan ik zo de halve zak leeg eten (een plakje kaas of blokjes eet ik dan weer niet haha)
En een pak schuddebuikjes (voor wie die niet kent: speculaasjes voor op brood o.i.d.) giet ik zo in mijn mond

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Heel heel slecht en doe ik alleen in de winter bij kou. Bij het verwerken van rundergehakt moet ik echt opletten dat ik niet eindig met een vleesloos gerecht en de gehakt met wat zout en peper al in mijn maag zit voor het bakken.Gelukkig eet ik het niet vaak.
En simpele droge toastjes uit een pakje, niks erop. Lekker
mooney schreef:Twee plakjes kaas met wat Nutella ertussenik ben erfelijk belast, mijn moeder doet hetzelfde alleen dan met Hagelslag ipv nutella.
Het mooiste is nog wel dat ik niet hou van chocolade.
fohadie schreef:karuna schreef:Heel heel slecht en doe ik alleen in de winter bij kou. Bij het verwerken van rundergehakt moet ik echt opletten dat ik niet eindig met een vleesloos gerecht en de gehakt met wat zout en peper al in mijn maag zit voor het bakken.Gelukkig eet ik het niet vaak.
En simpele droge toastjes uit een pakje, niks erop. Lekker
Bedoel je dat je gehakt rauw eet? En dat gaat goed terwijl je voor alles en nog wat waar je allergisch voor bent? Als ik gehakt niet goed doorbak, breng ik een avond op de wc door, laat staan als ik het rauw zou eten..
Droge toastjes vind ik ook erg lekker, maar dan alleen die langwerpige, van bijvoorbeeld Melba.
Gebruikers op dit forum: _chou, _San87_, anoukie88, Avelienvd, Bloemetje75, chinnie, Dannon, GoogleAdsense, Hemellichaam, karinmanon, karlli, kosseh, lique68, maralyn, PeerAppel, rosak, Thrive, vikawiek, Zwerte en 56 bezoekers