Zoals je misschien al gezien hebt zijn we ondertussen in deel 3 beland.
We smullen en smikkelen, en koken en bikkelen!
Mooie creaties, of juist hele lelijke?
Gerechten die er niet uit zien maar kwa smaak een ster waard zijn!
Of is het de schijn die bedriegt en is het eigenlijk gewoon oneetbaar?

Het is altijd weer een verrassing wat wij bokkers op tafel hebben.
Dus zoek je inspiratie, wil je andere inspireren of gewoon even met een topmaaltje pronken?
Dan ben je hier op de juiste plek!

Aan alle meelezers, chefs en cheffinnen laat deel 3 hierbij maar beginnen!!!!!

Deel 1 en 2:
[VT] [FOTO] Show jouw maaltijd!
[VT] [FOTO] Show jouw maaltijd Deel 2!
gaucho schreef:Niet de beste foto, wel een heel lekker ontbijtje:
Chocolade overnight oats met mango

Boterbloem90 schreef:Ik dacht hachee met aardappels te zien. Vond het al een apart ontbijt
Eten dat je aankijkt

-----
Soms heeeeeel veel eten:

----
Mooi eten:

----
Soms zijn er goede tips voor elkaar:
Exitium schreef:xelodi schreef:spaghetti met kip, paprika, ui en tomatensaus + parmezaanse kaas en verse basilicum (van het plantje wat ik in alle macht in leven probeer te houden)
Opeten helpt dan niet echt
Granoek schreef:poes schreef:Balkenbrij - wat is het eigenlijk?
Er is me verteld nooit op te zoeken wat het precies is dus ik heb dat ook nog niet gedaan
Turks eten
Flicka12 schreef:Gister bij de Turk, zooo lekker
Granoek schreef:Zijn er bij jullie plekken waar je Turks kunt gaan eten?? In wat voor uithoek zit ik hier eigenlijk, verder dan kebab en durum geraak ik niet
Boras schreef:gaucho schreef:Eten bij de Turk is een aanrader
Jazeker! Eten met een Turk ook![]()
Als er iemand nog gist nodig heeft.
Granoek schreef:Froukje schreef:Ik eet al 4 dagen pizza met zelfgemaakt pizzadeeg, ben hem nog steeds niet beuzitten nog 2 bodems in de vriezer en ga er morgen weer een paar maken hahaha
Al je gist op gekregen?
Granoek schreef:Nog lang niet, 1 lading deeg vraagt 18 gram gist en ik heb nu nog 27 pakjes van 42 gram
----
Een probleem, we willen altijd meer eten
poes schreef:Ik hoor zoveel mensen die niet weten wat eten en ik wil zoveel maken dat er te weinig maaltijden in een week zijn :’)
Neverland schreef:Ik zou ook zoveel willen maken..... Maar ik kan het niet.Ik krijg binnenkort een staaf mixer, ga ik voor het eerst in mijn leven soep maken.
gaucho schreef:Ik heb ook te weinig dagen in een week om alles te maken wat ik wil. Geldt zelfs voor ontbijt
----
Gewoon het allerleukste topic van bokt:
gaucho schreef:pien_2010 schreef:Waar ik van geniet is de diversiteit van koken in dit topic. Van heel ouderwets→ balkenbrij bv dat mijn moeder zelf maakte toen ik kind was→ tot super modern dat ik echt moet googelen.
Ik vind dit ook een erg leuk topic, zeker als er bij staat wat het is, doe ik weer nieuwe inspiratie op.
Joanne1997 schreef:Wat een leuk topic om inspiratie uit te halen!!
Ook leuk om te zien dat iedereen zelf thuis luxe gerechten aan het maken is.
DieL_Zor schreef:Wat een leuke, smakelijke bordjes allemaalBlijft een erg leuk topic.
Victory-Boy schreef:Wat een leuk (en lekker) topic!
naranja1 schreef:Hahaha ik vind dit topic zo leuk
Jespri schreef:Wat een leuk topic!