Wat trakteren jullie op het werk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Majabeestje
Berichten: 3808
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 11:44

Een schaal met verschillende kleine lekkernijen.
Mini tompouce, soesjes, bananen eclairs, nougat, caramelblokken, chocolaatjes etc.

Boras
Berichten: 9951
Geregistreerd: 21-10-10

Re: Wat trakteren jullie op het werk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 12:24

Kruimelvlaaien van Jan Linders.

Heerlijk en goedkoop.

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 12:25

Hier op het werk wordt voornamelijk snoep neergezet in de kantine.

Vaak zo'n mix van mini-mars, mini-Twix etc.

Voor corona werd er ook wel een taart meegebracht. Maar dit mag sinds corona niet meer

Kikka

Berichten: 4687
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 12:34

Tompoezen van de HEMA. Al jaren mijn handelsmerk :')

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Re: Wat trakteren jullie op het werk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 12:45

Ik bedenk mij net dat ik ook wel eens op ijsjes heb getrakteerd toen het 28 graden was op mijn verjaardag.

Nu door covid bijna iedereen thuis werkt wordt hier op kantoor steeds vaker getrakteerd op gebak van een soort gebaksjuwelier. Echt zo vreselijk lekker en echte kunstwerkjes!

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Re: Wat trakteren jullie op het werk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 12:54


Mama3
Berichten: 1805
Geregistreerd: 04-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 13:47

Fruitsalade
Mini chocolade
Gezonde versie cheesecake/brownies

Maar als het echt warm is met meerdere jarigen een lunch op het dakterras met allerlei hartige broodjes, quiche,etc. Of gewoon simpel ijsjes!

ista
Berichten: 1134
Geregistreerd: 09-03-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 13:52

Niks...

ik werk als externe op 4 verschillende basisscholen (die hebben echt geen idee wanneer ik jarig ben) en mijn eigen team zie ik maar 1x per maand.

Dus ik sla het hele feestje over. Maar ik profiteer dan wel van de jarigen op die 4 scholen. Dat dan weer wel! :Y) :9

Boras
Berichten: 9951
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 14:17

ista schreef:
Niks...

ik werk als externe op 4 verschillende basisscholen (die hebben echt geen idee wanneer ik jarig ben) en mijn eigen team zie ik maar 1x per maand.

Dus ik sla het hele feestje over. Maar ik profiteer dan wel van de jarigen op die 4 scholen. Dat dan weer wel! :Y) :9


Perfecte situatie! :D

Jessix

Berichten: 16442
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 14:32

Mijn team bestaat uit 50 mensen. Dus laatste keer heb ik mini tompoezen, slagroomsoesjes en choco soesjes getrakteerd. Die uit de diepvries van de AH.

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Re: Wat trakteren jullie op het werk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 15:01

Niks, want ik werk thuis :Y)

Maar de laatste keer samen met ene aantal collega's gedaan die allemaal ongeveer tegelijk jarig waren. toen heb ik mini muffins gebakken.

M_D_H
Berichten: 17478
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 22:23

Vroeger trok ik echt alles uit de kast.
Maakte ik zelf taarten of cupcakes of ik ging voor hartige hapjes...
Maar toen had ik ook een team van eerst 30 mensen en daarna 10. Dus dat was ook niet zoveel werk.
Nu heb ik een team van over de 60 mensen en kost bakken niet alleen veel tijd maar is het ook nog eens best prijzig.
Bovendien, met zoveel mensen is er altijd wel iemand samen met jou jarig, dus ik doe samen met een paar collega's en dan bestellen wij of taarten bij multivlaai, of we doen wat simpele hapjes die snel klaar zijn, of we bestellen zo'n hapjesplank oid.
Mijn afdeling bestaat wel echt uit vreetzakjes, dus alles gaat ook altijd op :') _O-
(Jullie willen de kasten niet zien tijdens de kerstvreterij, kuch, sorry, ik bedoel de kerstviering :+ die staan dan zo vol dat niemand eten meeneemt in die week :') _O- )
Overigens ben ik nu vanwege corona al 2 jaar niet op kantoor geweest, dus momenteel niks.

Mijn man heeft een klein team van 10 man, die besteld altijd donuts bij royal donuts of dunkin donuts :j

Warboel
Berichten: 14687
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 22:58

Afgelopen jaar ben ik het “vergeten” O:)

Maar anders, een Dudok Red Velvet taart. Die zijn zó lekker :9

Wij werken maar met 3-5 personen op een dag meestal dus hoef gelukkig nooit zoveel mee te nemen.

Ineke2

Berichten: 33120
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Wat trakteren jullie op het werk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 23:18

Afgelopen jaar niks, want ik werk volledig thuis. Wanneer we weer deels op kantoor zitten dan worden het zakken met mini’s ( Twix, Mars etc ) dat valt altijd wel in de smaak en het is makkelijk mee te nemen in het OV.

pillow
Berichten: 7809
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 00:04

Jessix schreef:
Mijn team bestaat uit 50 mensen. Dus laatste keer heb ik mini tompoezen, slagroomsoesjes en choco soesjes getrakteerd. Die uit de diepvries van de AH.
Met zulke aantallen zou ik er niet aan denken om te trakteren. Ook nog dikke kans dat ze je niet eens kennen, of jij hen niet

JustMe8484
Berichten: 1947
Geregistreerd: 22-11-10
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 00:24

Ik trakteer dit jaar niet. Wij werken op 3 locaties, ik sta vaak alleen. Vorig jaar had ik cake en slagroom mee en in de groepsapp gegooid, wie wil mag langs komen. Er kwam niemand... nu bekijken ze het maar.... misschien op 1 locatie waar we met mensen met een zorgvraag werken. Maar ik weet niet of ik rond mijn verjaardag daar sta...

Ik haal of bak taart. Of eier koeken met aardbeien en slagroom, simpel maar doet het ook goed als het team niet te groot is

murness
Berichten: 526
Geregistreerd: 19-08-08
Woonplaats: Aan de bosrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 00:30

De laatste keer heb ik sateprikkers met allerlei lekkers getrakteerd. Ik had er een blokje kaas, schijfje komkommer, tomaatje, mini knakworst je en druif aan gedaan.
Maar ik heb ze ook weleens gemaakt met “tapas” die je bij de supermarkt in de ronde bakjes kan kopen. Of met alleen fruit.

Ineke2

Berichten: 33120
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 09:03

pillow schreef:
Jessix schreef:
Mijn team bestaat uit 50 mensen. Dus laatste keer heb ik mini tompoezen, slagroomsoesjes en choco soesjes getrakteerd. Die uit de diepvries van de AH.
Met zulke aantallen zou ik er niet aan denken om te trakteren. Ook nog dikke kans dat ze je niet eens kennen, of jij hen niet

Hoezo niet? Ik heb in een bedrijf gewerkt met 60 mensen op 1 afdeling ( kantoor tuin ) alle mensen kende ik gewoon van naam en sprak ik qua werk ook. Niet allemaal even veel, maar er was dus geen sprake van dat ik mensen niet kende of andersom.

Momenteel heb ik mijn huidige collega’s alleen nog maar via teams gezien. Enkelen 1x live op allereerste dag toen we onze laptop e.d. gingen ophalen.
Ach ja qua werk maakt het niet zo heel veel uit verder. Ik vind het heerlijk om geen reistijd te hebben.

Jessix

Berichten: 16442
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Wat trakteren jullie op het werk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 15:56

Ik ken ze wel. Alleen de nieuwe collega’s in Corona tijd wat minder.

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 21:00

Als Limburgse in een Gronings bedrijf met zo'n 30 werknemers "importeer" ik altijd een paar vlaaien van de Limburgse kampioen-vlaaienbakker uit mijn thuisdorp.
Dat valt altijd wel in de smaak geloof ik.
"Haal je weer echte Limburgse vlaaien?" Ja natuurlijk :)

LWDaisy

Berichten: 4779
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 21:02

Toen ik nog op kantoor werkte, maakte ik mijn appeltaart zélf. Vond iedereen altijd heerlijk haha.
Met héél veel collega's kocht ik gewoon massa's Celebrations :')

Peuk

Berichten: 6078
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 21:50

Zakjes chips en koekjes. En voor eigen team cheesecake/boterkoek taarten.

Die zakjes chips gingen altijd goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 22:02

Bij mij op werk zie ik regelmatig de saucijzenbakker aan komen rijden. De broodjes worden in de auto gebakken en zijn echt super lekker. Moet je wel in deze regio wonen.. al zijn er vast meer van.

Ik heb al 2 jaar niet getrakteerd, want corona. En dat bevalt me eigenlijk wel prima.

Toktokmiauw
Berichten: 119
Geregistreerd: 19-10-21

Re: Wat trakteren jullie op het werk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 22:27

Voorheen deed ik altijd allerlei soorten koeken bij onze receptie, zodat iedere voorbijganger iets kon pakken. En op onze afdeling zijn wij met 7 mensen. Dus daar haalde ik een luxe taart voor, gewoon omdat ik dat zelf ook erg lekker vind.
Maar sinds COVID mogen wij geen onverpakte etenswaren trakteren. Dus afgelopen keer heb ik een grote schaal gevuld met allerlei mini’s zoals beertjes, celebrations, koekjes. Niet heel origineel , maar valt meestal wel in de smaak. Gewoon iets zoets voor bij de koffie/thee.

E4D
Berichten: 487
Geregistreerd: 10-12-14

Re: Wat trakteren jullie op het werk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 23:15

Ik heb laatst met mijn verjaardag getrakteerd op taart van de Hema. Ik had 1halve appelkruimel, die vind ik zelf lekker en blijft ook lang goed, en 1pretzel brownie karameltaart. Die laatste viel heel goed in de smaak, ik vond het wel spannend om hem te bestellen omdat hij er best gewaagd uit ziet maar iedereen vond hem erg lekker! Hij is wel redelijk machtig dus niet meteen te grote stukken snijden.

Ik had van te voren zo'n bestellijst van Hema neergelegd op mijn werk en tegen collega's gezegd dat ze mochten aan vinken wat ze lekker zouden vinden/eens wilden proeven, dan kon ik zien wat populair was. Vond ik wel fijn want dan was ik niet bang dat het niet op zou raken/niemand het zou eten. Y)(^)

Als je taart te groot vind vallen (chocolade) soesjes en mini tompouches ook erg in de smaak.