De Aldi-test is begonnen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-04 17:50

Siempie bedankt voor de tip van die yoghurt,..........heb er net weer wat van gegeten en iets te veel volgens mij Ziek......... Misselijk

Na ja er zit een behoorlijk vetpercentage in en sinds ik ben gaan afvallen kan ik slecht nog tegen vette dingen dus moet daar erg mee oppassen....ben weer eens de grens overgegaan.

En ik moet zo 'mn paard invlechten en op wedstrijd Scheve mond hoop dat ut dan wweer wat gezakt is...

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 11:38

Weet je wat ik zo bijzonder vind?! Je kunt een zak chips van de Aldi gewoon een dag open laten liggen en dan smaakt het nog vers! Brood van een week oud staat niet eens schimmel op. Ik vind wel dat je moet oppassen met de groenten bij de Aldi, soms ligt het al in het rek te rotten (paprika's vooral).
Ik heb ook altijd de suikerwafels, die neem ik mee naar m'n werk, voor als ik een snaaiaanval krijg. Ze zijn per stuk verpakt, dus dat is wel makkelijk (helaas wel slechter voor het mileu, maar je kunt niet alles hebben). De pistache nootjes, de suikerpinda's en de pecan nootjes zijn ook goed te hakken. Lachen

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 18:12

Helaas zijn die suikerwafels niet meer bij onze Aldi verkrijgbaar Verdrietig
Wij hadden ze ook altijd, heerlijk! Vingers aflikken

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 16:46

Ik ging vandaag naar de Aldi en kwam thuis met:

Kip cordon-bleu
Kogelbiefstuk
Straciatellayoghurt (jullie zeiden dat 'ie zo lekker was)
Zalm
Broodbeleg
Afwasmiddel
Luxe broodjes om af te bakken
Toetjes Vingers aflikken
Forelfilet
Aardappelgratin
en nog een berg meer.

En hahahaha, ik hoefde maar 35 euro af te rekenen!!!!!!!!!!!!

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 17:56

Ik heb net de snitzel op en die is ook weer door de test gekomen!

Ik heb vandaag boodschappen bij de AH gedaan en moest 12,25 betalen voor het volgende:

- 2x Fanta
- 6 blikjes fanta
- groot blik bonen
- 5 vissticks AH merk
- beschuit
- kipnuggets AH merk
- 4x appel elstar
- zakje winegums euroshopper

Zo zie je maar voor dit geld had ik bij de aldi voor een maand vlees....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 18:13

Ik heb zaterdag op aanraden van jullie smulpapen de aardbeienyoghurt geprobeerd, en die is inderdaad vurrrrrrrrruuuuukkkkkkuuuuullllluk! Tong uitsteken Echt zwaar jammie!

Kwam overigens ook per ongeluk thuis met een doosje roomsoesjes en chocoladerepen. En ik vind de drop van Aldi ook super.

Ik had trouwens ook voor het eerst van die visfilet met prut erop, en die is lekkerder dan Viscuisine van Iglo! Er lag ook tonijnbiefstuk, maar ik heb me ingehouden Haha!

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 18:17

Hahahaha volgens mij heeft dit topic een aldi stimulerend effect ofzo!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 18:23

Sonja schreef:
Ik had trouwens ook voor het eerst van die visfilet met prut erop, en die is lekkerder dan Viscuisine van Iglo! Er lag ook tonijnbiefstuk, maar ik heb me ingehouden Haha!


Die tonijn had ik ook bijna meegenomen, maar de vriezer lag thuis al vol. Boos!
Die visfilet vond ik niet zo lekker. Ze gebruiken bij de Aldi gewoon koolvis en ik heb liever kabeljauw, wat dus in viscuisine zit.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 19:02

De Kogelbief van de Aldi was eerlijk gezegd niet zo'n succes. Was heel waterig en smaakloos, en na iets langer bakken smaakte 'ie naar lever (yuk). De straciatellayoghurt was wel smullen!!!

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 15:48

Omdat iedereen hier zo weg is van de Aldi ben ik van de week sinds jaren ook weer eens naar de Aldi gereden met man lief.
Ik heb de prijzen vergeleken met die van Bas van der Heijden.
En wat mij opviel was dat sommige dingen gewoon zelfs nog duurder waren.
Ik heb wel wat dingetjes die ik vroeger echt heerlijk vond van de Aldi mee genomen maar dat smaakte bij nader inzien toch niet zoals vroeger.
Vlees haal ik altijd bij de Kilo slager.
En verder doe ik mijn boodschappen dus bij Bas v.d.H.

Bas is een extreem grote winkel bij ons, dus je hebt altijd kans dat je echt met veeeel te veeeeeeel thuis komt.
Daarom maak ik dus tegenwoordig ALTIJD een briefje, nog geen jaar geleden kwam t zeer regelmatig voor dat wij voor dik 120 euro per week aan boodschappen deden.
Voornamelijk merk producten tikken gewoon extreem aan.
En vlees natuurlijk.
Nu heb ik voor 50 euro per week boodschappen.
Gaat toch een stuk beter Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 17:57

De Dirk is in bepaalde dingen ook goedkoper hoor, maar ik heb geen tijd om meerdere winkels af te gaan lopen. We werken allebei fulltime, dus aan huishouden enzo besteden we zo weinig mogelijk tijd. Doen liever leuke dingen Tong uitsteken Maar 't scheelt al lekker als je niet naar de Appie holt, uit pure gewoonte!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 18:00

imker schreef:
De Kogelbief van de Aldi was eerlijk gezegd niet zo'n succes. Was heel waterig en smaakloos


Nee dat klopt idd, maar ik ben het vlees van de Hoogvliet gewend en dat is ook meestal niks.

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 18:09

Pipo schreef:
Ik ben ooit een keer bij de Aldi geweest nadat iedereen vertelde dat het zo goedkoop was. Dat was gelijk de laatste keer. Een winkel vol zwervers, het zag er vies uit, en een heel klein assortiment. Ik vond het echt afschuwelijk!

Ik blijf gewoon Albert Heijnklant.


En die zwervers zijn wij ! Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 18:10

Pipo schreef:
Ik ben ooit een keer bij de Aldi geweest nadat iedereen vertelde dat het zo goedkoop was. Dat was gelijk de laatste keer. Een winkel vol zwervers, het zag er vies uit, en een heel klein assortiment. Ik vond het echt afschuwelijk!

Ik blijf gewoon Albert Heijnklant.


OK dan! OK dan! OK dan! mn aandelen moeten nodig weer omhoog.........

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 18:17

teriema"]
[quote="Pipo schreef:
Ik ben ooit een keer bij de Aldi geweest nadat iedereen vertelde dat het zo goedkoop was. Dat was gelijk de laatste keer. Een winkel vol zwervers, het zag er vies uit, en een heel klein assortiment. Ik vond het echt afschuwelijk!

Ik blijf gewoon Albert Heijnklant.


En die zwervers zijn wij ! Haha!
[/quote]

Zo weet je dat iig ook weer! Haha! LOL Haha!

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 20:29

Angelique18"]
[quote="teriema"][quote="Pipo schreef:
Ik ben ooit een keer bij de Aldi geweest nadat iedereen vertelde dat het zo goedkoop was. Dat was gelijk de laatste keer. Een winkel vol zwervers, het zag er vies uit, en een heel klein assortiment. Ik vond het echt afschuwelijk!

Ik blijf gewoon Albert Heijnklant.


En die zwervers zijn wij ! Haha!
[/quote]

Zo weet je dat iig ook weer! Haha! LOL Haha!
[/quote]

het kleine assortiment kwam vast omdat wij al langs waren geweest Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 23:45

Tessebes"]
[quote="imker schreef:
De Kogelbief van de Aldi was eerlijk gezegd niet zo'n succes. Was heel waterig en smaakloos


Nee dat klopt idd, maar ik ben het vlees van de Hoogvliet gewend en dat is ook meestal niks.
[/quote]

Wij hebben altijd een eigen geslachte koe, dat is gewoon veel betere kwaliteit dan zo'n supermarkt-massakoe.

Vanavond hebben we de kip cordonbleu op en die was wel erg lekker. De karnemelktoetjes kende ik al langer en daar ben ik toch wel erg fan van!

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 00:36

WAARSCHUWING:Haal nooit,maar dan ook nooit de belgische pralines van Isaura,want.......dan wil je ze elke week!!!!Jammie!!
En verder:de rijstetoetjes,brie,pakken sap,jam,bananen,tampons,diepvries kippenvleugeltjes,vissticks enz.Haha!

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 02:14

Kimmes schreef:
.........!!!!Jammie!!
En verder:de rijstetoetjes,brie,pakken sap,jam,bananen,tampons,diepvries kippenvleugeltjes,vissticks enz.Haha!


Klopt ! bedankt voor de tip .... alleen de tampons waren wat taai Haha!

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 08:48

gisteravond was bij de smaakpolitie de koffietest, en welk merk stond er op numer 1, de koffie van DE ALDI!!!!!!! Ja je leest het goed, en was nog het goedkoopst ook DUS LANG LEVE DE ALDI Haha! Haha! Haha!

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 08:49

lageveld"]
[quote="Kimmes schreef:
.........!!!!Jammie!!
.Haha!


Klopt ! bedankt voor de tip .... alleen de tampons waren wat taai Haha!
[/quote]

Die moet ik ook maar eens gaan proeven dan, maar voor/of na gebruik???? Haha! Haha! Haha!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 10:44

Tampons van de aldi zou ik toch niet zo snel kiezen. Ik vind tampons van het huismerk van de drogist al niks.

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 12:11

Ja zeg Rolleyes ,dat ''jammie'' was natuurlijk voor die overheerlijke,niet te versmaden en zeer verslavende pralines Nagelbijten / Gniffelen
Enne..die tampons.Probeer eens een doosje zou ik zeggen.
Ze zien er hetzelfde uit als OB en ik merk geen verschil Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 13:00

Goede kans dat ze ook gewoon uit dezelfde fabriek komen hoor. Zelfde als de rode kool van Hak of van "kwaliteitsmerk" van C1000.

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-04 18:35

Nou ik vond de varkenshaas niet echt lekker. Die koop ik niet meer. Wie heeft dit nog meer???

De snitzels vind ik echt jammie en de kip is ook perfect. De biefstuk wat minder maar goed te eten, maar ja mijn moeder koopt altijd ossehaas hahaha.

Verder ga ik de volgende keer denk ik voor de struisvogelbiefstukjes ofzo. Maar ik moet nog even dooreten om het op te krijgen ahahha. De varkenshaas voer ik dnek ik op aan de hond hahaha, ff grillen zonder tjap erop en hoppa.