Uiteten in Eindhoven lactose- en glutenvrij

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
x_Milou

Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Uiteten in Eindhoven lactose- en glutenvrij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-23 22:12

Heeft iemand tips?
Ik ga met een vriendin eten, maar zij is lactose-intolerant en eet ook glutenvrij. Ze komt niet uit de omgeving, dus kent geen restaurants. Ik eet zelf alles, dus let hier ook eigenlijk nooit op :')
Liefst in Eindhoven of anders in de buurt van een ander treinstation, want ze moet nog met de trein terug. We kunnen ook niet tot superlaat blijven zitten, want dan mist ze de trein. Dus het liefst een restaurant waar je zo in anderhalf uur een voorgerecht en hoofdgerecht of hoofdgerecht/toetje kunt eten.
Heeft iemand van jullie een idee?

Yenni
Berichten: 5459
Geregistreerd: 01-07-14

Re: Uiteten in Eindhoven lactose- en glutenvrij

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-23 22:27

Ik zou even kijken waar het jullie lekker lijkt om te eten, en dan even bellen als ze een diner hebben voor de allergie/dieet.

marygoround

Berichten: 798
Geregistreerd: 24-04-11

Re: Uiteten in Eindhoven lactose- en glutenvrij

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-23 13:55

Ik denk ook dat ze je met een belletje op voorhand op de meeste plekken wel kunnen helpen.

Wat misschien leuk is en in ieder geval vegan - dus lactosevrij en waar ze heel bedacht zijn op verdere intoleranties is Calypso https://www.bistrocalypso.nl/
Ligt wel op stratum dus iets verder lopen.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15912
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-23 15:15

Vlees, patat/aardappeltjes en een salade is lactose en glutenvrij. Kun je volgens mij overal krijgen…alleen even oppassen met sausjes en dressings.