Oei, spekkoek!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-04 21:30

Zal ik jullie even lekker maken? Een vriendin van mij is zondag even naar Beverwijk geweest (naar de zwarte markt) en heeft even 800 gram voor me meegenomen! Hij is al aardig geslonken, maar oei, kan er maar moeilijk van af blijven hoor!

Iemand een stukje? Tong uitsteken

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 14:44

Jummie Vingers aflikken
Dat is zo lekker, ga binnenkort ook maar weer eens naar de zwarte markt Haha!

Dyyy

Berichten: 5360
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 14:17

Jaaaah lekker!! Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 00:21

Eindelijk tijd om even rustig in te scannen. Knipoog

Het recept met bijbehorend artikel vind je HIER . Het is namelijk te groot om in dit topic te plaatsen, en als ik het verklein wordt het bijna onleesbaar.

Als iemand het gaat maken: ik wil natuurlijk achteraf wel even weten hoe het smaakte! *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 00:35

Wow! Scheve mond Als je op die link klikt, verkleint hij zich automatisch bij mij... totdat het dus idd onleesbaar wordt Verdrietig

Aah, maar via opslaan op de pc, en dan inzoomen, kan ik het toch wel lezen OK dan! Wie weet, als ik me nog eens verveel Haha!

*Edit* Wij hebben geen magnetron meer Scheve mond Nu mijn broer die gejat heeft voor op z'n kamer Haha! En op mijn studieadres is er wel een magnetron maar heb ik geen tijd om te bakken... Moet nog zien hoe ik dat gaat oplossen...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 00:45

Maya, dat inzoomen kun je op de volgende manier voorkomen:

* Ga naar Extra --> Internet-opties
* Ga vervolgens naar tabblad 'Geavanceerd'
* Zoek onder 'Multimedia' het vakje met 'Grootte van afbeeldingen automatisch aanpassen'
* Haal het vinkje weg

Nu zou het moeten lukken zonder dat de afbeelding zich verkleint. Lachen

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 12:11

Hoi,

Ik dacht steeds, ik heb nog een enorme voorraad eieren in mijn koelkast staan. Toen bedacht ik ineens, ik ga spekkoek maken, dan kom ik er wel van af Haha! Dus dat is wat ik vanmiddag ga doen. Eerst nog even naar de super voor de rest van de ingredienten. Hoop dat het vandaag lukt met alle laagjes, ben meestal te ongeduldig en dan is het ene laagje nog niet droog genoeg voro ik het volgende er al op gooi Bloos!

De eerste keer dat ik het maakte was een jaar of vier geleden. En toen kon ik het zelf niet eens eten, omdat mijn kaken toen op elkaar vast zaten vanwege een operatie. Dat was echt erg, maar ik heb het toen natuurlijk vrij snel weer gemaakt!

Groeten,
Judith