Moderators: xingridx, Firelight, Muiz, Essie73, NadjaNadja
karuna schreef:Wat ik me afvraag voegt de airfryer iets toe boven een goede oven en een slowcooker? Ik neus al langer ernaar omdat mijn vader zo blij is met die van hem. Maar het is weer een extra apparaat in een Niet heel royale keuken
karuna schreef:Wat ik me afvraag voegt de airfryer iets toe boven een goede oven en een slowcooker? Ik neus al langer ernaar omdat mijn vader zo blij is met die van hem. Maar het is weer een extra apparaat in een Niet heel royale keuken
crazycactus schreef:dan weet ik niet welke airfyer je had en welke friet maar hier is friet in 5 min klaar met een bijna 10 jaar oude philips. Er is wel heel veel verschil in friet en de snelste en lekkerste is niet de goedkoopste.Ik heb de mijne net verkocht ik was niet enthousiast. Patat duurt een kwartier, en dan moet je nog weer een kwartier wachten tot de frikadellen klaar zijn. Kippenvleugeltjes zijn super maar wederom lang wachten en de porties zijn dan te klein met z’n vieren. Maar goed je moet het voor jezelf uitproberen of t wat voor je is.
Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, dimmelim en 2 bezoekers