Wil ik ook het liefst de slagroom los als ik warme chocomelk bestel anders smelt het zo snel weg
Zou ik het fijn vinden als je iets anders kunt kiezen dan frietjes bij je hoofdmenu, is toch best vaak dat er standaard friet bij word geserveerd.
Oja een grote plus is een gratis mini voorafje of tussendoortje dan krijg je soms toch iets verrassends waar je zelf misschien niet zo snel voor zou kiezen.
Dat als ze vragen hoe je de biefstuk wilt dat ze dat dan ook kunnen maken

Dat er weinig galm is zodat je elkaar goed kunt verstaan, voor de corona zou ik ook zeggen graag voldoende privacy, heb weleens gehad dat er zo'n 5 cm tussen de tafels zat, nou dan denk je echt na bij alles wat je zegt.
Ze hoeven van mij niet te vragen of alles naar wens is als ik net een hap neem, maar wel graag dat er makkelijk contact te maken is, ik zou wel voor zijn dat je zo'n soort knopje in zou kunnen drukken waarna er iemand zou komen maar dat heb ik nog niet gezien behalve bij bestel van een tablet restaurants. Maar gewoon makkelijk contact kan ook, soms moet je zo uitgebreid zwaaien of maar zelf naar de kassa voor de rekening.
Het is dus niet wat zou moeten maar wat je zelf fijn zou vinden.