In de hoop dat ik het op de goede plek heb gezet, het gaat over eten...
Mijn moeder van 88 jaar gaat over twee weken verhuizen, alles wordt voor haar gedaan en ik neem haar die dag mee zodat ze zich niet druk hoeft te maken over van alles en nog wat...... nou wil ik samen met haar een High Tea o.i.d. gaan doen. Natuurlijk heb ik op internet zitten te zoeken... is veel te vinden, met foto's en beschrijving High Tea, Afternoon Tea etc....... maar toch... ik kom er niet uit... Ik zoek echt een leuke lokatie, dus niet gewoon in een restaurant in de stad (of het moet een leuke lokatie/super High Tea zijn); mijn moeder houdt van water (heeft vroeger veel gezeild) dus misschien ergens aan het water, of in een speciaal pand..... helaas zal het wel binnen zitten worden vanwege het weer. We wonen regio Heerenveen, maar een half uur tot 45 minuten rijden met de auto is geen probleem. En dan heb ik nog wat noten op mijn zang: het moet ook wel een home-made Tea zijn met scones e.d. (ooit eens een Tea gehad waar meer dan de helft van de dingen gewoon uit een "zakje" kwam; koekjes die we thuis kochten aten lagen daar gewoon op de schaal). Misschien wel veeleisend maar ik doe het echt voor mijn moeder om de verhuizings-stress wat te verminderen........
Ik hoop dat een van jullie zegt, juist uit ervaring: ooooo dat was zo'n leuke lokatie.... daar moet je echt naar toe. Ben benieuwd.......
Dag lieve Skip en Shiva.....