[FOTO] Show jouw maaltijd Deel 2!

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gaucho

Berichten: 9581
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 13:43

Lekker ook Pien :j eet ik vaak als ontbijt, maar ga het nu s winters ook weer wat vaker als lunch eten.

Nu een Restje als lunch.

Afbeelding

gaucho

Berichten: 9581
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 19:26

Afbeelding
Prei-kerrie soep met garnalen <3

Aight
Berichten: 3190
Geregistreerd: 01-11-08

Re: [FOTO] Show jouw maaltijd Deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 19:36

Afbeelding

Pompoen risotto met geitenkaas

Suliko

Berichten: 4353
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Re: [FOTO] Show jouw maaltijd Deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 19:41

Dit was mijn maaltijd :\
Eenpersoons nacho ovenschotel gemaakt, van een restje chili van gisteren. Had er zo’n zin in, comfortfood voor een avondje op mezelf. Vol op de grond laten vallen met ovenschotel en al -O-
Afbeelding

JudithO

Berichten: 7092
Geregistreerd: 10-11-06
Woonplaats: Cantal, Frankrijk

Re: [FOTO] Show jouw maaltijd Deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 19:42

:'(

Hier Turkse pizza met een salade van komkommer en wortels.
Afbeelding

gaucho

Berichten: 9581
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 19:47

-O- :o oh balen Suliko

friezenfan2

Berichten: 2650
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 19:54

Oeh dat is rot Suliko. Dat klonk als een lekkere maaltijd.

DideH
Berichten: 7023
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 20:11

Suliko schreef:
Dit was mijn maaltijd :
Eenpersoons nacho ovenschotel gemaakt, van een restje chili van gisteren. Had er zo’n zin in, comfortfood voor een avondje op mezelf. Vol op de grond laten vallen met ovenschotel en al -O-
[ [url=m/c8OG7E.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ohneeee en nu? Nog wat anders in huis?

Suliko

Berichten: 4353
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 20:15

Gelukkig was er nog een restje pompoensoep en heb verder genoten van nacho chips met de guacamole die ik had gemaakt :Y)

Was wel een flinke opruimklus, de glassplinters lagen door heel de woonkamer verspreid -O-

pien_2010

Berichten: 43834
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 20:16

Suliko schreef:
Gelukkig was er nog een restje pompoensoep en heb verder genoten van nacho chips met de guacamole die ik had gemaakt :Y)

Was wel een flinke opruimklus, de glassplinters lagen door heel de woonkamer verspreid -O-


Dat is zo vreselijk balen!

Estribo

Berichten: 1813
Geregistreerd: 26-03-06
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 20:21

Suliko schreef:
Dit was mijn maaltijd :
Eenpersoons nacho ovenschotel gemaakt, van een restje chili van gisteren. Had er zo’n zin in, comfortfood voor een avondje op mezelf. Vol op de grond laten vallen met ovenschotel en al -O-

Ah.. dat is heel naar -O- :(:)

Ik was heerlijk bezig in de keuken. Een quiche van mozzarella, spinazie, tomaatjes en pesto (dat waren de dingen die op moesten). Ik had het in een springvorm gedaan. Blijkbaar sloot de onderkant niet goed aan en is de helft van het eimengsel er onderuit gelopen. Nu is het een soort quiche-soep geworden... Was er zo klaar mee dat ik het hele hoopje zo op een ovenplaat heb geveegd en in de oven gezet heb. Kan ik zelf iig een half uur afkoelen :')

Boras
Berichten: 9972
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 20:23

Tuna melt kh arme pizza

Afbeelding

Suliko

Berichten: 4353
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 20:36

Mariettjj schreef:
Suliko schreef:
Dit was mijn maaltijd :
Eenpersoons nacho ovenschotel gemaakt, van een restje chili van gisteren. Had er zo’n zin in, comfortfood voor een avondje op mezelf. Vol op de grond laten vallen met ovenschotel en al -O-

Ah.. dat is heel naar -O- :(:)

Ik was heerlijk bezig in de keuken. Een quiche van mozzarella, spinazie, tomaatjes en pesto (dat waren de dingen die op moesten). Ik had het in een springvorm gedaan. Blijkbaar sloot de onderkant niet goed aan en is de helft van het eimengsel er onderuit gelopen. Nu is het een soort quiche-soep geworden... Was er zo klaar mee dat ik het hele hoopje zo op een ovenplaat heb geveegd en in de oven gezet heb. Kan ik zelf iig een half uur afkoelen :')


Was dat ook deze avond? Wat irritant!!

En zo herkenbaar het gevoel van even af moeten koelen. Ik kan mezelf dan echt opvreten van frustratie. Helaas ben ik best wel goed in dit soort onhandige momenten :') Al komt het meestal doordat ik dan te moe/gestresst ben en mijn hoofd er niet meer bij heb. Laatst nog, wilde iets pakken uit het kruidenkastje op een gehaaste ochtend en stoot zo de pepermolen om die vanaf boven vol mijn pannetje havermout in valt. Havermoutexplosie op de muur, het fornuis en de vloer. -O- Mijn vriend is die momenten zelfs een ‘zowietje’ gaan noemen (Zowie is mijn naam). _O-

Wat mij meestal helpt met afkoelen is een foto van de ravage delen met mijn vriend en in de familie app. Zodat ze eerst met mee kunnen leven om me vervolgens uit te lachen en dan kan ik er ook weer om lachen :')

marygoround

Berichten: 798
Geregistreerd: 24-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 21:21

Ooh verschrikkelijk die keukenrampen! Sterkte!

Gister restjesavond met rest’je’ ovenschotel en pasta met tomatensaus en kaas

Afbeelding
Afbeelding

Vanavond groentensoepje en vega gehaktballetjes (gedraaid door mijn vriend), salade en groenten uit de oven

Afbeelding
Afbeelding

Estribo

Berichten: 1813
Geregistreerd: 26-03-06
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 21:41

Suliko schreef:
Was dat ook deze avond? Wat irritant!!

En zo herkenbaar het gevoel van even af moeten koelen. Ik kan mezelf dan echt opvreten van frustratie. Helaas ben ik best wel goed in dit soort onhandige momenten :') Al komt het meestal doordat ik dan te moe/gestresst ben en mijn hoofd er niet meer bij heb. Laatst nog, wilde iets pakken uit het kruidenkastje op een gehaaste ochtend en stoot zo de pepermolen om die vanaf boven vol mijn pannetje havermout in valt. Havermoutexplosie op de muur, het fornuis en de vloer. -O- Mijn vriend is die momenten zelfs een ‘zowietje’ gaan noemen (Zowie is mijn naam). _O-

Wat mij meestal helpt met afkoelen is een foto van de ravage delen met mijn vriend en in de familie app. Zodat ze eerst met mee kunnen leven om me vervolgens uit te lachen en dan kan ik er ook weer om lachen :')


Ja, dat was ook vanavond idd! De 13e vandaag :') Mijn vriend heeft me "gered" en achteraf kunnen we er ook wel weer om lachen. Het was nu spinazie op deeg met on the side een "gebakken ei" uit de oven. :Y)

Suliko

Berichten: 4353
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 00:29

Mariettjj schreef:
Suliko schreef:
Was dat ook deze avond? Wat irritant!!

En zo herkenbaar het gevoel van even af moeten koelen. Ik kan mezelf dan echt opvreten van frustratie. Helaas ben ik best wel goed in dit soort onhandige momenten :') Al komt het meestal doordat ik dan te moe/gestresst ben en mijn hoofd er niet meer bij heb. Laatst nog, wilde iets pakken uit het kruidenkastje op een gehaaste ochtend en stoot zo de pepermolen om die vanaf boven vol mijn pannetje havermout in valt. Havermoutexplosie op de muur, het fornuis en de vloer. -O- Mijn vriend is die momenten zelfs een ‘zowietje’ gaan noemen (Zowie is mijn naam). _O-

Wat mij meestal helpt met afkoelen is een foto van de ravage delen met mijn vriend en in de familie app. Zodat ze eerst met mee kunnen leven om me vervolgens uit te lachen en dan kan ik er ook weer om lachen :')


Ja, dat was ook vanavond idd! De 13e vandaag :') Mijn vriend heeft me "gered" en achteraf kunnen we er ook wel weer om lachen. Het was nu spinazie op deeg met on the side een "gebakken ei" uit de oven. :Y)


Oh vreselijk! Maar fijn dat je gered bent en het resultaat alsnog eetbaar en lekker was, dat is het belangrijkste! :D

gaucho

Berichten: 9581
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 07:52

Eet ongelukjes en vooral de frustratie daarover is erg herkenbaar, ik ben niet zo handig.


Afbeelding

lovemaylo

Berichten: 1804
Geregistreerd: 23-10-09

Re: [FOTO] Show jouw maaltijd Deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 11:03

Ik vergeet steeds foto's te maken :+
Vanochtend cappuccino en yoghurt met gepofte spelt en pure vlokken.
Afbeelding

DieL_Zor

Berichten: 3887
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 11:03

Freekieee schreef:
DieL_Zor schreef:
Wauw LayD _/-\o_ wat een plaatje! Van harte Y)(^)

Die kaneelbroodjes zien er ook heel goed uit Freekie! Mag ik vragen hoe jij ze maakt? [/im



Hier foto van recept
Deeg laat ik een goeie tijd rijzen.
Vaak als ik ze gesneden in een bak doe ook nog even voordat ze de oven ingaan.
Oven op 180 graden

[ [url=m/00uViQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dank je wel! Ga ik deze ook eens uittesten :)

Awhhh nee arme nachos en ongelukjes :(:) Het schoot hier ook niet echt op. Teveel leftovers en ook nog een bakje met niet echt wat lekkers - chaos :')

Lunch gisteren was wel lekker :D broodje vegaworst en vermicelli met groentesoep O:)
Afbeelding

Lay_D

Berichten: 3718
Geregistreerd: 16-12-11
Woonplaats: Overijssel

Re: [FOTO] Show jouw maaltijd Deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 11:08

Goedemorgen,
Afbeelding

Flicka12

Berichten: 3113
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Re: [FOTO] Show jouw maaltijd Deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 13:37

Roze linzen soep, Bob lust ook wel wat :D
Afbeelding

Exitium

Berichten: 7175
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: [FOTO] Show jouw maaltijd Deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 13:55

Hij kijkt eerder zo van "wat moet ik dáár nou weer mee..?" :')

Flicka12

Berichten: 3113
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 13:58

Exitium schreef:
Hij kijkt eerder zo van "wat moet ik dáár nou weer mee..?" :')

2 sec later :+
Afbeelding

Jespri

Berichten: 9657
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Noord Holland

Re: [FOTO] Show jouw maaltijd Deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 14:07

Heerlijk Exitium! Gerookte zalm is altijd goed. :D

Oh wat balen Suliko!

Lekkere soepjes (en andere gerechten) komen er langs! :D

DieL_Zor

Berichten: 3887
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 14:20

Ik snap Bob wel :j die soep ziet er lekker uit namelijk!