Of andere leuke ideeën zijn altijd welkom..
Eet al wel veel met ei, vis (bepaalde dan lang niet alles), soms wat met kazen (geitenkaas wel, zoveel mogelijk koemelk mijden), soms peulvruchten maar daar kan ik slecht tegen en noten wel.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

MarlindeRooz schreef:De glutenvrije en lactosevrije groentekroketten van VA foods. Wij verkopen ze op werk. Zit ook geen soja in zag ik net op de bestelsite.
xTammyy schreef:[ [url=m/Q0zeIf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb laatst deze quinoa courgette burgers gemaakt, erg lekker.
Je raspt een courgette, kookt 75 gram quinoa, laat de courgette uitlekken en mixt het dan met de quinoa, 2 eieren en 2 eet lepels bloem (zou je in jouw geval even de juiste soort bloem moeten nemen).
Vervolgens schep je wat van je deeg in een pan en het vormt vanzelf een burger.
Met dit recept had ik 6 burgers, je kan ze prima invriezen, heb ze ook van de bbq gegeten.
Tibamar schreef:xTammyy schreef:[ [url=m/Q0zeIf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb laatst deze quinoa courgette burgers gemaakt, erg lekker.
Je raspt een courgette, kookt 75 gram quinoa, laat de courgette uitlekken en mixt het dan met de quinoa, 2 eieren en 2 eet lepels bloem (zou je in jouw geval even de juiste soort bloem moeten nemen).
Vervolgens schep je wat van je deeg in een pan en het vormt vanzelf een burger.
Met dit recept had ik 6 burgers, je kan ze prima invriezen, heb ze ook van de bbq gegeten.
Dit ga ik proberen met rijstbloem of havermeel ofzo..thnx!
De rest ook bedankt...paddenstoelen reageer ik helaas ook op zijn superlekker maar kan ik ook slecht tegen...net als knoflook en ui
Net in de supermarkt gekeken daar ga je het haast niet vinden..binnenkort even in ekoplaza kijken..
frisian_love schreef:De epic burgers op yellow lemon tree
MarlindeRooz schreef:De glutenvrije en lactosevrije groentekroketten van VA foods. Wij verkopen ze op werk. Zit ook geen soja in zag ik net op de bestelsite.