Maar, ik heb dus ook een tarwe, soja en pinda allergie. En daarnaast gluten- en lactoseintolerantie om het lekker makkelijk *ahum* te maken. Ik lust wel alles!
Iemand lekkere, gezonde ideeën?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mag je rijst? Zoniet: bloemkoolrijst maken? Gewoon een hele bloemkool door de versnipperaar is goedkoper dan bloemkoolrijst kopen denk ik. En curry is niet zo intimiderend als het lijkt, even googelen naar makkelijke recepten. Je zal dan alleen wel een kleine investering in kruiden en specerijen moeten doen als je die nog niet in huis hebt.
Maar kookroom, slagroom e.d. wordt lastiger. Is wel lactosevrij te vinden maar dat is dan weer wat duurder dan gewone room. Dus kan prima voor als ik een keer wat uitgebreider kan koken, maar niet de doordeweekse hap zegmaar 
Had voor komende dagen al boodschappen gehaald, maar ipv dat ik de aardappeltjes in de pan bak heb ik ze nu in de oven liggen
Annick75 schreef:Jongens, ik zie heel lief bedoelde recepten voorbij komen, maar TS mag én geen gluten hebben (o.a. granen, brood, gewone pasta) én geen lactose, dus melk, kaas, yoghurt, kookroom, pesto waar parmezaan is zit, gaat ook niet.
.

Jumbo is er ook mee begonnen dacht ik(of alleen onze foodmarkt). Maar daar bestellen we alleen