Onze dochter is net 1 geworden en mag dus volledig met de pot mee eten. Het probleem is alleen dat wij zelf pas avond eten gaan maken als zij al op bed ligt.
Op het moment wil ze namelijk om 18.00 uur echt al naar bed en slaapt dus door tot 07.00 uur. Wij eten meestal pas rond 18.30/45 uur.
Voor die tijd ons eten maken gaat óf niet lukken, want op de dagen dat ze naar de opvang gaat vanwege werk, eet ze daar, krijgt ze thuis direct de fles en gaat naar bed gezien ze dan om 18.15 thuis komt en dus kapot is (luilak
) of zie ik niet zitten omdat koken met een drukke dreumes nou niet mijn favoriete bezigheid is en ze meestal niet zo geduldig is 
Op dit moment leeft ze dus heel slecht van kant en klare potjes omdat dat makkelijk is.
Hoe doen jullie dat?
Koken jullie eens in de zoveel tijd voor de dreumes? Vriezen jullie dat dan in? Of houden jullie gewoon wat over van jullie eigen eten om dat de volgende dag te geven?
Hebben jullie leuke makkelijke recepten voor een dreumes die in te vriezen zijn?
En hoe/wat doen jullie met fruit? Onze dochter kauwt helaas nauwelijks en neemt ook geen kleine hapjes als ze zelf mag eten, dus krijgt ook wbt fruit, nog steeds potjes
Laatst bijvoorbeeld zelf banaan gegeven omdat ik jongere kindjes dat netjes zelf zie doen, maar toen stikte ze dus ook en zat mijn hart in mijn keel.Help
en alvast bedankt
(rampzalig voor de kantoordagen) en toen ben ik noodgedwongen s ochtends eerder gaan beginnen en s middags dus eerder weggegaan van kantoor om alsnog om 18 uur te kunnen eten. Kon niet anders. Later naar bed is hier geen optie.