Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
verootjoo schreef:Oh, ik voel me nu echt een loedermoeder, maar dat advies van 3 dagen hetzelfde geven en dan iets anders ken ik ook niet en heb ik ook nooit gedaan. Hier was/is het echt van je krijgt wat er in de koelkast ligt
verootjoo schreef:Oh, ik voel me nu echt een loedermoeder, maar dat advies van 3 dagen hetzelfde geven en dan iets anders ken ik ook niet en heb ik ook nooit gedaan. Hier was/is het echt van je krijgt wat er in de koelkast ligt
Hier kreeg ie vanaf een maand of 4 gewoon wat de pot schafte. Geen complete maaltijden natuurlijk, maar wel gewoon hapjes van alles. Ik wist niet eens dat er dingen waren buiten honing die ze niet mogen?
Siesjuh schreef:verootjoo schreef:Oh, ik voel me nu echt een loedermoeder, maar dat advies van 3 dagen hetzelfde geven en dan iets anders ken ik ook niet en heb ik ook nooit gedaan. Hier was/is het echt van je krijgt wat er in de koelkast ligt
Ik ookHier kreeg ie vanaf een maand of 4 gewoon wat de pot schafte. Geen complete maaltijden natuurlijk, maar wel gewoon hapjes van alles. Ik wist niet eens dat er dingen waren buiten honing die ze niet mogen?
Ik zou dus ook lekker de groene asperges proberen
.
en idd, het kan gewoon. Hier zelf willen wachten tot 6 maanden, maar toen ze iets over de 5 maanden was zat ze het eten uit mijn mond te kijken. Dus ook iets eerder begonnen. En ook niet 3 dagen hetzelfde gedaan. Het is nu wel een moeilijke eter trouwens, maar dat is haar vader ook dus gok dat het meer genetisch bepaald is. zonnebloem18 schreef:Asperges mogen al meteen. Zelf zou ik vanaf 6 maanden vaste voeding aanhouden maar als je nu al begint met hapjes mag het ook eerder.