Waarom zou je in hemelsnaam vrijwillig bleekselderij gaan drinken. Die smaak... Brrrr
8nnemiek
Geplaatst: 06-02-19 11:50
Ik ken de challenge niet. Drinken ze dan echt alléén bleekselderij?
Ik drink zelf 's ochtends ook meestal alleen een sapje uit de slowjuicer, maar dat is dan 30% fruit en 70% groente, waaronder ook wel bleekselderij.
Als je na het sapje een half uur wacht voordat je aan brood of ander ontbijt begint dan worden de voedingsstoffen het beste opgenomen. Maar echt alleen bleekselderij, dat zou ik niet snel doen. Er zijn zo veel meer gezonde groentes en fruit die allemaal hun eigen belangrijke voedingsstoffen bevatten.
Ik heb deze: http://bit.ly/slowjuicerpanasonic Echt een geweldig ding Ik vond het 't geld dubbel en dwars waard. Hij filtert het sap niet echt waterdun, waardoor er nog genoeg vezels in zitten, maar het is wel echt goed drinkbaar itt een smoothie. En hij is erg makkelijk schoon te maken. Heel sterk, kan ook prima wortel aan bv. En je kan er notenmelk/sojamelk mee maken, en ijs sorbets enzo.. Erg blij mee!
Gatverdarrie, ik ben al niet van de challenges hoor, maar ik vind bleekselderij in al zijn vormen echt ontzettend goor haha, dus nooooo way dat ik hier aan mee zou doen.
Deze was toevallig van de week nog op tv. Het is alweer achterhaald Het is niet per sé supergezond en door het blenderen verdwijnen de belangrijke vezels ook nog eens, was de conclusie
Maar wáárom drink je dit nou eigenlijk? Wat is er nou zo gezond aan?
Delaja
Geplaatst: 10-02-19 11:28
Ik eet iedere dag bleekselderij in mijn salade (lunch) dus ga niet ook nog eens dit sap drinken. Lijkt me ook veel minder lekker dan de knapperige stengels!
BloemBloem
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-19 11:35
fleurtjeuh schreef:
Maar wáárom drink je dit nou eigenlijk? Wat is er nou zo gezond aan?
Omdat het heel goed zou zijn voor een probleemhuid, en laat ik die nu net hebben. Er is nog meer te benoemen, reinigt bloed, goed voor je maag, goed voor de stoelgang.
Wie niet waagt Het zijn geen medicijnen, maar puur biologische groenten, in mijn beleving dus het proberen waard.
fleurtjeuh