Met Sinterklaas, kerst en 2 verjaardagen voor de deur, dacht ik: waarom moet het altijd met snoep gevierd worden? Ik ben geen moraalridder, ben zelf gek op borstplaat, pepernoten, chocoladeletters, gebakjes Maar juist daarom, ik ben al een tijdje aan het nadenken over gezondere taart, gezonder gourmetten, etc. maar ik kom er niet echt uit. Ik wilde bijv. een keer groentechips neerzetten, erg lekker maar weet eigenlijk niet of het wel zoveel gezonder is. Er staan op internet genoeg suikervrije recepten enzo, maar ik ben de weg even kwijt. Om nou iedereen een standaard appel met Sinterklaashoedje te geven vind ik ook weer zoiets Meer mensen die aan het kijken zijn voor alternatieven en wat zijn jullie ideeën?
Ik ben zelf wel fan van courgette chips. Dun snijden ( dunschiller of keukenmachine) kruiden naar keuze en in de oven. Zelfs kids zijn er dol op. Op pinterest zie ik veel gezonde snacks.
Gourmetten is gezond niet moeilijk? Maar ik ben groentefan...
Op de hoogte blijven van paardgerelateerde activiteiten? Tips over houding en zit ontvangen? Schrijf je in voor de nieuwsbrief! paardplus.nl Paardplus op Facebook