Too good to go

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 10:27

Water er op en oven werkt ook

Marcella

Berichten: 36753
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 11:12

Heb voor de komende tijd brood zat voor 1 persoon dus heb ze gewoon naar de kippen gedaan mogen die ook mee genieten. Vriezer zit bomvol.

Zo blij nu met grote koel/vries combi en 2 tafelmodel vriezers. :')

Roquen

Berichten: 1603
Geregistreerd: 18-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 14:36

Gem schreef:
Ik vind de verrassing altijd zo leuk. Vorige week bij 'mijn' groentenman ook weer van alles meegenomen. Ca 7 kilo sperziebonen (waarvan 5 kilo overbleef, ben niet kieskeurig geweest: wat niet groen en fris voelde ging meteen de groenbak in), een witte kool, enkele paprika's, twee zakken gewassen spinazie, twee stronken broccoli, een tros druiven, twee granaatappels, een banaan ... dat was het 'voor niks' gedeelte. En dan neem ik ook nog veel restanten over en maakt hij een leuk prijsje voor: 12 kaki's, een kleine kilo champignons, 3 bakjes aardbeien, een bloemkool, 2 kropsla en 2 krulsla, een paar venkels, enkele rode pepers (maar stopte hij nog een volle hand pepers bij :D ). Nog wat dingen ... ik weet niet meer. In ieder geval, voor 20 euro had mijn zoon veel te sjouwen en ik weer wat te knutselen met eten *D .

Harde broodjes met een beetje water besprenkelen en 30 seconden in de magnetron. Dan zijn ze weer lekker!


Ik wil ook wel zo'n deal sluiten met de groentenboer! Heerlijk!
Maar wat doe je in hemelsnaam met 5 kg sperziebonen?

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 15:48

Roquen schreef:
Ik wil ook wel zo'n deal sluiten met de groentenboer! Heerlijk!
Maar wat doe je in hemelsnaam met 5 kg sperziebonen?

Is niet zo moeilijk hoor! Ik kocht altijd al voornamelijk fruit op de markt en zag dat hij heel veel weggooide in een krat onder de tafels. Dus ik zei: "Zonde, van die paprika (mango, meloen ... whatever) is 90% nog goed. Dat snij je er toch gewoon af?" Maar ja ... hij kon het niet meer verkopen dus stelde hij voor dat ik eruit haalde waarvan ik dacht dat ik het nog wel kon gebruiken. En daar kwam toen nog van alles bij dat vandaag nog wel goed is, maar morgen niet meer verkoopbaar, plus de restantjes die hij liever kwijt was (die betaal ik dan een gereduceerde prijs voor).
Uiteraard koop ik ook gewoon de dingen, die ik normaal gesproken op mijn lijstje heb. Het moet wel geven en nemen blijven.

Vijf kilo sperziebonen :D : ik (wij, gezin vijf personen) eten sowieso heel veel groenten in verhouding tot aardappelen / rijst / vlees, ik denk wel zeker 3,5 - 4 ons p/p . Dus dan ben je al snel twee kilo verder. Dan heb ik nog een grote pan sperziebonensoep met spekjes en pompoenpitten gemaakt, waar wel een paar dagen tussendoor van gegeten wordt (b.v. als lunch) en de rest heb ik beetgaar gekookt en in twee tupperware bakken gedaan voor in de vriezer.

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 20:22

Dayanara schreef:
SplashIsLief schreef:
Lang geleden dat ik eten heb gered, maar heel blij met ons eerste pakket in ons nieuwe dorp :D

Voor €5,- bij Leo Geerts in Loon op Zand

[ [url=m/YJuiYd.jpg]Afbeelding[/url] ]
4 hele broden en 5 halve.


Mooi pakket! De coop in Loon op zand vind ik altijd beetje tegenvallen

Goed om te weten!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 20:23

Gem schreef:
Roquen schreef:
Ik wil ook wel zo'n deal sluiten met de groentenboer! Heerlijk!
Maar wat doe je in hemelsnaam met 5 kg sperziebonen?

Is niet zo moeilijk hoor! Ik kocht altijd al voornamelijk fruit op de markt en zag dat hij heel veel weggooide in een krat onder de tafels. Dus ik zei: "Zonde, van die paprika (mango, meloen ... whatever) is 90% nog goed. Dat snij je er toch gewoon af?" Maar ja ... hij kon het niet meer verkopen dus stelde hij voor dat ik eruit haalde waarvan ik dacht dat ik het nog wel kon gebruiken. En daar kwam toen nog van alles bij dat vandaag nog wel goed is, maar morgen niet meer verkoopbaar, plus de restantjes die hij liever kwijt was (die betaal ik dan een gereduceerde prijs voor).
Uiteraard koop ik ook gewoon de dingen, die ik normaal gesproken op mijn lijstje heb. Het moet wel geven en nemen blijven.

Vijf kilo sperziebonen :D : ik (wij, gezin vijf personen) eten sowieso heel veel groenten in verhouding tot aardappelen / rijst / vlees, ik denk wel zeker 3,5 - 4 ons p/p . Dus dan ben je al snel twee kilo verder. Dan heb ik nog een grote pan sperziebonensoep met spekjes en pompoenpitten gemaakt, waar wel een paar dagen tussendoor van gegeten wordt (b.v. als lunch) en de rest heb ik beetgaar gekookt en in twee tupperware bakken gedaan voor in de vriezer.

Wow wat een top deal!

Rennie89
Berichten: 37258
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 16:00

Beetje karig, 4,50 voor betaald.

Afbeelding
Wel lekker verder op zich maar weet niet of ik het nog een keer ga doen.

Sting

Berichten: 12862
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 16:23

Snap ik. En zo te zien bij een cafetaria oid? Bijzonder dat ze dat daar doen, het meeste wordt daar toch vers gemaakt lijkt me. Of nou ja, niet vers, maar uit de vriezer ;). Behalve de salade dan, maar dat is ook niet erg veel zo van de foto.

Rennie89
Berichten: 37258
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 19:08

Het is een vis/kipboer, geen restaurant. Je kan er ook nasi enzo halen. Maar vond het wel vrij karig, verwachte eigenlijk een hele kip ofzo :o?

just_kiki

Berichten: 6812
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: West Brabant

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 11:12

€2,99 brood pakket
Afbeelding

Mandarijn
Berichten: 9070
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 03:29

Ik had deze afgelopen week nog bij multivlaai. :))

Afbeelding

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 09:06

Mjam!

Hier komt de laatste tijd maar heel weinig voorbij via TGTG. Op zich is xit goed nieuws natuurlijk. Weinig verspilling.

Blinnii

Berichten: 4153
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 11:12

Rennie89 schreef:
Het is een vis/kipboer, geen restaurant. Je kan er ook nasi enzo halen. Maar vond het wel vrij karig, verwachte eigenlijk een hele kip ofzo :o?

Jij bent bij Ocean Atlantique geweest zeker? Daar zie ik zelden positieve verhalen over eigenlijk :(

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16244
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 12:19

Hier is een viswinkel bijgekomen. Je betaald € 15 en krijgt een pakket twv € 45. Het ophaaladres is bij een rijtjeshuis en niet de winkel. Maar blijkbaar zijn mensen toch blij met hun pakket. Ze krijgen 3 van de 5 sterren. Afbeelding

Chanen

Berichten: 1706
Geregistreerd: 03-06-11
Woonplaats: Leiden

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 12:55

Afbeelding
Gisteren voor de allereerste keer via TGTG besteld. Het ging om een boodschappenpakket dat over was van een spaaractie van een biologische supermarkt. Ik moet zeggen dat ik best blij verrast ben. Het zijn niet direct producten die ik zelf zou kopen, maar dat maakt het juist leuk.

_Nancy

Berichten: 14095
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 20:57

Het is weer een hele tijd geleden dat het mij gelukt is, maar ik heb voor morgen een broodpakket en een magic box van de albert heijn weten te bemachtigen voor €4,99 per stuk :)

Ben heel benieuwd!

Kookaburra

Berichten: 5399
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:40

Vandaag haal ik mijn eerste pakket op! Is een pakket van 5 euro bij een supermarkt :)

Ik woon op mijzelf, dus ik ben benieuwd! Ik weet in ieder geval dat ik creatief wordt ;)

Chanen

Berichten: 1706
Geregistreerd: 03-06-11
Woonplaats: Leiden

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 20:20

Vandaag voor de eerste keer geprobeerd een groente en fruitbox van de Lidl te scoren, maar allemachtig wat zijn die populair. In minder dan een minuut waren ze allemaal weg. Van meerdere filialen nota bene!

Kookaburra

Berichten: 5399
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 20:44

Kookaburra schreef:
Vandaag haal ik mijn eerste pakket op! Is een pakket van 5 euro bij een supermarkt :)

Ik woon op mijzelf, dus ik ben benieuwd! Ik weet in ieder geval dat ik creatief wordt ;)

Echte waarde zat dik boven de 15 euro!

In het pakket zaten:
- speculaasstaaf
- zakje spruitjes
- pak halfvolle melk
- optimel magere kwark appel-kaneel
- geitenkaas
- 6 mini-rundervinken
- gemarineerde zalm
- 2x vleeswaren.

De geitenkaas mag een collega morgen meenemen. Yikes _O-

Straks de speculaas aanbreken. Morgenavond maar aan de spruitjes, zalm en met de melk iets van aardappelpuree. Als toetje natuurlijk aan de optimel, en overmorgen aan de pannekoeken! Het vlees ligt in de vriezer!

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 21:15

Geitenkaas zou hier juist weer erg welkom zijn, heerlijk!

Zaterdag aan het eind van de dag zag ik bij onze Lidl wel een TGTG - doosje staan bij een van de kassa's die nog opgehaald moest worden. Momenteel neem ik toch wel vaak uit de 25 cent - bakken mee. Vandaag nog een heel grof volkoren brood en een zak met tien bruine bollen. Zoon kwam zelfs nog met twee dozen diepvries cinnamon-rolls 'met 25 cent sticker' aanzetten. Hup, de vriezer in en de studenten mogen het meenemen als ze naar hun kamers in Tilburg gaan.

caro29
Berichten: 8045
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 22:12

Lidl gaat hier ook supersnel op 1 locatie na. Nadat ik die 1x heb gekocht weet ik ook waarom die slecht loopt. Vandaag een g&f van de Sligro gekocht. Kan mooi de hele week eten. Was een zware doos en blij mee

just_kiki

Berichten: 6812
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: West Brabant

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 22:21

Hier tgtg van de spar vandaag

-Complete maaltijdbox (nog wel zelf bakken) maar het waren 2 broodjes, saus kaas en salade en twee hamburgers.
- 4 worstenbroodjes
- zak roerbakgroente
- grote bak gesneden fruit
- bacon beleg
- chorizo beleg
- kabeljauw

Kookaburra

Berichten: 5399
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 22:54

Gem schreef:
Geitenkaas zou hier juist weer erg welkom zijn, heerlijk!

Zaterdag aan het eind van de dag zag ik bij onze Lidl wel een TGTG - doosje staan bij een van de kassa's die nog opgehaald moest worden. Momenteel neem ik toch wel vaak uit de 25 cent - bakken mee. Vandaag nog een heel grof volkoren brood en een zak met tien bruine bollen. Zoon kwam zelfs nog met twee dozen diepvries cinnamon-rolls 'met 25 cent sticker' aanzetten. Hup, de vriezer in en de studenten mogen het meenemen als ze naar hun kamers in Tilburg gaan.

Haha, leuk dat verschil in smaak!
Ik ben niet dol op kaas en melk. Afijn, melk kun je gelukkig in allemaal gerechten gooien ;)

Tof om te zien dat je zoon ook al mee doet qua last-minute goede producten halen!

Caro29, jammer van het lidl-pakket. Geniet van je g&f-doos!

Klinkt goed just_kiki. Smakelijk :D

Fem

Berichten: 12513
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 15:53

Ik zag aan het begin van mijn nachtdienst een pakket bij de Jumbo staan en dat ie al vanaf 7.00u afgehaald kon worden, dus zo kon ik direct vanuit mijn werk 'm gaan halen.
Had daar nog nooit gehaald, dus was echt een verrassing of het een beetje 'fatsoenlijk' was.

Nou, dit heeft de verwachting zwaar overtroffen!
4,99 voor betaald (voor een minimale inhoud van 14,99). Zit zeker in ter waarde van 28 euro.

Afbeelding
Afbeelding

Kookaburra

Berichten: 5399
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 21:10

Fem schreef:
Ik zag aan het begin van mijn nachtdienst een pakket bij de Jumbo staan en dat ie al vanaf 7.00u afgehaald kon worden, dus zo kon ik direct vanuit mijn werk 'm gaan halen.
Had daar nog nooit gehaald, dus was echt een verrassing of het een beetje 'fatsoenlijk' was.

Nou, dit heeft de verwachting zwaar overtroffen!
4,99 voor betaald (voor een minimale inhoud van 14,99). Zit zeker in ter waarde van 28 euro.

[ [url=m/UtfJem.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2ikXLZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Fijn pakket!

Ik heb aardappelpuree-meel gehaald... En vanavond lekker gegeten! De andere spruitjes liggen nu na het koken in de vriezer. Voor een volgende keer!
Afbeelding