Too good to go

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 19:24

Backwerk is niet echt een bakker zag ik
Een appelflap kost een anderhalve euro
Maar met twee belegde broodjes erbij zit je denk wel rond de 15 euro als ik vergelijkbare zaken pak qua prijzen

Maartje1990

Berichten: 22284
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 20:07

Net 2 bonnen van Bakker Bart, Mn broer heeft er ook 1. En eentje van een nieuwe bakker dus (ik hoor bij bokker jinte). 1 pakket doen we "cadeau" aan de buren.

xRoossie95

Berichten: 1377
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 21:39

Weer 2 jumbo pakketten gehaald :) Beetje jammer dat de jumbo graag stapelt en mn bananentaart geplet is :') maar nog steeds lekker :):)

Afbeelding
Afbeelding

Duhelo

Berichten: 28558
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 22:09

joyce_eddy schreef:
Helaas is bakker Bart Enschede geannuleerd.
We hadden ook backwerk enschede, deze ervaring was een beetje apart.
Eerst zei ze dat ik te vroeg was, moest voor sluiting tijd komen volgens haar.. ik vertelde dat op de app stond dat het nu ophaaltijd was..
Ze vertelde dat ze nog niet zo goed wisten hoe of wat, maar ik mocht zelf een aantal dingetjes pakken. Kon kiezen uit een aantal dingetjes. De waarde was geen 15 euro denk ik maar wel lekkere dingetjes

We hadden:
1 appelflap
1 choco muffin
1 spijs broodje
2 belegde broodjes ( mocht kiezen wat er nog over was
1 Frikandel broodje
1 kleine smootie ( mocht kiezen)

Leuk om een keertje te proberen maar we houden ons toch bij de bakkers de volgende keer


Appelflap 1.50
Chocomuffin 1.50
Spijsbroodje (?)1.5
2 belegde broodjes 2x 3.20
Frikandel broodje 2.5
Smootie 2.5
15.70
En ik heb nog vrij laag gerekend qua prijzen...

xLovesPower
Berichten: 394
Geregistreerd: 16-04-13

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 18:04

Mijn bakker van Maanen pakket van €4,99-. :):)
- 3 appelflappen
- 1 maisbrood
- half walnotenbrood
- 4 harde broodjes
Afbeelding

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 18:52

Ik ben weer eens naar de Shell geweest. Ze verbouwen daar, waardoor de shop slecht bereikbaar is dus ik gokte dat er misschien, ook gezien einde van de maand, het een groot pakket zou zijn. Heb alleen verkeerd gegokt haha.
De broodjes zijn al gesneuveld, was er een met zalm en een met ham, kaas en ei. Smaakte ons erg goed haha.
De snacks zijn allemaal lang houdbaar.
Leuk pakket!

Afbeelding

Wat een leuk pakket ook van de bakker, lekker gevarieerd. :)

Anoniem

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 20:27

Wij van de deka weer vandaag, erg goed pakket alleen lusten wij er niks van, jammer maar helaas.

tiwi1969

Berichten: 7650
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 20:29

Oh wat jammer, dat is inderdaad wel de gok. Ik vind het ook alleen geschikt voor makkelijke eters.

Eventueel op een weggeefhoek zetten, doen wij ook als we iets niet kunnen gebruiken

listiglistje

Berichten: 14408
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 20:37

Hier weer 2 nieuwe zaken erbij *\o/* ook een LaPlace

Maartje1990

Berichten: 22284
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 21:18

tiwi1969 schreef:
Oh wat jammer, dat is inderdaad wel de gok. Ik vind het ook alleen geschikt voor makkelijke eters.

Eventueel op een weggeefhoek zetten, doen wij ook als we iets niet kunnen gebruiken


Qua brood was ik vroeger heel moeilijk, tegenwoordig eet ik alles....

Wel handig als je 3 tgtg bonnen haalt bij de bakker. 1 is een nieuwe bakker (nieuw bij tgtg) hadden we 3 hele broden, 2 suikerwafels en 1 tulband (foto links boven in de hoek). Dan 2 bakker Bart bonnen. Heel veel hele broden. 1 bakker Bart pakket is voor de buren.


Afbeelding

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 21:23

Ik kom even binnen vallen. Ik ga morgen mijn eerste 2 boxej ophalen.

Sting

Berichten: 12862
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 21:28

@maartje; nog wel ruimte in de vriezer voor zoveel brood?
Mooie pakketten zeg!

Maartje1990

Berichten: 22284
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 21:34

Na heel veel puzzelen is t geluk :')

daarisdekaas

Berichten: 110
Geregistreerd: 25-03-19
Woonplaats: Noord Holland

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 11:22

Hoi! Die bakkerspakketten zien er goed uit! Ik heb nog steeds geen box geprobeerd. Hebben jullie ook vaak dat pakketten snel zijn uitverkocht? Ik woon dan wel in Amsterdam, maar bij mij in de buurt zijn de meeste zaken (met name bakkers en luxere/bio supermarkten zoals Marqt) echt ongelofelijk snel uitverkocht (meestal de avond van te voren al) en dan heb ik als ik eens kijk keuze uit de Albert Heijn of SPAR maar vaak zijn die ook al weg. Dus ik moet eigenlijk meteen de avond van te voren kijken maar dat vergeet ik steeds :+

Ik heb trouwens een vraagje voor de mensen die regelmatig bij de supermarkt halen. Ik woon alleen en op de afbeeldingen zie ik best een aardige hoeveelheid kaas en vlees voor op brood. Maar dat gaat bij mij nooit op tijd op. Misschien een stomme vraag maar krijgen jullie dat op? En zo nee, doen jullie dat ook in de vriezer? (is het dan nog te eten? ik heb mensen gehoord die kaas in de vriezer doen maar heb het zelf nog nooit geprobeerd). Zou zonde zijn als ik zo'n box koop en ik moet het alsnog weg doen.

FrNo
Berichten: 3667
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 11:38

daarisdekaas schreef:
Hoi! Die bakkerspakketten zien er goed uit! Ik heb nog steeds geen box geprobeerd. Hebben jullie ook vaak dat pakketten snel zijn uitverkocht? Ik woon dan wel in Amsterdam, maar bij mij in de buurt zijn de meeste zaken (met name bakkers en luxere/bio supermarkten zoals Marqt) echt ongelofelijk snel uitverkocht (meestal de avond van te voren al) en dan heb ik als ik eens kijk keuze uit de Albert Heijn of SPAR maar vaak zijn die ook al weg. Dus ik moet eigenlijk meteen de avond van te voren kijken maar dat vergeet ik steeds :+

Ik heb trouwens een vraagje voor de mensen die regelmatig bij de supermarkt halen. Ik woon alleen en op de afbeeldingen zie ik best een aardige hoeveelheid kaas en vlees voor op brood. Maar dat gaat bij mij nooit op tijd op. Misschien een stomme vraag maar krijgen jullie dat op? En zo nee, doen jullie dat ook in de vriezer? (is het dan nog te eten? ik heb mensen gehoord die kaas in de vriezer doen maar heb het zelf nog nooit geprobeerd). Zou zonde zijn als ik zo'n box koop en ik moet het alsnog weg doen.


Je zou mischien kunnen delen met buren, ouders of een collega.

Sting

Berichten: 12862
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 11:40

Je moet er wel de avond van tevoren bij zijn tegenwoordig ja ;). Eigenlijk overal in het land wel volgens mij.

Invriezen kan prima, al zou ik las niet invriezen. Maar vlees beleg kan in de vriezer, net als brood natuurlijk.
Heb je geen familie /vrienden/buren die je wat kan geven? Ik heb al regelmatig wat naar mijn ouders gedaan wat hier niet op zou komen of waar wij niet lusten.

Marcella

Berichten: 36754
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 17:10

Vleeswaren vries ik ook gewoon in.

Anoniem

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 18:50

Vandaag bij de albert heijn beetje teleurstellend pakketje.

2x 2 hamburgers (italiaanse en lams)
1x een stamppot spinazie geitenkaas
1x roerbak met broccoli en champignons

Kwa waarde komt het er net aan maar als ik h

Als ik het dan vergelijk met wat ik bij de deka markt krijg.. Voortaan daar een box scoren dus.

Ik vries merendeels ook gewoon in of eet het de dag erop, smaakt prima

Fitzroy

Berichten: 25129
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 20:19

Ik had vandaag bij bakker Frentz: 6 zachte witte bolletjes, 3 harde broodjes, 1 stokbrood feta, 1 kaas mosterd brood, een half tijgerwit, 1 klein ongesneden bruin brood en 1 roombroodje. Prima pakket, hoopte op iets meer zoetigheid.

tiwi1969

Berichten: 7650
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 21:26

Ik bij Frentz Anklaar:

6 bruine bollen
2 croissants
2 kaasstengels
2 kaasbroodjes
Half wit roomboterbrood
Half volkorenbrood met zaden

Mooi pakket!

dipstaartje

Berichten: 3678
Geregistreerd: 27-08-08

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 17:30

haal hier vaak bij bakker ammerlaan , zat een hoop lekkers tussen , vriezer zit nu vol met brood dus dat eerst maar eens opmaken
volgende week gaan we wel weer eens rondkijken, hier moet je wel vroeg zijn om kwart voor 6 in de avond beginnen ze met de nieuwe ronde en 10 voor 6 uit verkocht

tiwi1969

Berichten: 7650
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 18:19

Ik mag alleen een bakkersbon van mijzelf als er niet meer dan een half brood in de vriezer zit.... “gelukkig” de laatste twee keer weinig gewoon brood dus tja.

Vandaag een top pakket van Deka Ordenplein, we lusten alles behalve de karnemelk dus die staat al op de weggeefhoek


Afbeelding

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 18:55

Bakker Frentz vandaag;

2 donkere meergranen broden
2 zakken harde bolletjes en croissants
1 zak krentenbollen
1 zak mueslibollen
2 zakken witte bolletjes

Waren twee bonnen :)

Blinnii

Berichten: 4153
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: Wassenaar

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 19:53

Wat zouden jullie doen als een deel van het pakket beschimmeld is? De houdbaarheidsdatum is 7/6, dus ik ben eerlijk gezegd verbaasd dat het product al 'om' is. Het gaat om scones. :)

-----
Verder zie ik weer heeeeeerlijke pakketten voorbij komen! Ik vries zelf eigenlijk alles in, dus ook vleeswaren en kaas, gaat prima. :)

Sting

Berichten: 12862
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 20:00

Dan heeft er waarschijnlijk een gaatje in de verpakking gezeten. Ik heb dat ook wel eens gehad met afbakbroodjes, die nog in de winkel lagen. Gemeld en mocht gratis nieuwe meenemen.

Ik zou het melden bij de winkel. TGTG kan er niks aan doen, als de waarde van het product en de houdbaarheid verder wel klopt. Ik denk dat als je met het product naar de winkel gaat en bij de servicebalie het aangeeft, dat je dan wel iets anders/nieuws krijgt.
Pakket vandaagkortgeleden opgehaald?