Too good to go

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Nadia_

Berichten: 2653
Geregistreerd: 06-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 21:07

friezenfan2 schreef:
Granaatappel lijkt me toch niet echt iets wat een klein kind normaal lust.

Hoezo niet? Hier hebben ze het alle 8 van jongs af aan gegeten.

Steenbok12
Berichten: 7850
Geregistreerd: 26-10-06

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-23 21:33

Ik vind ze zelf niet zo lekker maar ik zei dat het een soort besjes waren en vooral het zelf mogen pulken was meteen top :') . De andere helft is voor morgen. Wel leuk want hij proeft zo dingen die hij anders niet zo snel zou krijgen. Passie vrucht is ook een hit maar het proeven van asperges dat weigert hij pertinent haha

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18151
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 00:00

:9 lekker, asperges. Mooi pakket hoor, Steenbok12

FrNo
Berichten: 3670
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 18:13

Afbeelding
1 heel brood
3 half brood
Half krentenbrood
In zakje 2 harde broodjes, bruin en iets met zaden
Saucijzenbroodje en twee kleine worstenbroodjes
Halve kruimelvlaai?
Bakker Bekkers Uden

Mandyy

Berichten: 30496
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 18:17

Groot pakket!

Kookaburra

Berichten: 5411
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 19:12

Dat ziet er goed uit!

miramii

Berichten: 1193
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 21:19

Hier vandaag blij met de bakker, twee pakketten:

2,5 bruine broden
3 witte broden
6 bruine zachte bolletjes
14 witte zachte bolletjes
4 harde broodjes
4 gebakjes
2 roombroodjes
1 pizzabroodje en 1 saté broodje

Dallista

Berichten: 4419
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 22:12

Ik moet binnenkort de bakker ook maar weer eens bezoeken voor wat broodspul, de boxen hier zien er goed uit!

Recent deze vlaaien opgehaald, en zonet twee verrassingsboxen voor 2 x 5 euro en een sushibox voor 9 euro. De sushibox was dit keer echt goed gevuld! (Ik kon geen foto maken voordat er al goed van gesnoept was!).

Ik zag vanavond toevallig de Lidl boxen, heb er eentje gereserveerd voor morgen (kreeg niet de indruk dat dat zo moeilijk was? Een andere stond er al zeven minuten op voor die weg was! Maar we hebben ook echt veel Lidl winkels hier). Geen idee of het iets is, maar heb gasten dus alles wat ik niet wil gaat dan wel met hun mee naar huis. :o

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

FrNo
Berichten: 3670
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 22:17

Ook mooie pakketten hierboven.
(Al pas ik voor de sushiboxen)

Dallista

Berichten: 4419
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 22:38

FrNo schreef:
Ook mooie pakketten hierboven.
(Al pas ik voor de sushiboxen)

Hehe, hier thuis ook iemand (houdt wel van sushi, maar kan dat niet door de keel krijgen als het niet super vers is. Zelf eet ik het rustig de volgende dag nog op).
Als ik naar het wokrestaurant ga voor magic boxen, dan neem ik standaard ook een sushi box erbij. Moet er tenslotte toch een ritje voor maken.

Dallista

Berichten: 4419
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 13:35

Leuk voor 3 euro, maar er zat ook spul bij wat rechtstreeks de kliko ingaat. Twee trossen bananen (één direct vanuit het kistje, was helemaal uitgelopen, eeww). En de sperziebonen heb ik ook grote twijfels bij. Maar de rest lijkt wel okay, dus voor een keertje wel een leuk probeersel.
Afbeelding

pradadaan

Berichten: 4671
Geregistreerd: 13-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 15:46

Hier weer een prima pakket van de Coop. Veel bruikbare dingen :j

Afbeelding

TurdusMerula

Berichten: 23909
Geregistreerd: 09-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 15:53

Dallista schreef:
Leuk voor 3 euro, maar er zat ook spul bij wat rechtstreeks de kliko ingaat. Twee trossen bananen (één direct vanuit het kistje, was helemaal uitgelopen, eeww). En de sperziebonen heb ik ook grote twijfels bij. Maar de rest lijkt wel okay, dus voor een keertje wel een leuk probeersel.
[ [url=m/Q3TVgx.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik zou echt wild worden van dit pakket, en dan noem jij het een leuk probeersel. :')
Die artikelen zijn allemaal al 2+ euro per 'onderdeel'.

Is wel een berg groente, moet je wel vna houden. :j

Dallista

Berichten: 4419
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 17:37

TurdusMerula schreef:
Is wel een berg groente, moet je wel vna houden. :j

Eerlijk is eerlijk, ben er na een goede inspectie zeker happy mee! De bananen waren wel echt zo goor, bbbbrrr, en ik vreesde dat ik veel ander spul dus ook weg kon gooien. Maar lijkt beperkt te zijn geweest tot de bananen en wat sperziebonen.
En alle groenten hebben inmiddels een thuis gevonden, dus het was het absoluut waard! Echt handig als je zo een doos kan delen, zelf zou ik het allemaal niet opkrijgen.

Dallista

Berichten: 4419
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 17:42

pradadaan schreef:
Hier weer een prima pakket van de Coop. Veel bruikbare dingen :j

[ [url=m/Con2GP.jpg]Afbeelding[/url] ]

oOOOo dan zou ik prompt mijn avondeten achterwege laten en een liter rijstepap naar binnen proberen te werken. Zo lekker! :9

Kookaburra

Berichten: 5411
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 17:57

Is dat uit pak ook lekker? Misschien toch eens proberen dan!

TurdusMerula

Berichten: 23909
Geregistreerd: 09-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 18:18

Dallista schreef:
TurdusMerula schreef:
Is wel een berg groente, moet je wel vna houden. :j

Eerlijk is eerlijk, ben er na een goede inspectie zeker happy mee! De bananen waren wel echt zo goor, bbbbrrr, en ik vreesde dat ik veel ander spul dus ook weg kon gooien. Maar lijkt beperkt te zijn geweest tot de bananen en wat sperziebonen.
En alle groenten hebben inmiddels een thuis gevonden, dus het was het absoluut waard! Echt handig als je zo een doos kan delen, zelf zou ik het allemaal niet opkrijgen.


Ik ben veganist èn dol op groente, soms vergeet ik mijn eigen referentiekader even

Steenbok12
Berichten: 7850
Geregistreerd: 26-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-23 21:16

TurdusMerula schreef:
Dallista schreef:
Leuk voor 3 euro, maar er zat ook spul bij wat rechtstreeks de kliko ingaat. Twee trossen bananen (één direct vanuit het kistje, was helemaal uitgelopen). En de sperziebonen heb ik ook grote twijfels bij. Maar de rest lijkt wel okay, dus voor een keertje wel een leuk probeersel.
[ [url=m/Q3TVgx.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik zou echt wild worden van dit pakket, en dan noem jij het een leuk probeersel. :')
Die artikelen zijn allemaal al 2+ euro per 'onderdeel'.

Is wel een berg groente, moet je wel vna houden. :j


Ja je kunt veel blanceren ook natuurlijk. Fijne aan groente! En soms denk ik ook oh valt tegen.. maar het is zo duur... als ik later na reken. Maar iets wat dan mn halve pakket besmeurd doe ik wel een negatieve recensie van zodat ze opletten voor een volgende keer. Laatst was alles zo goor. Ik ben geen prullenbak. Maar alleen al voor die tomaten betaal je zo 3 euro... heb je de rest al gratis. Dus soms ben ik ook ergens nket blij mee. Geef ik het aan de buren ofzo en haal ik alsnog ruim eruit. Vooral omdat er altijd wel iets van luxe lekker fruit in zit is hier hier vaak een succes. Ik hou niet van spruit aubergine en radijsjes. Voor de rest gaat alles hier wel op.

TurdusMerula

Berichten: 23909
Geregistreerd: 09-04-05

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 21:45

Hier zijn die pakketten altijd echt meteen weg.

Steenbok12
Berichten: 7850
Geregistreerd: 26-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-23 19:24

Hier in tiel lukte het amper. Pas 1 x gelukt. Morgen toevallig met de trein naar Eindhoven en dan op de fiets naar Mierlo. Dus dacht ff de route checken achteraf en 3 lidls op de gok gecheckt. Allemaal gelukt terwijl ze alle 3 tegelijk online kwamen en als ik er langs fiets kost het mij 3 minuten langer om te fietsen. Vriendin geappt die ik dinsdag zie of ze wat wilt delen. Anders toch maar 1 annuleren :')
Maar week boodschappen mogen nog dus kan wel 2 pakketten gebruiken met wat mazzel van inhoud.

Steenbok12
Berichten: 7850
Geregistreerd: 26-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-23 20:18

Lidl box 1 was geannuleerd.
Lidl box 2 was fantastisch!
Afbeelding
Dus hoopvol naar lidl 3.
Lidl box 3 was vergeleken daarvoor een flop:') haalde net de waarde van 3 euro.
Afbeelding

Ik zou met een vriendin delen dus kwam nu goed uit met 5 bakken champigons. De ene Lidl maar vaker proberen haha!!

En daarna sushi. Was een beetje teleurgesteld van de soort sushi. Maar smaak was prima en hoeveelheid precies 1 portie avond eten.
Deze bestel ik niet meer maar wil wel buffetje eens proberen.
Afbeelding

Van de week in ieder geval een goede risotto met garnalen en lasagne op het menu gezet!

TurdusMerula

Berichten: 23909
Geregistreerd: 09-04-05

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 00:13

Hoe is die laatste groente box een flop... Bij mijn dichtbijzijnde supermarkt kosten drie paprika's al meer dan drie euro. (ik koop ze niet)

astrea

Berichten: 972
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 06:27

Vind die tweede box helemaal geen flop.
In vergelijking met de eerst lijkt het weinig maar denk dat het de waarde prima haalt.
Net iedereen zou ook blij zijn met 5 bakje champignons.
Heb voor vanmiddag 2 lil boxen ben benieuwd wat daar in zit.

Dallista

Berichten: 4419
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 06:42

Er stonden net even over zessen twee Lidl boxen in de app (verschillende filialen dicht bij elkaar in de buurt). Er had iemand net zeker zijn boxen geannuleerd of zo.
(En nu een derde van de Lidl ertussenin!)
Moet zeggen, die box van vorige week heeft zijn geld toch echt meer dan opgebracht. Snap dat ze gewild zijn!
Ik heb een boxje gereserveerd, even overleggen of het nuttig is nu, en anders cancel ik hem.

Btw “vergeleken met” die andere box misschien een flop, heh. Persoonlijk, als mega champignonnetjes fan, en met bananen die geen zwarte prut eruit hebben lopen! kan ik me daar wel in vinden. ;-) Het is maar net wat je lekker vindt.

Heb trouwens gisteren een verrassingspakket gehaald bij de bakker in de St. Anna Molen. Voor 5 euro, twee halve luxe bruine broden, een croissant, twee chocolade croissants, een groot kaasbroodje en een Nijmeegs Marikenbrood (een rond taart-achtig geheel met een vulling van bakkersroom, mandarijnen en rozijnen). Echt een van-alles-wat pakket dus. Prima, want we hebben niet zoveel ruimte om allemaal broden in te vriezen. Blij mee!

Steenbok12
Berichten: 7850
Geregistreerd: 26-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-23 09:36

Bedoelde de flop i.v.g. met de box ervoor haha. Omdat die ene 2 keer zoveel was (en verwend omdat lidl echt bijna altijd mega boxen geeft. Meestal 20 euro of soms meer) Omgerekend even en zat op 10 euro dus idd netjes de 3 euro twv 9 euro eruit gehaald! Maar als ik de keuze heb pak ik liever een andere lidl :') luxe probleem haha We eten veel groente dus zelfs de 5 bakjes champigons zouden wel opgaan (stoofpotje, soep, pasta, risotto) Nu gedeeld met vriendin de twee boxen dus heb er maar 3.

Niet ondankbaar bedoeld. Concept is super. Verschil vond ik vooral zo grappig haha

Wat een geluk Dallista. Mag je meer dan 1 box per persoon? Persoonlijk vind ik lidl nooit overbodig en blijft het vaak de hele week bruikbaar en groente is altijd in te vriezen :)