Too good to go

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kookaburra

Berichten: 5390
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-23 22:39

Mooie pakketten weer!
Hier een heel divers broodpakket van de AH to go :D

Afbeelding

Mandyy

Berichten: 30484
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 00:59

Dat is zeker een divers pakket! Zie je vaak bij pakketten van de bakker.
Heel eerlijk gezegd had ik ook gehoopt op meer brood of dit soort dingen in mijn pakket. :o

leonie87

Berichten: 4463
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 12:18

Die gebakspakketen zien er goed uit! Wel echt alleen bij verjaardag ofzo, anders slib ik dicht .

Hier gister een nieuwe box gekocht. Voor €6.66 van de biologische vleesboer vanaf een marktkraam.
Hij had het nog nooit gedaan en ik mocht zelf het meeste nog kiezen ook. Niks zit aan de datum en alles is jummy. Waarde was €25 ipv de beloofde €20. Denk dat als mensen deze box in de gaten gaan krijgen dat het er een word om op te azen want vlees is flink duur atm.

Steenbok12
Berichten: 7842
Geregistreerd: 26-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-23 13:12

leonie87 schreef:
Die gebakspakketen zien er goed uit! Wel echt alleen bij verjaardag ofzo, anders slib ik dicht .

Hier gister een nieuwe box gekocht. Voor €6.66 van de biologische vleesboer vanaf een marktkraam.
Hij had het nog nooit gedaan en ik mocht zelf het meeste nog kiezen ook. Niks zit aan de datum en alles is jummy. Waarde was €25 ipv de beloofde €20. Denk dat als mensen deze box in de gaten gaan krijgen dat het er een word om op te azen want vlees is flink duur atm.

Wat zou voor hem de meerwaarde zijn om mee te doen als niks ana de datum was.
Trouwens wel benieuwd wat je voor 25 euro krijgt bij een bio slager.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37242
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 13:17

Wat een verschil in pakketten.

Hier de deka vanmorgen een brood pakket. Waar waar het voorheen best de moeite waard was. Met verschillende broden ook halve, broodjes enz. Deze keer maakt dat het mogelijk de laatste keer is. 4 broden (twee keer twee dezelfden) en een slap mini stokbroodje. Voor 3 euro nogal flink aan de prijs ook -O- het zou een waarde van over de 9 euro moeten. Waar ik zo mijn twijfels over heb. :?

Mandyy

Berichten: 30484
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 13:42

Ik weet niet hoe duur brood bij Deka is, maar ik vind het niet duur klinken.

Mijn pakket van gisteren was ter waarde van 15 euro en ik heb er 5 euro voor betaald. Was ik denk ik nog vergeten te vermelden.

secricible

Berichten: 25696
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 14:02

4 broden, brood is tegenwoordig al 2e per stuk. Stokbrood ook 2-3e dus dan zit je prima aan de prijs.

Maar echt Karuna, op 1 bericht na us de laatste pagina met berichten van jou állemaal negatief. Niemand verplicht je pakketten af te nemen he.
Laatst bijgewerkt door secricible op 07-05-23 14:05, in het totaal 1 keer bewerkt

leonie87

Berichten: 4463
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 14:05

Steenbok12 schreef:
leonie87 schreef:
Die gebakspakketen zien er goed uit! Wel echt alleen bij verjaardag ofzo, anders slib ik dicht .

Hier gister een nieuwe box gekocht. Voor €6.66 van de biologische vleesboer vanaf een marktkraam.
Hij had het nog nooit gedaan en ik mocht zelf het meeste nog kiezen ook. Niks zit aan de datum en alles is jummy. Waarde was €25 ipv de beloofde €20. Denk dat als mensen deze box in de gaten gaan krijgen dat het er een word om op te azen want vlees is flink duur atm.

Wat zou voor hem de meerwaarde zijn om mee te doen als niks ana de datum was.
Trouwens wel benieuwd wat je voor 25 euro krijgt bij een bio slager.

Ik denk dat hij het uit wilde proberen? Weet het ook niet precies.
Wel aantal producten die deze week aan de datum zitten. Misschien verwacht hij het niet meer te verkopen?
Er zat in;
Achterham (beleg)
Beenham (beleg)
Bacon (beleg)
Bacon blokjes
2 stukken runderbief
2 hamburgers
Gewichten weet ik zo niet maar gewoon normaal zeg maar.

Denk dat je met 4 broden al heel prima aan de prijs zit. Broodbox bij onze bakker is al enige tijd nog maar 3.5 brood ipv 4.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37242
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 15:44

secricible schreef:
4 broden, brood is tegenwoordig al 2e per stuk. Stokbrood ook 2-3e dus dan zit je prima aan de prijs.

Maar echt Karuna, op 1 bericht na us de laatste pagina met berichten van jou állemaal negatief. Niemand verplicht je pakketten af te nemen he.


Klopt maar als we de weinige pakketten die nog te koop zijn halen en belabbert zijn kwa inhoud en twijfelachtig of het de prijs wel haalt.(voor mij of anderen) is het snel klaar. Ook dat mag gemeld worden. Het zijn neem ik aan niet alleen maar jubelverhalen van enorme pakketten. Dit is waarschijnlijk ook de laatste keer voor de komende tijd. Waar eerder het nog de moeite was, nu lijkt het vooral zonde van het geld en dingen die anders niet gekocht worden. Of het nu een normaal pakket is of een broodpakket. Het is gewoon niet meer lonend lijkt het :n Hooguit nog een keer een groente pakket van de lidl of zo of de eco zaak.

En een keer stel ik een vraag voor iets dat ik voorbij zag komen over over de datum blikjes, wat overigens mag van tgtg.

Het stokbroodje was overigens 1,49. De totale prijs was overigens net geen 9 euro. Ik heb even gekeken als ik dit op de webwinkel zou aankopen.

muppetmayo

Berichten: 3398
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 16:14

karuna schreef:
[
Klopt maar als we de weinige pakketten die nog te koop zijn halen en belabbert zijn kwa inhoud en twijfelachtig of het de prijs wel haalt.(voor mij of anderen) is het snel klaar. Ook dat mag gemeld worden. Het zijn neem ik aan niet alleen maar jubelverhalen van enorme pakketten. Dit is waarschijnlijk ook de laatste keer voor de komende tijd. Waar eerder het nog de moeite was, nu lijkt het vooral zonde van het geld en dingen die anders niet gekocht worden. Of het nu een normaal pakket is of een broodpakket. Het is gewoon niet meer lonend lijkt het :n Hooguit nog een keer een groente pakket van de lidl of zo of de eco zaak.


Sorry maar op het dik gedrukte stukje haak ik even in... Dat is precies het concept van tgtg... Je koopt wat over is omdat het anders weg gaat.. Niet wat jij nou perse lekker vindt... Soms heb je geluk en soms iets minder.
Hier toevallig ook een groente pakket met oa bietjes, die vind ik echt niet te eten. Nou prima dan zijn schoonmoeders en de buurvrouw er blij mee +:)+ als je kieskeurig bent of veel niet mag hebben moet je niet gokken...

Mandarijn
Berichten: 9066
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 16:37

Ik krijg ook regelmatig dingen er bij die ik zelf niet gekocht had. Soms ken ik het niet en is het een succes (of niet, maar dan heb ik wel iets nieuws geprobeerd :+ ), soms lust ik het niet en geef ik het weg aan iemand die er wel blij mee is. Winwin dus meestal.

friezenfan2

Berichten: 2593
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 16:46

Is dat niet het idee van too good to go, je krijgt altijd een verrassing mee.
En dat kan precies zijn wat je niet lust. Maar Karuna is wel vaker negatief.

Ik hoop deze week weer een pakket te halen bij de bakker om de hoek. Die is wel een stuk moeilijker tegenwoordig. Hij komt op de dag zelf online ergens tussen 3 en 4. Vroeger was het standaard om kwart voor 6.

Steenbok12
Berichten: 7842
Geregistreerd: 26-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-23 18:08

4 broden... broden zijn tegenwoordig echt heel duur. Zelfs de simpele zijn tegenwoordig al zo'n 4 voor 8 euro. Dus ik denk dat je er prima mee zit. Meeste iets luxere van de supermarkt zit je toch op 2.85 al. Overigens worden we vaak gewoon te goed verwend. Met bv die lidl boxen zouden ze ook 2 a 3 boxen kunnen vullen soms. Voelt dan wellicht ook teleurstellend als ze het gaan verkleinen. Maar 3 euro of 9 euro is al een flinke korting natuurlijk.

Voor mij zou zo'n box zeker de moeite zijn. Dan betaal je 0.50 tot 0.75 per brood. Dat betaal ik ook met de stickers nu en voelt echt als een cadeautje :') . Het is zo duur geworden

En wat een leuk gevarieerd pakket van die slager zeg. Zeker de moeite waard dan! Lekker ook broodbeleg.

Kookaburra

Berichten: 5390
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 07:34

Kookaburra schreef:
Mooie pakketten weer!
Hier een heel divers broodpakket van de AH to go :D

[ [url=m/pW2OLV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit pakket bijv, daar had ik in eerste instantie ook een -O- -gevoel bij. Puur omdat het vorige pakket wat ik daar gehaald had zo groot was. Maar ik heb even gekeken naar de verkoopprijzen en dit pakket is een paar euro duurder dan de minimale waarde. Daarnaast is het pakket divers én was het personeel snel en vriendelijk.
Dus ondanks mijn -O- -momentje heb ik wel 5 sterren gegeven. Het is precies wat het concept Too good to go vraagt.

TurdusMerula

Berichten: 23903
Geregistreerd: 09-04-05

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 23:21

Hmm, om even in te haken op wat er eerder gezegd is: sommige bedrijven gebruiken tgtg inderdaad wel als een soort lokkertje, of om naamsbekendheid te krijgen. :j

Fem

Berichten: 12513
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 06:59

TurdusMerula schreef:
Hmm, om even in te haken op wat er eerder gezegd is: sommige bedrijven gebruiken tgtg inderdaad wel als een soort lokkertje, of om naamsbekendheid te krijgen. :j



Klopt.
Mijn ervaring is dat supermarkten en 'gewone' warme bakkers, het echt gebruiken waar TGTG ooit voor bedoeld was (het is te goed om weg te gooien, ook als het aan de datum is).

Als je dan bijvoorbeeld kijkt bij 't Stoepje, waarbij je soms gewoon wel 40 pakketten kunt ophalen (en die staan er dan de dag ervoor al op), dan denk ik niet dat het onder die noemer valt, dan lijkt het meer alsof ze het speciaal voor TGTG maken en aanbieden.


In onze regio zie je ook regelmatige kleinere start-ups iets aanbieden. Momenteel zijn dat bijvoorbeeld worstenbroodjes een dorp verderop ( https://www.brooiques.nl ).
Daarvan denk ik dat het vooral een manier is om naamsbekendheid te krijgen.


Overigens hoeft een langere houdbaarheidsdatum niet te betekenen dat het niet past binnen het concept van TGTG. Want dat pakket van Quiks (aardappelen) wat ik hier een paar dagen terug toonde, heeft ook langere houdbaarheidsdata. Ze vertelde aan een klant voor mij, dat dit komt omdat zij hun producten, aan de bedrijven waaraan ze leveren, moeten leveren met minimaal 14 dagen THT. En dat ze die daarna niet meer mogen aanbieden. Die producten gaan naar TGTG bij hun.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 17995
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 18:41

Vandaag een pakket van taart boek een thee. Ik ben tevreden :j
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Steenbok12
Berichten: 7842
Geregistreerd: 26-10-06

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-23 19:06

Lidl bij onze sta caravan lukt niet. Te snel. Terwijl thuis is die ook snel maar kom ik er net tussen. Al paypal opgewaardeerd maar zelfs met dan een klik krijg ik de melding. Refresh met favorieten steeds vanuit daar en klik er dan op en ga terug zo'n 20 x haha Hoe doen jullie het bij zulke pakketen.

Kairos
Berichten: 2710
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 20:50

Steenbok12 schreef:
Lidl bij onze sta caravan lukt niet. Te snel. Terwijl thuis is die ook snel maar kom ik er net tussen. Al paypal opgewaardeerd maar zelfs met dan een klik krijg ik de melding. Refresh met favorieten steeds vanuit daar en klik er dan op en ga terug zo'n 20 x haha Hoe doen jullie het bij zulke pakketen.

Meestal als ik toevallig wat vind en ik wil het, is met Apple pay voor mij het snelste (dubbel klik op het knopje aan de zijkant, FaceID en ping, betaald :') )

Steenbok12
Berichten: 7842
Geregistreerd: 26-10-06

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-23 22:40

Oh ja ik heb Samsung haha

Kairos
Berichten: 2710
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 07:04

Steenbok12 schreef:
Oh ja ik heb Samsung haha

In dat geval misschien dat Google pay net zo makkelijk is?

iirrssjjee

Berichten: 5937
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 18:27

Weer een bon van de bakker. Bon is 6 euro, dus waarde minimaal 18. Ik ben weer tevreden!
Afbeelding

Lijkt misschien weinig, maar deze bakker is best duur maar ook heeeel goed :)

Steenbok12
Berichten: 7842
Geregistreerd: 26-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-23 20:08

Kairos schreef:
Steenbok12 schreef:
Oh ja ik heb Samsung haha

In dat geval misschien dat Google pay net zo makkelijk is?

Hiermee kwam ik er niet door. Fout ofzo Met PayPal wel in 1 van de 2 dorpen. Voorkeur had eigenlijk het ander dorp omdat ik daar al naar de kapper ga. Ben benieuwd wel naar een andere locatie nu!

Steenbok12
Berichten: 7842
Geregistreerd: 26-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-23 15:59

Afbeelding
Leek in eerste instantie weinig qua volume maar waarde is ruim 20 euro ook hier. Zoontje heeft al vol enthousiasme de granaat appel leeggepeuzeld en van de perzik geproefd. Al een lekkere kom asperge soep op net en de champignons en paprika gaan mooi op de pizza. Aubergine lust ik niet. Die gaat naar de varkens. Net als dat ik niet zo'n groot fan ben van munt maar ach. Al met al zeker de moeite!

friezenfan2

Berichten: 2593
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 16:26

Granaatappel lijkt me toch niet echt iets wat een klein kind normaal lust.
Maar mooi dat hij het lekker vond en een mooi pakket.