Hellofresh

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tinkert_tje

Berichten: 6604
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 19:11

Mijn toetsenbord leeft soms zijn eigen leven zie ik hierboven in mijn reactie haha. (iets met te snel verzenden en niet teruglezen 8)7 )

lisafox ja ik vind dat ook vervelend.
leuk dat je vergoeding krijgt maar ik heb liever de ingrediënten.
Ik controleer de zakken niet ik vertrouw erop dat alles erin zit.
Ik had een tijdje terug ook steeds dat ik meldingen moest doen en daarna niet meer fouten kon melden.
Ik moet zeggen dat het sindsdien weer perfect gaat +:)+
Alleen had ik van de week soep maar ik wist niet dat ik een staafmixer nodig had (die had ik niet)
Ik heb het nog proberen te mixen met een gewone mixer , maar dat was geen suc6 :+
Dus ik heb de soep in de koelkast gezet en een andere hellofresh zak gepakt en meteen een staafmixer bij bol.com besteld.
Die was de volgende dag in huis toen heb ik de soep pas gegeten _O-

JudithO

Berichten: 7096
Geregistreerd: 10-11-06
Woonplaats: Cantal, Frankrijk

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 22:44

Ik controleer altijd de zakken ja. Om te kijken of alles er is, en wat de houdbaarheidsdatum is. Niet alles is lang houdbaar en op basis daarvan sorteer ik de gerechten.
De laatste weken gaat het goed, geen missende ingrediënten.
Wel gaan we binnenkort de bestelling aanpassen, want ik word gek van elke dag koken. Koken vind ik leuk maar niet verplicht elke avond. Dus we gaan naar 4 persoons gerechten, en dan 3x per week. Dan heb ik wat meer rust en dt is momenteel erg welkom.

MightyMike

Berichten: 2827
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 19:30

Zijn er ook mensen die de box kiezen voor 6 dagen? Ben erg benieuwd of alles dan ook voor die 6 dagen houdbaar en vers blijft. Lijkt mij op zich heerlijk en dan de 7e dag wat eten ergens halen, ben zo slecht in menu's bedenken en boodschappen doen, maar vraag me af of voor 6 dagen groente etc wel werkt en goed blijft. Vlees kun je invriezen natuurlijk, maar de overige producten natuurlijk niet.

JudithO

Berichten: 7096
Geregistreerd: 10-11-06
Woonplaats: Cantal, Frankrijk

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 20:04

Wij hebben nu voor 5 dagen, maar ik plan daar rustig tussendoor ook wat anders in. Gewoon even kijken wat voor ingrediënten je hebt, wat de houdbaarheidsdatum is voor vlees en vis, en op basis daarvan bepalen wat er eerst op gaat.

Muga

Berichten: 2086
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 08:31

Ik was vergeten m'n box van deze week aan te passen. Gelukkig lijken we de meeste gerechten te lusten. Wel maar meteen gekozen voor de week erop. Dacht gebeurt me niet weer.

We reden gisteren Texel af, samen met de bezorger van Hello Fresh. Eet smakelijk!

Iemand nog een werkende kortingscode voor bestaande klanten?

tinkert_tje

Berichten: 6604
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 10:45

Muga schreef:
We reden gisteren Texel af, samen met de bezorger van Hello Fresh. Eet smakelijk!


Thanks :+

Ik heb helaas geen kortingscode voor bestaande klanten.

Martine

Berichten: 10276
Geregistreerd: 14-03-07

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 11:43

Er staan er genoeg op Pepper die het nog steeds doen :j

Muga

Berichten: 2086
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 12:25

Martine schreef:
Er staan er genoeg op Pepper die het nog steeds doen :j


Echt? Ik krijg het met die niet voor elkaar, weet je er 1 die bij jou gewerkt heeft bijv?

Edit: ik krijg echt bij elke code de melding dat er een fout is opgetreden..

Martine

Berichten: 10276
Geregistreerd: 14-03-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 14:16

Muga schreef:
Martine schreef:
Er staan er genoeg op Pepper die het nog steeds doen :j


Echt? Ik krijg het met die niet voor elkaar, weet je er 1 die bij jou gewerkt heeft bijv?

Edit: ik krijg echt bij elke code de melding dat er een fout is opgetreden..


Ik heb afgelopen keer de volgende gebruikt;
NLREA0E488
2 x 50% korting

Let wel op!
Je moet eerst HELEMAAL afmelden.
Daarna kun je pas weer aanmelden en voordat je klikt op heractiveren wel de code invullen.

caro29
Berichten: 8059
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 14:58

Ik heb hem voor deze maand stopgezet. Ik zag helemaal niks

Tancreda4

Berichten: 24132
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 20:42

Paar x hello fresh gehad en ik vond het erg leuk, maar wel wat prijzig, dus doe het af en toe.
Ik wil eigenlijk Marley spoon eens proberen. Iemand die dat heeft en eventueel een gratis box over heeft om weg te geven? :o

Walkure

Berichten: 1397
Geregistreerd: 03-03-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 14:26

We hebben Hello Fresh denk ik nu wat langer dan een maand en zijn eigenlijk wel heel tevreden! De meeste maaltijden zijn heel lekker en is het ideaal dat je niet zelf alles hoeft te bedenken en te verzamelen. We hebben het wel afgeschaald van 5 maaltijden naar 3, want de actie van 50% was verlopen en dan wordt het toch wel aanzienlijk duurder. Bovendien zaten we met 5 toch altijd met die tht-datum dat als we een keer toch iets tussendoor wilde doen, bij iemand of uit gingen eten wat lastiger is. Met 3 zit je daar niet zo mee. Vooralsnog houden we m erin :)

Walkure

Berichten: 1397
Geregistreerd: 03-03-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 14:28

MightyMike schreef:
Zijn er ook mensen die de box kiezen voor 6 dagen? Ben erg benieuwd of alles dan ook voor die 6 dagen houdbaar en vers blijft. Lijkt mij op zich heerlijk en dan de 7e dag wat eten ergens halen, ben zo slecht in menu's bedenken en boodschappen doen, maar vraag me af of voor 6 dagen groente etc wel werkt en goed blijft. Vlees kun je invriezen natuurlijk, maar de overige producten natuurlijk niet.


Ik denk als je ruimte hebt om in te vriezen wel prima te doen. Wij hebben kleine koel+vriescombi en dan zit het gelijk vol. Zoals in mijn vorige reactie beschreven hadden wij 5 maaltijden en wordt de THT-datum (als je dus niets invriest) wel wat krap. Als je een dagje uit eten wilt (of thuisbezorgen zoals t nu moet :')) of even wat simpels tussendoor doet dan komt het niet altijd zo uit met de datums helaas.

Muga

Berichten: 2086
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 16:57

Martine schreef:
Muga schreef:
Er staan er genoeg op Pepper die het nog steeds doen :j


Echt? Ik krijg het met die niet voor elkaar, weet je er 1 die bij jou gewerkt heeft bijv?

Edit: ik krijg echt bij elke code de melding dat er een fout is opgetreden..


Ik heb afgelopen keer de volgende gebruikt;
NLREA0E488
2 x 50% korting

Let wel op!
Je moet eerst HELEMAAL afmelden.
Daarna kun je pas weer aanmelden en voordat je klikt op heractiveren wel de code invullen.[/quote]

Thanks! Ga ik doen!!

xTammyy

Berichten: 4412
Geregistreerd: 20-09-10

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 17:28

Die code van hierboven werkte bij mijn helaas niet.

Martine

Berichten: 10276
Geregistreerd: 14-03-07

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 23:09

Heb zojuist NLREA0E529 gebruikt dus die werkt nog :j

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 23:32

Na weken of eigenlijk maandenlang niet genoeg van onze gading gezien te hebben komt er morgen weer eens een box (met 50% korting nog). Wel zin in, blijft altijd een gevoel van luxe geven :D

SdaphneS

Berichten: 11423
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 23:57

Hoi!

Mag ik mij hier ook melden. Sinds kort gebruiken wij HF. Het bevalt goed en we vinden het fijne recepten.
Vandaag misten we bij een gerecht een onderdeel. Kan ik dat melden bij HF? We hebben het gerecht wel gegeten, met wat artistieke vrijheid van de chef om het missende onderdeel te verbloemen. Haha.

black_kelpie

Berichten: 7870
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 00:36

SdaphneS schreef:
Hoi!

Mag ik mij hier ook melden. Sinds kort gebruiken wij HF. Het bevalt goed en we vinden het fijne recepten.
Vandaag misten we bij een gerecht een onderdeel. Kan ik dat melden bij HF? We hebben het gerecht wel gegeten, met wat artistieke vrijheid van de chef om het missende onderdeel te verbloemen. Haha.

Ja dat kan zeker! Je krijgt dan een vergoeding als tegoed op je account, dit bedrag wordt bij je volgende box verrekend.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 01:09

Ik meld me ook :D aan inspiratie geen gebrek, tijd om te koken op zich ook niet maar laatste tijd raak ik door omstandigheden niet op de juiste momenten in de winkel. Daarom even HelloFresh.

Bestellen jullie ook wel eens de extra’s? Lunch/tussendoortjes?

tinkert_tje

Berichten: 6604
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: texel

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 01:25

ja hoor ik bestel de smoothies en shots.
Af en toe de ontbijtbox of lekkere dingen zoals droge worst/kaas.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 01:32

Hé die smoothies en shots heb ik nog niet gezien. Zag wel leuke lunch opties en soepen en nootjes.

Nuja nootjes wil ik zelf weer kopen want goedkoper.
En voor soepen wil ik een grote soepmaker kopen en dan eens per week voor vier dagen soep maken.

Ik ben wel geïntrigeerd door die 1 persoonsboxen. In België zijn die erg duur ivm voor 2 personen. Heb je dan echt wel winst dat je voor 2 ipv voor 1 krijgt?

daantjuhhh

Berichten: 26926
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 01:37

Ik kan over het algemeen 5 tot 6 dagen met mijn 2 persoons box in mijn eentje. Soms gebruik ik wat voor de lunch dus dan kan ik een dagje minder.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 02:10

Maar je hebt nu wel een 2 persoonsbox ?

_Roxanne

Berichten: 1065
Geregistreerd: 15-08-10
Woonplaats: Nieuw-Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 15:51

poes schreef:
Ik meld me ook :D aan inspiratie geen gebrek, tijd om te koken op zich ook niet maar laatste tijd raak ik door omstandigheden niet op de juiste momenten in de winkel. Daarom even HelloFresh.

Bestellen jullie ook wel eens de extra’s? Lunch/tussendoortjes?


Wij bestellen wel eens kant- en klaar soep mee, bevalt prima! Smaakt echt wel anders dan soep uit blik.

Voor de liefhebbers: ik heb nog 3 gratis boxen en wat kortingscodes om weg te geven :)