Hellofresh

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 21:22

Ik ben voorzien!

Amaryllis

Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 21:25

Ik had vandaag de salade met parelgerst en feta en die was me een partij lekker :oo +:)+

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 21:36

Ik ben sinds hellofresh erachter gekomen dat ik orzo en parelgerst erg lekker vind! Wij hadden die ook vanavond (met kip toch?)

tinkert_tje

Berichten: 6604
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: texel

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 22:09

Die salade met kip en feta eet ik morgen denk ik.
Ik had nog nooit van parelgerst en orzo gehoord haha

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 23:09

tinkert_tje schreef:
Die salade met kip en feta eet ik morgen denk ik.
Ik had nog nooit van parelgerst en orzo gehoord haha


Ben gelukkig niet de enigste dus :')

tinkert_tje

Berichten: 6604
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 23:24

briitje schreef:
Ben gelukkig niet de enigste dus :')
_/-\o_

spotterick

Berichten: 757
Geregistreerd: 27-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 23:31

wat leuk om een keer iets terug te lezen van HF.
Ik heb bijna 2 jaar voor hun gereden als bezorger en vond het altijd wel erg leuk werk om te doen, ondanks dat het geen vetpot was.
Maar toch altijd leuk om er leuke dingen over te lezen!

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 08:16

Ik lees al een tijdje mee omdat ik eigenlijk een beetje twijfel of ik een box wilde doen. Een enkele een recept gejat en laten thuisbezorgen via jumbo/boni/ah. Maar nu ik die laatste foto's zie denk ik jummie dat is toch wel echt super handig.

Stel ik krijg van jullie zo'n code voor een gratis box om uit te proberen, zit ik dan gelijk aan een abbo vast? Of is het echt 1malig gratis en hoef je niks af te melden? Ik ben namelijk met afmelden erg laks, en vergeet dat continu te doen.

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 08:52

chamion schreef:
Ik lees al een tijdje mee omdat ik eigenlijk een beetje twijfel of ik een box wilde doen. Een enkele een recept gejat en laten thuisbezorgen via jumbo/boni/ah. Maar nu ik die laatste foto's zie denk ik jummie dat is toch wel echt super handig.

Stel ik krijg van jullie zo'n code voor een gratis box om uit te proberen, zit ik dan gelijk aan een abbo vast? Of is het echt 1malig gratis en hoef je niks af te melden? Ik ben namelijk met afmelden erg laks, en vergeet dat continu te doen.


Ik weet niet of er nog gratis codes zijn. Normaliter kan bestellen met 25 euro korting. Je zit er niet aan vast. Maar je noet wel zelf alles pauzeren of stop zetten! Anders krijg je gewoon een 2e box

Yonker

Berichten: 13507
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 08:59

Ik heb je al gepbt maar heb nog codes voor een gratis box. Je zit nergens aan vast en kan het gewoon gelijk weer opzeggen!

tinkert_tje

Berichten: 6604
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 09:14

Ja maar je moet het wel meteen opzeggen anders loopt hij door maar als je dat direct doet aks de box binnenkomt is er niks loos :D
Ik heb alleen nog een code voor 25€ korting op een box ,dan krijg ik ook 25€ korting op mijn volgende box.
Dus als iemand die wil let me know.

Kayleigh__

Berichten: 1073
Geregistreerd: 19-02-09
Woonplaats: Midden

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 10:47

Word wel heel benieuwd van jullie verhalen.
Wij hebben de box een aantal jaren geleden gehad toen je nog niet kon kiezen in gerechten. Toen opgezegd omdat we weer genoeg inspiratie hadden en de variatie toen bij HF ver te zoeken was.

Vind het wel erg prijzig, dus willen de box eens per 2 weken doen om weer wat variatie in ons eetpatroon te krijgen. Kan het ingesteld worden dat wij ‘m om de week willen of moeten wij ‘m dan elke keer pauzeren en starten? En dan 4 dagen van te voren begrijp ik?

tinkert_tje

Berichten: 6604
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 10:58

Kayleigh__ schreef:
Word wel heel benieuwd van jullie verhalen.
Wij hebben de box een aantal jaren geleden gehad toen je nog niet kon kiezen in gerechten. Toen opgezegd omdat we weer genoeg inspiratie hadden en de variatie toen bij HF ver te zoeken was.

Vind het wel erg prijzig, dus willen de box eens per 2 weken doen om weer wat variatie in ons eetpatroon te krijgen. Kan het ingesteld worden dat wij ‘m om de week willen of moeten wij ‘m dan elke keer pauzeren en starten? En dan 4 dagen van te voren begrijp ik?


Ik verander hem iedere 3 weken.
Mijn man is altijd 3 weken van huis en 3 weken thuis.
Dus ik zet hem om van 3 personen (mijn man eet voor 2) en dan zet ik hem terug voor 1 persoon werkt echt heel makkelijk.

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 11:23

Korting 25 voor nieuwe is inderdaad leuk. Zo krijgen wij ook 25 euro korting. Win win inderdaad.

Anoniem

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 17:28

Ik heb idd ook nog code voor iemand die wil?

Kayleigh__

Berichten: 1073
Geregistreerd: 19-02-09
Woonplaats: Midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 17:29

Top! Misschien maar gewoon proberen. Heb net even gekeken en zitten op het oog dingen tussen. Zie dat de app er ook makkelijk uitziet en ze bezorgen hier ook in het weekend.

Mocht iemand een leuke kortingscode hebben dan houd ik mij aanbevolen :D
Edit; inmiddels voorzien. Bedankt!
Laatst bijgewerkt door Kayleigh__ op 10-07-18 17:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Faelynn

Berichten: 3159
Geregistreerd: 25-10-13

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 17:53

Ik lees al een tijdje mee.. Zit heel erg te twijfelen om een keer zo'n box te bestellen. Woon nog thuis en mijn ouders koken gebruikelijk, maar eten erg veel vis/vlees (ik ben helemaal vega) nu zijn ze wel bereid minder vlees/vis te eten,maar dan moet ik koken :') Joepie haha, niet zo mijn ding, maar begrijpelijk dat ze het anders niet willen. Ben 1 dag per week vrij dus zou die dag misschien zo iets kunnen doen.
Mocht iemand nog een kortingsode hebben of gratis box kan ik ze misschien overhalen het eens te proberen, ben zelf toch niet zo creatief om iets uit de supermarkt te halen en heb daar ook niet echt tijd voor eigenlijk

tinkert_tje

Berichten: 6604
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 17:58

Dani199764 schreef:
Ik lees al een tijdje mee.. Zit heel erg te twijfelen om een keer zo'n box te bestellen. Woon nog thuis en mijn ouders koken gebruikelijk, maar eten erg veel vis/vlees (ik ben helemaal vega) nu zijn ze wel bereid minder vlees/vis te eten,maar dan moet ik koken :') Joepie haha, niet zo mijn ding, maar begrijpelijk dat ze het anders niet willen. Ben 1 dag per week vrij dus zou die dag misschien zo iets kunnen doen.
Mocht iemand nog een kortingsode hebben of gratis box kan ik ze misschien overhalen het eens te proberen, ben zelf toch niet zo creatief om iets uit de supermarkt te halen en heb daar ook niet echt tijd voor eigenlijk


stuur mij maar een pb dan kan ik je een box met 25€ geven.

Faelynn

Berichten: 3159
Geregistreerd: 25-10-13

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 18:01

Kortingscode werkt, dank jullie wel! Volgensmij deed die het gewoon automatisch al haha :')
is een box voor 2 personen genoeg met zijn 3? Of is het dan wel krap?

J0anieke

Berichten: 4937
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 18:03

Is wel krap denk ik, maar heb zelf nog maar 2 maaltijden gemaakt haha

Jolien87

Berichten: 17509
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-18 18:04

Ik heb nog 2 codes voor een gratis eerste box, te gebruiken vóór 14 augustus.

Faelynn

Berichten: 3159
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 18:10

Jolien87 schreef:
Ik heb nog 2 codes voor een gratis eerste box, te gebruiken vóór 14 augustus.


heb je even een pb gedaan, zou nog mooier zijn dan korting natuurlijk :P
Vertrek deze week op vakantie, maar ga er daarna toch eentje proberen denk ik, ben eind juli weer terug dus dat kan nog

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 18:41

Ik ga thuis even zoeken.
Heb ook nog ergens code voor een gratis box.

25 euro korting heb ik sowieso.
En die is lief, want dan krijg ik ook 25 euro korting

Josien_

Berichten: 9040
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 19:07

Dani199764 schreef:
Kortingscode werkt, dank jullie wel! Volgensmij deed die het gewoon automatisch al haha :')
is een box voor 2 personen genoeg met zijn 3? Of is het dan wel krap?


Ligt er ook een beetje aan of je een grote eter bent of niet.
Wij hebben met 2 net te weinig aan een box voor 2 personen en anderen hebben weer over met zo'n box :Y) .

Wij hebben hem nu op pauze staan, maar wil de volgende keer dat mijn vriend een weekje weg is weer een box laten komen. Maakt het misschien minder saai om voor jezelf te koken :D .

tinkert_tje

Berichten: 6604
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: texel

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 19:11

Wij doen voor 2 pers de 3 personen box