Hellofresh

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Saskia89

Berichten: 1818
Geregistreerd: 29-01-06
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 20:52

Autumnn schreef:
Wij hadden vandaag de broccolirijst, echt heerlijk!


Wij ook! Vonden hem ook lekker, ondanks dat we broccoli vinden stinken :+

Hier is echt nog nooit iets fout gegaan met een box. Wordt altijd netjes op tijd geleverd en alles compleet tot nu toe.

xTammyy

Berichten: 4411
Geregistreerd: 20-09-10

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 20:57

Die datums zijn toch (denk ik) ten minste houdbaar tot datums?
Zonde om het meteen weg te gooien zou ik zeggen.

Tenzij het natuurlijk niet meer goed ruikt of er zo uit ziet.

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 21:16

Wonen jullie toevallig allemaal in dezelfde regio dat een depot daar er zo’n zooitje van maakt ofzo?

Wij hebben inmiddels al 55 boxen geleverd gekregen keer 5 gerechten en heb serieus nog nooit iets gemist. Zelfs geen teen knoflook haha. Waar ik me wel mateloos aan irriteer zijn de zakjes waar de aardappelen in zitten. Als je daar een mes of schaar in zet versplintert het netje in 80 stukjes. Hebben jullie de gouden tip?

Escada

Berichten: 3862
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 21:21

Ik had die ravioli met prei, maar het bakje van de ravioli stond al bol. Met mijn zwangere neus heb ik er maar niet aan geroken :Y)

xTammyy

Berichten: 4411
Geregistreerd: 20-09-10

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 21:26

Ik zit in noord Brabant en zie dat escada heel ergens anders woont (volgens het profiel :D )
Maar volgens hello fresh ligt het aan de depots inderdaad..
vandaag mijn levering gekregen. Er zaten in elk geval vier gerechten in mét de recept kaarten :+

En oké faire, als het bol staat betekent het meestal niet veel goeds :=

asjemenou

Berichten: 9003
Geregistreerd: 02-05-06

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 21:33

Hier is ook nog nooit iets mis gegaan, alleen een keer 1 ei kapot.
Maar kreeg er 4 ipv 2 dus had alsnog een ei over.

asjemenou

Berichten: 9003
Geregistreerd: 02-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 21:36

Saaams schreef:
Ik hoop trouwens dat ik niet achteraf straks een dikke rekening krijg van €74 voor die tweede box. :Y)

Als het goed is kun je ergens bij de instellingen zien of er een korting wordt gerekend of niet.

IMAY1990

Berichten: 1902
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 21:42

Ik had hier vandaag overigens het tegenovergestelde van ontbrekende ingrediënten. Mijn zeebaars gerecht heeft alle hoeveelheden voor 4 personen in de doos zitten, inclusief een verpakking met 4 stukken zeebaars, en toen kreeg ik er ook nog los een extra bakje met 4 stukken zeebaars bij. Ik heb dat extra bakje maar meteen in de vriezer gegooid en moet big even kijken hoe ik het aan ga pakken met de 4 persoons hoeveelheden van alles voor dat gerecht die nu nog in de koelkast liggen. Ik denk sowieso nog 2 stukken zeebaars in de vriezer. En dan vrees ik dat in ieder geval een deel van de groenten toch weg gaan moeten. Want ik ben alleen en krijg dus al 3 2 persoons gerechten omdat dat voor HelloFresh makkelijker is dus nog eens 2 personen extra eten krijg ik echt niet weg gewerkt

black_kelpie

Berichten: 7863
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 22:14

Ik heb inmiddels 73 boxen gehad en 1 keer een omgewisseld gerecht. Af en toe mist er eens een keer wat maar meestal heb ik dat dan nog wel in huis.

Nooit een probleem met de bezorging, alleen met de sneeuw een keer een dag later maar de straat was hier ook echt niet veilig begaanbaar, dat neem ik ze niet kwalijk.

madeliefw

Berichten: 2668
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 22:19

Hier tot afgelopen maand met de fusion salade die er niet in zat ook nooit problemen gehad met inhoud en bezorging.

novita13

Berichten: 411
Geregistreerd: 15-02-10
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 22:34

IMAY1990 schreef:
Ik had hier vandaag overigens het tegenovergestelde van ontbrekende ingrediënten. Mijn zeebaars gerecht heeft alle hoeveelheden voor 4 personen in de doos zitten, inclusief een verpakking met 4 stukken zeebaars, en toen kreeg ik er ook nog los een extra bakje met 4 stukken zeebaars bij. Ik heb dat extra bakje maar meteen in de vriezer gegooid en moet big even kijken hoe ik het aan ga pakken met de 4 persoons hoeveelheden van alles voor dat gerecht die nu nog in de koelkast liggen. Ik denk sowieso nog 2 stukken zeebaars in de vriezer. En dan vrees ik dat in ieder geval een deel van de groenten toch weg gaan moeten. Want ik ben alleen en krijg dus al 3 2 persoons gerechten omdat dat voor HelloFresh makkelijker is dus nog eens 2 personen extra eten krijg ik echt niet weg gewerkt


Jij besteld en betaald altijd voor 1 persoon. En jij krijgt altijd alles voor 2?

Zo ja ga ik mijn aantal personen ook omzetten...

ratjelover

Berichten: 2670
Geregistreerd: 13-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 22:39

Hier ook weer genoten van de verschillende gerechten. Ik was eerst wat sceptisch, maar het is toch wel ideaal hoor! Geen gedoe meer met bedenken wat je gaat eten en de bijbehorende boodschappen!
Tot nu toe was hier altijd alles compleet geleverd.
Voor de liefhebber heb ik nog een gratis box te vergeven. Graag pb bij interesse.

M_arjolein

Berichten: 1455
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 22:57

novita13 schreef:
IMAY1990 schreef:
Ik had hier vandaag overigens het tegenovergestelde van ontbrekende ingrediënten. Mijn zeebaars gerecht heeft alle hoeveelheden voor 4 personen in de doos zitten, inclusief een verpakking met 4 stukken zeebaars, en toen kreeg ik er ook nog los een extra bakje met 4 stukken zeebaars bij. Ik heb dat extra bakje maar meteen in de vriezer gegooid en moet big even kijken hoe ik het aan ga pakken met de 4 persoons hoeveelheden van alles voor dat gerecht die nu nog in de koelkast liggen. Ik denk sowieso nog 2 stukken zeebaars in de vriezer. En dan vrees ik dat in ieder geval een deel van de groenten toch weg gaan moeten. Want ik ben alleen en krijg dus al 3 2 persoons gerechten omdat dat voor HelloFresh makkelijker is dus nog eens 2 personen extra eten krijg ik echt niet weg gewerkt


Jij besteld en betaald altijd voor 1 persoon. En jij krijgt altijd alles voor 2?

Zo ja ga ik mijn aantal personen ook omzetten...


Vriendin van me heeft dit ook ja.

asjemenou

Berichten: 9003
Geregistreerd: 02-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 23:46

novita13 schreef:
Jij besteld en betaald altijd voor 1 persoon. En jij krijgt altijd alles voor 2?

Zo ja ga ik mijn aantal personen ook omzetten...

Scheelt 2.50 euro bij 4 gerechten, dus het is geen grote winst hoor. :D

novita13

Berichten: 411
Geregistreerd: 15-02-10
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 06:33

asjemenou schreef:
novita13 schreef:
Jij besteld en betaald altijd voor 1 persoon. En jij krijgt altijd alles voor 2?

Zo ja ga ik mijn aantal personen ook omzetten...

Scheelt 2.50 euro bij 4 gerechten, dus het is geen grote winst hoor. :D


Ik ga het eens een week “proberen”. Scheelt 5€ bij mij op 3 gerechten per week voor 1 persoon tav 2 personen.

En als de hoeveelheid echt voor 2 personen blijft is het wel de moeite waard...

IMAY1990

Berichten: 1902
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 07:33

novita13 schreef:
IMAY1990 schreef:
Ik had hier vandaag overigens het tegenovergestelde van ontbrekende ingrediënten. Mijn zeebaars gerecht heeft alle hoeveelheden voor 4 personen in de doos zitten, inclusief een verpakking met 4 stukken zeebaars, en toen kreeg ik er ook nog los een extra bakje met 4 stukken zeebaars bij. Ik heb dat extra bakje maar meteen in de vriezer gegooid en moet big even kijken hoe ik het aan ga pakken met de 4 persoons hoeveelheden van alles voor dat gerecht die nu nog in de koelkast liggen. Ik denk sowieso nog 2 stukken zeebaars in de vriezer. En dan vrees ik dat in ieder geval een deel van de groenten toch weg gaan moeten. Want ik ben alleen en krijg dus al 3 2 persoons gerechten omdat dat voor HelloFresh makkelijker is dus nog eens 2 personen extra eten krijg ik echt niet weg gewerkt


Jij besteld en betaald altijd voor 1 persoon. En jij krijgt altijd alles voor 2?

Zo ja ga ik mijn aantal personen ook omzetten...


Ja, ik bestel 3 maaltijden voor 1 persoon en heb meteen toen ik de 1e keer bestelde de volgende mail van ze gehad:

HelloFresh schreef:
Het is druk bij ons en om zoveel mogelijk thuiskoks van een box te kunnen voorzien, hebben we een aantal aanpassingen gemaakt. Een gevolg daarvan is dat we jouw 1-persoonsbox tijdelijk hebben geüpgraded naar een 2-persoonsbox, zonder extra kosten. Zo heb je nog meer HelloFresh om van te genieten!

Zoals je weet houden we niet van eten verspillen. Gelukkig zijn er genoeg manieren om die tweede portie goed te benutten:
Eet het de volgende dag als lunch;
Vries het in voor een andere avond;
Maak je buurvrouw of buurman blij met een verse maaltijd.
Veel kookplezier en eet smakelijk alvast!

Het HelloFresh-team


Het is dus geen garantie, maar tot nu toe heb ik steeds 2 persoons boxen gehad

Needje

Berichten: 19215
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 09:35

Het is idd geen garantie. Bij mij was het ook ineens weer gewoon voor 1.
Dus ik heb m toch maar standaard op 2 personen gezet.

Autumnn

Berichten: 8084
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 10:10

Saskia89 schreef:
Autumnn schreef:
Wij hadden vandaag de broccolirijst, echt heerlijk!


Wij ook! Vonden hem ook lekker, ondanks dat we broccoli vinden stinken :+

Hier is echt nog nooit iets fout gegaan met een box. Wordt altijd netjes op tijd geleverd en alles compleet tot nu toe.


Haha wij niet maar over broccolirijst was ik altijd een beetje sceptisch. Nu erg leuke manier om het te proberen :)

IMAY1990

Berichten: 1902
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Amsterdam

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 13:00

Als overigens iemand hier in Amsterdam woont en eventueel voor 2 personen het zeebaarsgerecht van deze week wilt hebben, stuur dan even een PBtje. Ik hou het dus over en anders zou alles behalve de vis waarschijnlijk in de prullenbak verdwijnen helaas.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 13:05

IMAY1990 schreef:
Als overigens iemand hier in Amsterdam woont en eventueel voor 2 personen het zeebaarsgerecht van deze week wilt hebben, stuur dan even een PBtje. Ik hou het dus over en anders zou alles behalve de vis waarschijnlijk in de prullenbak verdwijnen helaas.


Waarom kan je de rest niet via een lokale weggeefhoek oid aanbieden in plaats van weggooien? Je woon in Amsterdam, als er één plek is waar het moet lukken om eten weg te geven lijkt het me wel Amsterdam!

Capriootje

Berichten: 6779
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 17:55

Ik heb de groeten lasagne in de oven staan, ben erg benieuwd :D Andere gerechten deze week ook weer goed bevallen en zondag komt de nieuwe box.

Ghostattack

Berichten: 11259
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 18:25

Ik heb voor de 1e week van mei weer een box samengesteld! Met een random 50% korting code :')

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 18:29

Ghostattack schreef:
Ik heb voor de 1e week van mei weer een box samengesteld! Met een random 50% korting code :')


Hey ik heb er ook weer een voor begin mei, ook met 50% korting haha, met veel biefstuk en luxe vis!

Ghostattack

Berichten: 11259
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 18:30

Alwiene schreef:
Ghostattack schreef:
Ik heb voor de 1e week van mei weer een box samengesteld! Met een random 50% korting code :')


Hey ik heb er ook weer een voor begin mei, ook met 50% korting haha, met veel biefstuk en luxe vis!


Ik twijfelde over die dorade! Maar vond hem te prijzig om erbij te doen :+ Wel kogelbiefstuk gekozen :))

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 18:49

Oh ik heb geen dorade hoor, doe bijna nooit betaalde extra's erbij. Maar heb de kogelbiefstuk (3x :') ) de zalmfilet en de schelvis. En ik eet zelf geen vis, maar wij eten het vaak niet als complete maaltijd maar gebruiken dan de losse onderdelen of passen het aan omdat ik anders met mijn intoleranties helemaal moeilijk maaltijden kan kiezen.