Hellofresh

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xTammyy

Berichten: 4406
Geregistreerd: 20-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 20:44

Sani schreef:
Hier deze week een box omdat ik vergeten was te pauzeren. Oeps. :')
Vanavond hadden we de kipgyros met little gem en bulgur volgens mij. Erg lekker!
Maar die portieverhouding.. We hadden nog zoveel over dat ik er morgen nog van kan lunchen. :')


Dat vind ik dus zo wisselend he. Nu zijn wij ook vrij grote eters, maar gisteren heb ik bv alleen een gerecht gegeten (had wel salade over). Waren mini wraps met vega rundpuntjes, 3 per persoon vind ik toch wat weinig..

L_iek
Berichten: 9711
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 21:13

Ik vind vooral het vlees altijd weinig. Qua rijst,noodles etc is er altijd genoeg.

Duhelo

Berichten: 28554
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 21:33

Als je vooral de eenpansgerechten neemt heb je altijd ruime porties. Dingen waarvan vlees een groot bestanddeel is (aardappels vlees groenten zeg maar) is het vaak een stuk minder.

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 08:50

L_iek schreef:
Ik vind vooral het vlees altijd weinig. Qua rijst,noodles etc is er altijd genoeg.



Klopt al moet ik zeggen dat wij het niet echt missen.
En anders pak ik ff een stukje vlees uit de vriezer :+

Behalve bij dat gerecht met rundvlees reepjes met noodles van vorige week of 2 week terug? Dat was echt 3x niks.

SincereQ
Berichten: 907
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 16:48

Hoi, ik heb sinds deze weel ook Hello Fresh! Nouja, mijn eerste box moet nog komen. Nu heb ik aangegeven dat ik hem graag morgen tussen 7 en 12 wil hebben, maar krijg een smsje dat ie rond 18.00 komt. Is dit vaker zo?
Want voor t tijdvak in de ochtend betaal ik meer, niet dat het veel is, maar toch.

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 17:07

Zou niet moeten. Zou ze even contacten via fb messenger.

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 17:28

Dat hebben wij geregeld gehad ja. Voordat we een poos waren gestopt gebeurde dat elke week. En we plande om die tijdsplanning heen, dus dat was heel vervelend. Moet je even contact met ze opnemen. Ze kunnen hem dan vaak alleen niet eerder bezorgen -O-

Hommage

Berichten: 2767
Geregistreerd: 07-09-07

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 17:38

Ik lees op de facebook pagina heel wisselende dingen. Vaak ingrediënten vergeten, verwisseld, of een complete maaltijd te weinig. Hebben jullie dezelfde ervaring?

Heb een jaar of 2 terug kort hellofresh gehad en dat ging op het stopzetten na wel altijd goed.

Ben ik overigens echt de enige die hinder ondervind van hun website? Zo enorm traag en geregeld vastlopen?

xTammyy

Berichten: 4406
Geregistreerd: 20-09-10

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 17:42

Op oudejaarsdag had ik toevallig ook dat er zonder overleg op een heeel ander moment werd bezorgd.
Vervolgens kon ik zelf een oplossing gaan zoeken, want zij kwamen niet verder dan ‘het bij de voordeur of buren zetten’, wat voor mij beide geen optie is..

Soms missen er dingen, maar ik heb tot nu toe nog nooit ‘grote’ dingen gemist. Over het algemeen meld ik het altijd en dan wordt het op je account toegevoegd als tegoed.

asjemenou

Berichten: 9002
Geregistreerd: 02-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 17:42

SincereQ schreef:
Hoi, ik heb sinds deze weel ook Hello Fresh! Nouja, mijn eerste box moet nog komen. Nu heb ik aangegeven dat ik hem graag morgen tussen 7 en 12 wil hebben, maar krijg een smsje dat ie rond 18.00 komt. Is dit vaker zo?
Want voor t tijdvak in de ochtend betaal ik meer, niet dat het veel is, maar toch.

Als ze toch tussen 7 en 12 komen, zet je wekker op tijd want het kan dan ook 6.45 worden. :+
En dan zie dan pas een uur van te voren.

Mjelleke
Berichten: 695
Geregistreerd: 07-01-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 17:58

Hommage schreef:
Ik lees op de facebook pagina heel wisselende dingen. Vaak ingrediënten vergeten, verwisseld, of een complete maaltijd te weinig. Hebben jullie dezelfde ervaring?

Heb een jaar of 2 terug kort hellofresh gehad en dat ging op het stopzetten na wel altijd goed.

Ben ik overigens echt de enige die hinder ondervind van hun website? Zo enorm traag en geregeld vastlopen?

Tot nu toe (ruim een half jaar) gaat vrijwel alles goed. 1x salie gemist, 1x een bakje uienchutney en 1x een teentje knoflook. Verder alles compleet gehad en altijd de juiste maaltijden. Bezorging ook netjes.

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 18:18

Ik heb juist wel vaak dat er 1 ding mist.
Nu weer een citroen.
Ze lossen het altijd netjes op maar irritant is het wel.

black_kelpie

Berichten: 7820
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 18:35

Ik had dat eigenlijk nooit, zulke fouten, maar de laatste tijd gebeurt het vaker helaas. Vandaag zat er een bakje yoghurt bij die kapot was, alles zat eronder, meh -O-

zonnebloem18

Berichten: 24839
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 18:41

Ik nog geen gekke dingen gehad. Altijd in het tijdvak, alles compleet en nog lekker vers.

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 18:59

Op een keer gemiste spekjes na gaat het goed.

Bezorgtijden gaat ook prima.


Nog steeds erg tevreden en ook over het fruit al zijn we beiden erover eens dat we geen pomeloo liefhebbers zijn :+

SincereQ
Berichten: 907
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 19:40

asjemenou schreef:
SincereQ schreef:
Hoi, ik heb sinds deze weel ook Hello Fresh! Nouja, mijn eerste box moet nog komen. Nu heb ik aangegeven dat ik hem graag morgen tussen 7 en 12 wil hebben, maar krijg een smsje dat ie rond 18.00 komt. Is dit vaker zo?
Want voor t tijdvak in de ochtend betaal ik meer, niet dat het veel is, maar toch.

Als ze toch tussen 7 en 12 komen, zet je wekker op tijd want het kan dan ook 6.45 worden. :+
En dan zie dan pas een uur van te voren.

Oh haha thanks voor de tip! :+

Ik woon in een appartement, dus heb ook liever niet dat ze t buiten neerzetten. Beetje aso buurt met genoeg mensen die blij zouden zijn met gratis boodschappen.

koenlover

Berichten: 2416
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 19:40

Ik heb inmiddels meer dan 70 boxen gehad en ik schat dat er in maximaal 3 boxen iets miste. Vaak net iets kleins als knoflook of ui. Gelukkig nooit echt speciale ingrediënten want ik zou niet weten waar ik last minute aardpeer of freekeh kan kopen :+

Hommage

Berichten: 2767
Geregistreerd: 07-09-07

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 19:42

Fijn om te horen. Vond t wel behoorlijk kwalijk als het echt zo vaak mis gaat. Echt goedkoop is het natuurlijk niet :D

@Daan13 wat voor een soort fruit kun je in de fruit boxen verwachten? Naast de pomeloos :')

SincereQ
Berichten: 907
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 19:42

koenlover schreef:
Ik heb inmiddels meer dan 70 boxen gehad en ik schat dat er in maximaal 3 boxen iets miste. Vaak net iets kleins als knoflook of ui. Gelukkig nooit echt speciale ingrediënten want ik zou niet weten waar ik last minute aardpeer of freekeh kan kopen :+

Hahaha dat is ook juist waarom ik me heb aangemeld. Om eens andere dingen te (leren) eten. Ik eet zo vaak hetzelfde en ben een beetje ‘wat de boer niet kent, dat eet ie niet’. Dus vond dit wel een leuke manier om mezelf culinair te ontwikkelen :Y)

Kaka

Berichten: 4814
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Camping 4, 2e straat rechts

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 19:46

Hier meer dan 200 boxen ontvangen en mss 3 wat gemist of kapot. En dat werd altijd netjes opgelost.

Fruit is heel divers. The usual suspects afhankelijk van het seizoen en regelmatig iets meer exotisch erbij. Altijd erg mooie kwaliteit.
Laatst bijgewerkt door Kaka op 05-01-21 19:47, in het totaal 1 keer bewerkt

koenlover

Berichten: 2416
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 19:47

SincereQ schreef:
koenlover schreef:
Ik heb inmiddels meer dan 70 boxen gehad en ik schat dat er in maximaal 3 boxen iets miste. Vaak net iets kleins als knoflook of ui. Gelukkig nooit echt speciale ingrediënten want ik zou niet weten waar ik last minute aardpeer of freekeh kan kopen :+

Hahaha dat is ook juist waarom ik me heb aangemeld. Om eens andere dingen te (leren) eten. Ik eet zo vaak hetzelfde en ben een beetje ‘wat de boer niet kent, dat eet ie niet’. Dus vond dit wel een leuke manier om mezelf culinair te ontwikkelen :Y)


Om die reden zijn wij ook begonnen maar het bevalt zo goed dat we nog regelmatig boxen afnemen. Ik heb van alle maaltijden pas twee keer gehad dat ik het niet zo lekker vond. Verder altijd lekker, ook met ‘vreemde’ ingrediënten.

Over de fruitbox ben ik ook heel tevreden. Er zit altijd van alles wat bij. Appel, peer, mandarijnen maar ook luxere/onbekendere fruitsoorten. Ik denk alleen dat je het zelf een heel eind goedkoper kan kopen dus die neem ik er maar af en toe bij uit gemak.

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 20:00

De kleine fruitbox is meer appels,peren, mandarijnen.

Grote box zit dan vaak nog meloen of mango, blauwe bessen of die kleine zure rode bessen bij, sinaasappel etc.

Kwaliteit is erg goed en de smaak vinden we beter dan de supermarkt fruit.




Afbeelding

Bopje
Berichten: 1785
Geregistreerd: 24-12-07

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 23:55

Hier een extra limoen en dubbel zakje kruiden in de box van vandaag gehad.

Dus als iemand zn limoen heeft gemist vandaag, dan was ie bij mij.

Vreemd, er moest niet eens limoen in het gerecht of een andere die ik heb besteld.
Maar kan gebeuren , haha.

Verder nog geen missende dingen gehad gelukkig.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 00:48

Met oud en nieuw ook inderdaad ineens een tijd in de ochtend ipv middag. Ik bellen, ja dat komt door de drukte mevrouw. Uh ja? Dus verander je gewoon eenzijdig de afspraak? Medewerkster had veel weg van een hangende plaat en uiteindelijk maar op mijn voorstel een neerzetplek afgesproken. Hier kan dat wel, maar vind het gewoon niet netjes dat ze op het laatste moment doodleuk mededelen dat ze op een ander moment komen dan afgesproken.

Anoniem

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 09:42

Met oud en nieuw stond het bij mij al 2 weken van tevoren in de app dat de tijd gewijzigd was. Ik doe soortgelijk werk dus ik vind het voor 1 keer geen probleem, ik weet wat voor chaos het achter de schermen kan zijn.

Ik heb ruim 50 boxen gehad en 1x een ui gemist, verder nooit wat. Heb mijn januari boxen ook alweer vooruit gepland en neem er ook weer eens een fruitschaal bij, ben benieuwd hoe die er in de winter uit zien. :D