Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95
Hilli schreef:Koop roze koeken of andere felgekleurde zoetigheden en voer dat aan de kinderen, dan hou je echt al wel genoeg rekening met ze. Jij bent jarig dus jouw taart, kom op zeg.
pmarena schreef:Gewoon maken zoals je hem wilt hoor
Dat beetje koffie zou voor mij van alle ingrediënten die er waarschijnlijk toch al in gaan, niet doorslaggevend zijn of de taart wel of niet geschikt is voor een / mijn kind
Maar jij zal zelf het beste in kunnen schatten hoe de "eters" er tegenover staan? Of gewoon even vragen wat ze er van vinden, dan weet je het zeker
Selka schreef:Als kind was mijn favo taart altijd al mokka taart. Ik leef nog steeds..Gewoon maken met echte koffie hoor. Grote kans dat de kinderen best af en toe cola drinken etc. daar zit ook cafeïne in.
Delphi schreef:Wordt het echt een kindertaart? Want dan zou ik eventueel simpel roomsoesjes halen voor de kinderen die geen mokkataart mogen/lusten.
Ik heb hier eerlijk gezegd nooit moeilijk over gedaan bij mijn kinderen. Hoeveel mensen van mijn generatie zijn wel niet opgegroeid met koffie verkeerd bij opa en oma![]()
Ik zou gewoon normale koffie gebruiken hoor. Ik vind de smaak van cafeïne vrij toch anders.
Delphi schreef:Ik zou gewoon normale koffie gebruiken hoor. Ik vind de smaak van cafeïne vrij toch anders.
Selka schreef:Als kind was mijn favo taart altijd al mokka taart. Ik leef nog steeds..Gewoon maken met echte koffie hoor. Grote kans dat de kinderen best af en toe cola drinken etc. daar zit ook cafeïne in.
Anoniem schreef:Moet er tegenwoordig echt zo ver nagedacht worden?![]()
Top dat jij daar bij stil wil staan hoor, maar belachelijk eigenlijk dat het "nodig" is.
Alsof ze tegenwoordig kinderen van poppenstront maken.........
Als die kindjes het niet willen/mogen hou ik me aanbevolen hoor, ik ben gek op mokkataart![]()
Anoniem schreef:Moet er tegenwoordig echt zo ver nagedacht worden?![]()
Top dat jij daar bij stil wil staan hoor, maar belachelijk eigenlijk dat het "nodig" is.
Alsof ze tegenwoordig kinderen van poppenstront maken.........
Als die kindjes het niet willen/mogen hou ik me aanbevolen hoor, ik ben gek op mokkataart![]()
LadyMadonna schreef:Ik zou me eerder "druk" maken om de hoeveelheid suiker (dit recept bijv 380 gram + nog 60 gram poedersuiker) dan om een kopje koffie
http://www.24kitchen.nl/shows/rudolphsb ... mokkataart
Anoniem schreef:dussss eigenlijk moet je nu gaan voor suikervrije, caffeineloze, vetvrije, diervriendelijke, vegan, koolhydraatarme, biologische, ...(vul nog eens wat in) taart!whoehoeeee......
LadyMadonna schreef:Klopt, en veel kinderen gaan daarvan stuiteren.
Je hoeft van mij echt geen taart zonder te maken hoor, ben zelf gek op suiker, maar denk dat dat een groter "probleem" is dan de koffie
Gebruikers op dit forum: Bytespider, MightyMike en 7 bezoekers