Volgendeweek begin ik met een nieuwe baan en ben elke dag dan weg vanaf 7:30 tot 19:30 (ivm volle werkdag + lange reistijd)
Nu ben ik de laatste tijd heel erg bezig met "gezond" eten om wat af te vallen, maar eigenlijk al die producten die ik nu eet worden vaak bewaard in de koeling.
Je raad het al, wij hebben geen koeling op werk waar ik eten in mag leggen..
Normaal eet ik magere kwark met cruesli tussen de middag, maar die lunch kan ik zonder koeling wel laten varen.
Brood lust ik echt gewoon niet, ik weet dat sommige dit raar zullen vinden, maar krijg het simpelweg niet naar binnen.
Nu blijf ik dus een beetje steken op wat ik dan wel mee kan nemen. Ik zag al van die ei muffins met groente, dit ga ik vandaag uitproberen, maar gezien ik na 19:30 als ik thuis kom nog avondeten moet maken en die avond naar mijn paard moet en nog moet studeren zie ik het niet zitten 12 uur 's nachts nog een uur te staan bakken

Nu ben ik benieuwd wat jullie mee nemen naar werk? Het gaat mij niet om dat het allemaal super gezond en vers en calorie arm is, maar wel gewoon een normale lunch, geen dingen als ontbijtkoek of snoep etc. En dus makkelijk/snel klaar te maken
Kleine toevoeging om het nog wat makkelijker te maken, ben vegetarisch