Met drankje bedoel ik dan drankje met alcohol, wat drink je graag tijdens het stappen

Ik ben 27, en nog nooit dronken geweest of echt op stap geweest.
Nu kwam mijn achterbuurvrouw (tevens vriendin) samen met een vriendin van haar op het briljante idee om mij eens mee te nemen op kroegentocht, lijkt mij ook helemaal geweldig en natuurlijk ging het al over drank etc.
Zo kreeg ik de vraag van mijn buuf een paar week terug al wat ik graag drink (kwa alcohol dus), nu heb ik van mijn 17e tot 20e/21e medicijnen gebruikt waar alcohol niet verstandig mee was en ik had/heb er toch niet zoveel mee dus nooit zoiets gehad van wow ik mis echt heel veel, het enige wat ik dus ken zijn shandy's, breezers, bier en wijn en helemaal de laatste 2 ben ik gewoon nooit dol op geweest.
Mijn buuf heeft wel een verleden kwa drank en noemde al een hoop op wat ik echt eens moest proberen

Vandaar dus even dit topic, een beetje met een knipoog maar ik ben even benieuwd wat is jullie favoriete drankje en waarom, misschien heb ik dan wat ideeën voor onze kroegentocht straks

Even ter toevoeging nog, ik zal nooit en te nimmer iets doen onder druk van anderen, het is dus volledig mijn eigen keuze om mee te gaan met de dames en wat nieuwe alcoholische drankjes te ontdekken