Ik ben echt een ontzettende slechte eter, gewoon te weinig en ongezond. En ben ook nog eens een pieperd met eten. Ben ik me heel bewust van maar het is moeilijk om bepaalde gewoontes te door breken. Heb geprobeerd om dingen van te voren klaar te maken maar dan vind ik het vaak ook niet lekker meer of ik kom er gewoon niet aan toe om dingen klaar te maken. Daarnaast trekt koken mij ook totaal niet, ieder kwartier in de keuken aan het koken vind ik al verschrikkelijk.

Ben niet veel thuis, maar als ik thuis ben krijg ik snel wel snaai trek terwijl wanneer ik buiten bij de paarden bezig ben of aan het werk ben ik makkelijk een hele dag zonder eten kan en ik krijg dan ook gewoon geen trek.

Maar doordat ik best wel druk ben en hele wisselende tijdren heb qua werk etc. maar toch een beetje wat aan mijn voeding wil gaan doen (dit is niet gezond hoe het nu gaat namelijk

Voordeel daarvan is dat het meer drinken is, het makkelijk mee te nemen is en je tussendoor wat vaker even een slokje kunt nemen. Op die manier krijg je toch wel je voedingsstoffen en alles binnen. Zie daar zowel voor bij de paarden, als op het werk, als voor thuis wel het voordeel van in. Het is volgens mij makkelijk en snel klaar te maken en blijft ook wel lekker als het een dagje in de koelkast staat?
Maar nu ben ik dus opzoek naar shakes die lekker zijn, maar waar wel echt voldoende voedingsstoffen in zitten. En waar meng je het mee? Ik vind melk bv. echt vies maar drinkyoghurt (is eigenlijk toch melk met een smaakje?) of gewone yoghurt gemengd met ranja bv. wel weer lekker.
Het gaat niet zo zeer echt om het afvallen, maar het gaat er meer om dat ik dus meer voedingsstoffen binnen krijg dan nu het geval is.
Alvast bedankt!