Wurgneigingen door printer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MerleSimone

Wurgneigingen door printer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-17 21:03

Tsja, want daar is waar het even op staat.. -O-

Ik heb al tijden problemen met de verbinding tussen laptop en printer. Ik heb een Lenovo laptop en een Epson 332 printer.
In het begin kon ik gewoon printen vanaf mn laptop, draadloos volgens mij via het netwerk. Echter had ik na een tijdje problemen en kon ik niet printen als mn laptop op slaapstand had gestaan. Even opnieuw opstarten en dan printte die automatisch alles uit de wachtrij.
Alleen nu kan ik helemaal niet meer printen -:(- Printer staat steeds offline in mn laptop en ik krijg hem NIET online. Heb al het een en ander gedaan, hij staat als standaardprinter ingesteld en heb ook 'printer offline gebruiken' aangeklikt. Het lukt alleen nog steeds niet..
Via mn telefoon kan ik trouwens wel printen met de Epson iPrint app!

Wie kan mij helpen? Ik gooi zo beide apparaten naar buiten..

jordal

Re: Wurgneigingen door printer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 21:14

Uhm aan mij heb je niks, hier krijgt ook alles vliegles als het niet werkt zoals het hoort te werken. Met name printers en laptops wekken irritatie op.

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 21:16

Ah wij hebben ook zo'n kl*te printen . Die dingen ruiken gewoon dat je kwaad gaat worden :=

Wat papa hier dan doet is het netwerk / de wifi uit zetten, echt de kast hiervan in het huis uit, even wachten en dan weer aan. Dan lukt het meestal daarna weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 21:18

Ik las "wurgneigingen door partner" :=

Heb je hem al eens helemaal gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd? Dat wil hier nog wel eens werken.

Jackie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 21:19

De printer opnieuw installeren? Heb dat probleem ook een keer gehad, de hele software opnieuw installeren en aanmelden bij je draadloos netwerk, en toen was het hier opgelost.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 21:25

xJitskee schreef:
Ik las "wurgneigingen door partner" :=

Heb je hem al eens helemaal gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd? Dat wil hier nog wel eens werken.

Dat las ik ook. _O-

Ik zou alleen wel alleen de laptop vliegles geven gezien de printer het met je telefoon wel uitstekend doet. :D

Ik zou denk ik ook of het hele netwerk er even uit gooien, of de printer van de laptop deinstalleren en opnieuw erop zetten.

tarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 21:27

Ja dat is wel een ergernis uit de top 5 denk ik. Bij mij is er ook na 100 pogingen één aan stukken in de tuin beland, letterlijk de deur uit gegooid _O-

droomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 21:30

MerleSimone schreef:
Heb al het een en ander gedaan, hij staat als standaardprinter ingesteld en heb ook 'printer offline gebruiken' aangeklikt. Het lukt alleen nog steeds niet..

Helaas is mijn glazen bol stuk, of is de gouden tip €500 waard? ;)

"Printer offline gebruiken" moet iig niet aangevinkt worden.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-17 13:29

Haha ik moet echt lachen om jullie reacties, vliegles heerlijk :')

Tijd geleden inderdaad netwerk opnieuw ingesteld. Gisteren standaardinstellingen erover en doe t vanmiddag nog wel een keer met netwerk.. Thanks voor de tips in ieder geval!

Droomy dat aanvinken was een testje, maar werkt inderdaad niet haha.

Kan me zo boos maken dan, echt dan word ik bijna bang van mezelf haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 13:36

Kreeg laatst voor mijn HP een hele grote update. Tja na bovenstaande neigingen en nog wat meer alles teruggezet naar mijn oude instellingen en toen deed ie gewoon weer :+

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 13:44

MerleSimone schreef:
Tsja, want daar is waar het even op staat.. -O-

Ik heb al tijden problemen met de verbinding tussen laptop en printer. Ik heb een Lenovo laptop en een Epson 332 printer.
In het begin kon ik gewoon printen vanaf mn laptop, draadloos volgens mij via het netwerk. Echter had ik na een tijdje problemen en kon ik niet printen als mn laptop op slaapstand had gestaan. Even opnieuw opstarten en dan printte die automatisch alles uit de wachtrij.
Alleen nu kan ik helemaal niet meer printen -:(- Printer staat steeds offline in mn laptop en ik krijg hem NIET online. Heb al het een en ander gedaan, hij staat als standaardprinter ingesteld en heb ook 'printer offline gebruiken' aangeklikt. Het lukt alleen nog steeds niet..
Via mn telefoon kan ik trouwens wel printen met de Epson iPrint app!

Wie kan mij helpen? Ik gooi zo beide apparaten naar buiten..

Ach gunst, word je zo geplaagd door die gemene printer :(:)
Wat bij mijn (HP) printer werkt in zo'n geval is het stekkertje van de verbindingsdraad met de computer er bij de printer even uithalen en weer erin stoppen... (En nu hoop ik dus heel hard dat je geen draadloze verbinding hebt want dan weet ik het ook niet meer.)

Succes/sterkte.