The Green Happiness

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

dressagelady

The Green Happiness

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-16 19:51

Afbeelding

Zijn er meer bokkers die het programma (gedeeltelijk) volgen?

Ik heb zelf zojuist het (eerste) boek besteld, zelf al wel bekend met vegetarisch eten en groene smoothies hou ik van :D
Ik miste alleen een goede 'leidraad' dus leek mij dit perfect: boodschappenlijstjes en dagmenu's, easypeasy! *\o/*

8nnemiek

Re: The Green Happiness

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 08:59

Wat houdt het precies in?
Zijn het veganistische recepten voor je gezondheid, of wat moet ik me er precies bij voorstellen?
Ik ken dit programma en boek nog niet, maar kan je wel de docu Forks over Knives aanraden, dat zul je dan ook wel interessant vinden :j Daar heb ik zelf het kookboek van aangeschaft, en dat zijn stuk voor stuk heerlijke gerechten!

mrieeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 09:03

Ik wil het al een tijdje proberen, maar vind het erg duur.. Wel ben ik heel benieuwd naar de meningen van anderen, werkt het echt?

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 09:32

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 10:04

Ik ben 3 keer op consult geweest bij hen, dit werd gewoon voor het grootste gedeelte vergoed door de zorgverzekering (je hebt elk jaar recht op dieet advies).
Ik had erg veel last van m'n darmen en door een paar kleine aanpassingen in vooral de volgorde en combinaties gaat het nu een stuk beter.
Ik wilde ook wat afvallen en ben 5kg afgevallen (januari) en deze is er ook nooit meer aangekomen.

Heb het 1e boek, maar die gebruik ik gewoon als kookboek af en toe.