Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Iemand die het toevallig weet? Iejoorr schreef:Ohh smoothies! Ik lees mee voor recepten
Wij hebben hier thuis sinds kort een blender dus zijn nog lekker aan het experimenteren met vanalles!
Het recept wat ik altijd nog wil weten is die van de aarbeiensmoothie bij La Place, die vind ik zo lekkerIemand die het toevallig weet?
chazzie schreef:Iejoorr schreef:Ohh smoothies! Ik lees mee voor recepten
Wij hebben hier thuis sinds kort een blender dus zijn nog lekker aan het experimenteren met vanalles!
Het recept wat ik altijd nog wil weten is die van de aarbeiensmoothie bij La Place, die vind ik zo lekkerIemand die het toevallig weet?
https://www.laplace.com/nl/community/re ... aardbeien/
chazzie schreef:Dank jullie wel alvast voor de lekkere dingen die voorbij komen!
Smoothies met havermout lijken mij ook erg goed te doen, ben echt gek op havermout...
Hoe bevalt de Magic Bullet trouwens?
Nathalie18x schreef:chazzie schreef:Dank jullie wel alvast voor de lekkere dingen die voorbij komen!
Smoothies met havermout lijken mij ook erg goed te doen, ben echt gek op havermout...
Hoe bevalt de Magic Bullet trouwens?
Ik vind hem helaas tegenvallen. Ik maakte regelmatig guacamole met mn andere keukenmachine en daar ging het een stuk makkelijker mee. Met de magic bullet krijg ik niks helemaal glad en al helemaal niet binnen de zoveel seconden die ze beloven