Professor grunschnabel ijs waar te koop?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Professor grunschnabel ijs waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-16 17:14

Tijdje geleden op het allergeen vrije ijs van professor grunschnabel gestuit. :~ Volgens hun zou het oa te koop zijn bij de albert hein. Maar helaas -O- kom er net te vergeefs vandaan, moest in het centrum zijn dus meteen heel blij door. Maar ja ze hebben het niet en hadden er ook nog nooit van gehoord. :? Zo ook dr natuurwinkel een dorp verderop die ook op hun verkoop lijst staat.

Wie kan me helpen aan een smakelijk ijsje?
Laatst bijgewerkt door karuna op 08-06-16 17:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Nathalie18x

Re: Professor grunschnabel ijs waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 17:15

Onze albert heijn heeft het wel , misschien naar een grotere albert heijn op zoek? Ik weet namelijk dat ze het bij heel veel filialen wel hebben!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-16 17:17

Hier dus niet, bedrijfsleider keek me ook nogal uiig aan. -O- ben al,geen albert hein fan en deze reactie maakt het niet beter. Heb ook al naar de winkels in twee andere dorpen gebeld maar daar kreeg ik dezelfde reactie, :o?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 17:17

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 17:18

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-16 17:19

Die lijst heb ik uitgespit maar heb daar de filialen in de buurt gebeld en de natuurwinkel maar allemaal nog niet eerder van gehoord.

Online bestellen kan niet had ik al bekeken! kan alleen bij bestelling van albert hein box waarvan ik nagenoeg niets mag hebben. Of Dichtsbijzijnde pick up point zit 20 km verderop en anders moet ik voor minstens 70 euro aan ijs kopen.
Laatst bijgewerkt door karuna op 08-06-16 17:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 17:19

Dat hebben ze alleen bij de AH XL. Dus logisch dat ze je kippig aankeken :) In kleinere AH's hebben ze het niet.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 17:20

Bij ons lag hey altijd bij de plus, echter de plus bij mij om de hoek is onlangs verbouwd dus weet niet of ze het nu hebben. Maar de plus is dus het onderzoeken waard. Wel erg lekker ijs!

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 17:22

Celine_Famke schreef:
Dat hebben ze alleen bij de AH XL. Dus logisch dat ze je kippig aankeken :) In kleinere AH's hebben ze het niet.

Bij onze albert heijn hebben ze het wel en dat is geen xl dus misschien is het een kwestie van geluk in welke filialen ze het hebben.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-16 17:23

Plus kan ik nog eens kijken, al heb ik dat vorige week niet in een filiaal zien liggen. Kan ander nog eens bekijken. Dorp naast stal zit er een al is dat ook eenkleintje.

Ah xl dichtbijzijnde is dus ook 20 km verderop.

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 17:24

Nathalie18x schreef:
Celine_Famke schreef:

Bij onze albert heijn hebben ze het wel en dat is geen xl dus misschien is het een kwestie van geluk in welke filialen ze het hebben.

En of ze het nu kennen of niet, klantenservice kan altijd :)

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 17:24

Bij onze plus hadden ze een aparte vrieskist trouwens

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-16 17:26

Klantenservice*hoest* wat is dat :+ . Een van de redenen dat ik niet hier bij de ah kom is het gebrek aan klantenservice. Vandaag ook weer, personeel is gewoon niet behulpzaam. De bedrijfsleider liep nogal chagerijnig mee omdat ik een aantal dingen niet kon vinden en een verpakking niet kon lezen. Maar de ongeinteresseerdheid spat ervan af. En na de vraag op,het ijs was het echt ja we hebben het niet dus pech voor u we gaan het ook niet bestellen. :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 17:31

karuna schreef:
Plus kan ik nog eens kijken, al heb ik dat vorige week niet in een filiaal zien liggen. Kan ander nog eens bekijken. Dorp naast stal zit er een al is dat ook eenkleintje.

Ah xl dichtbijzijnde is dus ook 20 km verderop.

Als ik jou was zou ik de klantenservice van PLUS een contacteren, zij kunnen je vraag heel snel beantwoorden en eventueel de vraag neerleggen bij de PLUS bij jou in de buurt. Niet iedere winkel heeft dit namelijk in het assortiment, ik moet zeggen dat ik het zelf ook nog nooit heb gezien maar het is het proberen waard. :)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 07:35

Celine_Famke schreef:

Niet alleen bij de xl hoor, bij "mijn" AH hebben ze het ook en das echt geen Xl :n
Niet alle soorten , maar ze hebben het wel.

Je zou een poging kunnen wagen om via Facebook te vragen of je het ook niet kunt bestellen en afhalen(en dan per pot )
Hema verkocht het vorig jaar trouwens ook

Maar op http://www.grunschnabel.nl zit een store locator, die al geprobeerd?

Edit:wel ontzettend lomp hoe ze je dan weer "helpen" , daar is Facebook dan ook weer goed voor, als het een winkel van AH zelf is en geen franchise dan wil AH het graag weten als het personeel niet klantvriendelijk is O:)